ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

۹۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

ماینرهای بیت کوین فروش BTC ماینینگ استخراج رمز ارز بیت کوین

قیمت بیت کوین برای اولین بار طی چند مدت اخیر به کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار کاهش یافت و این سوال مطرح شده است که آیا ماینرها فروش بیت کوین را آغاز کرده‌اند؟

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از cryptopotato قیمت بیت کوین در روز جاری به کمتر از سطح حمایتی مهم ۳۰,۰۰۰ دلار رسید. بیت کوین طی دو ماه اخیر توانسته بود این سطح حمایتی را حفظ کند اما اکنون با از دست رفتن این حمایت کلیدی مواجه هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۸:۵۳

بیبی دوج چیست بیبی دوج کوین baby doge coin

هم‌زمان با محبوبیت ارزهای دیجیتال و افزایش معاملات رمزارزها، فراگیری و گرایش افراد به توکن‌ها مخصوصا میم کوین‌ها نیز گسترش پیدا کرد. پس از سروصدای زیاد دوج کوین، این بار نوبت به فرزندش بیبی دوج رسیده است. برای خیلی از افراد چرایی به وجود آمدن این توکن‌ها و اهدافی که دنبال می‌کنند، سوال است. در این مقاله قصد داریم با بررسی وایت پیپر بیبی دوج (BabyDoge) به این سوالات پاسخ دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۸

شیبا اینو توکن SHIB سود توکن Shibaino

شیبا اینو (SHIB) عملکرد خیره‌کننده‌ای از آوریل تا ژوئن ۲۰۲۱ از خود نشان داده است. با اینکه شیبا جزو ۵ رمز ارز برتر نیست، اما در صورت سرمایه‌گذاری یک دلاری در ابتدای سال در این رمز ارز، پس از این مدت ۴۵۶،۹۲۹ دلار سود به دست می‌آمد.
به گزارش میهن بلاکچین به نقل از اتریوم‌ورلد، سایت تحلیلی کوین گکو (CoinGecko) عملکرد شیبا اینو را در سه ماهه دوم سال میلادی بررسی کرده است. در ادامه این نظرات و تحلیل‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۲

صرافی رمز ارز غیر مجاز سامانه معاملاتی ارز دیجیتال غیرمجاز

خبرگزاری صدا و سیما گزارشی از فعالیت‌های غیر قانونی یک شرکت مبنی بر ارائه صرافی جعلی خرید و فروش رمز ارز منتشر نموده است که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عوامل اجرایی آن شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین این شرکت با عنوان شرکت تجارت الکترونیک آگاه با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۴۸۷۹۲۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۵۶۴۸۲۲۸ به ثبت رسیده و در خیابان میرداماد و در نزدیکی بانک مرکزی واقع شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۷

ایلان ماسک رمز ارز دوج کوین Elon Musk Dogecoin DOGE

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا در توییتر پسر ۱۴ ماهه خود را به‌خاطر هولد کردن دوج کوین تشویق کرد. این توییت باعث افزایش ۱۰ درصدی قیمت دوج کوین شد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از u.today ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا در چند روز اخیر در توییتر به حمایت از دوج کوین پرداخته است. توییت‌های او با پست میم (meme) از فیلم ارباب حلقه‌ها شروع شد و به دوج کوین کشیده شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۰ ، ۱۸:۲۰

نهنگ‌های بیت کوین Bitcoin Whale نهنگ BTC

داده‌های منتشر شده نشان می‌دهد نهنگ‌های بازار رمز ارزها حجم زیادی بیت کوین را به صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و کوین‌بیس انتقال داده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از u.today بر اساس توییت شرکت تحلیلی کریپتو کوانت در تاریخ ۱۵ جولای, نهنگ‌ها ۱۴,۵۵.۷۸ رمز ارز بیت کوین را به صرافی‌ بایننس واریز کرده‌اند. این میزان معادل ۴۵۶،۸۰۱،۳۶۷ دلار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۷

ایلان ماسک کیست

اگر به تکنولوژی، فضا و مباحث مالی جدید علاقه‌مندید، به‌احتمال خیلی زیاد حداقل یک‌بار به اسم ایلان ماسک برخورده‌اید. Elon Musk یکی از تاثیرگذارترین مردان دنیاست و کسی است که می‌تواند به راحتی با چند توییت، بازار رمز ارزها را دستکاری کند. اما ایلان ماسک کیست ؟ در این مقاله قصد داریم به زندگی حرفه‌ای و شخصی یک از ثروتمندترین افراد حال حاضر دنیا بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۰ ، ۱۴:۰۵

روند صعودی قیمت بیت کوین ادامه دارد

علاوه بر رفتار نهنگ‌ها یکی دیگر از پر سر و صداترین فعالیت‌های درون زنجیره‌ای بیت کوین، فعالیت آدرس‌های قدیمی این شبکه است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از u.today، ربات معروف حوزه رمز ارز با نام Whale Alert فعالیت یک کیف پول بیت کوین که بیش از ۹ سال غیرفعال بوده است را شناسایی کرد.

موجودی این آدرس شامل ۷۹۱ BTC بوده که با احتساب قیمت بیت کوین در حال حاضر ارزش آن ۲۶،۱۴۷،۶۲۱ دلار محاسبه می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۰۰ ، ۱۵:۴۵

اطلاعیه صرافی‌

صرافی کوکوین با همکاری پلتفرم OpenOcean برنامه ایردراپ ۴۸۰۰۰ توکن OOE را اجرا می‌کند. KuCoin به تازگی توکن OOE را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کرده است و بازار OOE/USDT در این صرافی به تازگی راه‌اندازی شده است. جزییات این کمپین در ادامه توضیح داده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۹

امکان حمله به صرافی ها

پلیس فدرال آمریکا (FBI) اخطاریه‌ای مبنی بر احتمال حمله به صرافی های ارز دیجیتال و هودلرهای کریپتو در هفته جاری، صادر کرده است. این سازمان اعلام کرد که افرادی در پلتفرم‌های دارایی‌های دیجیتال، به صورت فعالانه به گشت و گذار می‌پردازند و به دنبال سرقت این دارایی‌ها هستند. تعویض سیم کارت (Sim Swapping)، سرقت از حساب کاربری و جا زدن خود به عنوان پشتیبان فنی پلتفرم،‌ روش‌هایی است که این مهاجمان توسط آنها حملات خود را انجام می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۸:۰۷

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه