ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

استخراج رمزارز

معاون قضایی دادستان کل ایران خواستار برخورد قاطع تمامی دادستان‌های کشور با مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز شد.

طبق گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا خشنودی معاون قضایی دادستان کل کشور در حقوق عامه با ارسال نامه‌ای ۴ بندی خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر کشور، با اشاره به وضعیت بحرانی ناشی از کاهش تولید برق، خواستار برخورد قاطع آنان با مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز و همکاری با وزارت نیرو شد.

وزیر نیرو: ۱۰٪ انرژی مصرفی استخراج رمزارز کل جهان در ایران است

در این نامه همچنین با اشاره به مصوبات شورای عالی امنیت ملی و هیئت وزیران آمده است:

با عنایت به وضعیت بحرانی ناشی از کاهش تولید برق و ضرورت مدیریت مصرف و نظارت بر حسن اجرای دستورات صادره در این خصوص، حسب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی قضایی و توجه به اعلام رییس جمهور محترم در جلسه مورخ ۵ خرداد هیئت وزیران مبنی بر ممنوعیت تولید و استخراج رمزارزها در کشور حتی مراکز دارای مجوز، تا پایان شهریورماه امسال و همچنین هماهنگی به عمل آمده با سازمان بازرسی کل کشور در جهت جلوگیری از قطع مکرر برق و تبعات زیانبار اقتصادی و اجتماعی و نیز نارضایتی عمومی هموطنان، شایسته است نسبت به موارد ذیل اهتمام جدی بعمل آورند

  • در جهت شناسایی و برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز، همکاری لازم را با وزارت نیرو بعمل آورده و ضمن آموزش ضابطان تحت امر در این خصوص، در کشف و تعقیب مجرمان تسریع لازم به عمل آید.
  • در شورای تامین محل خدمت به نحو موثر شرکت و در اتحاذ تصمیمات قاطع و قانونی برای حل معضل موجود اهتمام لازم بعمل آید.
  • با استفاده از ظرفیت‌های شرکت توانیر و دستگاه‌های نظارتی نسبت به شناسایی و ضبط دستگاه‌های ماینر غیرمجاز اقدام و نظارت و پیگیری لازم تا ختم دادرسی، حصول نتیجه و برخورد قاطع قانونی به عمل آید.
  • با وزارت نیرو در جهت اجرای تصمیمات متخذه مبنی بر توقف فعالیت مراکز مجاز استخراج رمزارز تا اطلاع ثانوی و همچنین اقدام عاجل برای قطع برق کلیه انشعابات محل استفاده غیرمجاز استخراج رمزارز همکاری لازم را معمول دارید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه