ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

اینجا می‌تونید نوشته‌های ما رو در مورد آموزشی سربازی، خدمت سربازی و تقریبا همه چی در مورد سربازی ببینید. این نوشته‌ها توسط خودتون ایجاد شده.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۹ ، ۰۴:۵۷

امروزه همه ما متوجه این موضوع شدهایم که تکنولوژی و هنر طراحی و استفاده از امکانات مناسب برای یک اتاق کنفرانس به سرعت در حال تغییر است.

سیستم کنفرانس سایت اینترنتی ماهگونی​​​​​​

امروزه همه ما متوجه این موضوع شده­ایم که تکنولوژی و هنر طراحی و استفاده از امکانات مناسب برای یک اتاق کنفرانس به سرعت در حال تغییر است. به نظر می­رسد پیشرفت­ها و نوآوری­ها تقریباً به صورت روزانه انجام می­شود. همگام شدن با این رشد شتابان و آگاهی از تغییرات احتیاج به یک نیروی تمام وقت دارد تا تمامی این تحولات را بررسی کند. ممکن است شما برای بررسی و انتخاب یک سیستم کنفرانس مناسب، از وقت کافی برخوردار نباشید اما جای نگرانی نیست. بعد از خواندن این مقاله نگرانی­های خود را برای انتخاب یک سیستم کنفرانس مناسب با اطمینان کنار بگذارید.

کارشناسان سایت ماهگونی می­توانند در هر شرایطی تجربه، دانش و تخصص لازم را به شما ارائه دهند و اطمینان داشته باشید راه حل­هایی انعطاف پذیر را در برابر این فناوری همیشه در حال تغییر به شما ارائه خواهند داد.

دقیقا مشکل اتاق جلسات سنتی چیست؟
فناوری اتاق جلسات شامل تعداد زیادی دستگاه و نرم افزار با هدف تسهیل ارتباط و همکاری بین کارکنان و مدیریت است. اما در بیشتر موارد، شاهد اتاقی هستیم با کوله باری از مشکلات و کلکسیونی از اتفاقات ناگوار که در هنگام برگزاری یک جلسه اتفاق افتاده است. حجم کم صدا، تاخیرهای نا­به­جا، برگشت­های صدا و شاید بدتر از همه اینها یک اکوی عجیب و غریب که انگار سخنران جلسه روبروی کوهی ایستاده و هر چه میگوید مکررا به گوش خودش برمیگردد! چهره ­خندان کارکنان شرکت کننده در جلسه را هنگام خروج از اتاق به یاد آورید که در گوشی اتفاقات جلسه را تعریف میکنند و لبخند می‌زنند!

مشکلات میتوانند از وجود تجهیزات نامتناسب با خواسته ما ناشی شوند. اینکه از سیستم کنفرانس خود چه خواسته­ای داریم، برای رسیدن به هدف مطلوب و هم برای صرفه جویی در هزینه­های پرداختی مسئله بسیار مهمی است.

 

سیستم کنفرانس

به طور مثال انتخاب یک یکپارچه کننده A/V متناسب با نیاز ما، بسیاری از مشکلات ما را در انتخاب یک سیستم کنفرانس برطرف می­کند و می­تواند یک راه­حل قابل اعتماد باشد که کاملاً همگام سازی در سیستم را رقم بزند.

فناوری به روز شده اتاق کنفرانس چه کاری می تواند برای کسب و کار ما انجام دهد؟
 با وجود گستره بسیار زیادی از فناوری­های اتاق جلسات که برای خرید یا اجاره در دسترس است، می‌توان انتظار داشت که گاهاً با مشکلاتی در انتخاب یک سیستم کنفرانس مناسب روبرو شوید. ممکن است سیستمی که شما انتخاب کرده­اید از پردازنده­ای با قدرت کافی برخوردار نباشد یا فناوری کنترلر سیستم، مناسب نباشد. حتی ممکن است شخصی که سخنرانی­ها را انجام می­دهد به آموزش بیشتری در رابطه با استفاده از قابلیت­های سیستم نیاز داشته باشد.  به طور خلاصه، در هر زمان که از این فناوری استفاده می­شود، می­توان انتظار مشکلات پیش بینی نشده ای را داشت. شرکتی متخصص در این حوزه مانند سایت ماهگونی می­تواند احتمال بروز مشکلات عدیده­ای را از بین ببرد. کافیست با مشاوره و انتخاب درست پیش بروید.

یک کسب و کار موفق باید از شرکت­های صوتی و تصویری حرفه­ای برای تهیه ابزارهای لازم برای اتاق جلسات خود استفاده کند. شرکت­هایی که سال­ها تجربه حضور در این بازار را دارند و ضمنا از کارشناسان خبره این موضوع بهره می­برند. اولین فروش اینترنتی سیستم­های کنفرانس همراه با مشاوره و کارشناسی آنلاین برای شما در سایت اینترنتی ماهگونی فراهم شده است. کافیست با کارشناسان ماهگونی تماس بگیرید. تجهیزات استفاده شده در فروشگاه اینترنتی ماهگونی با بهترین‌ برندهای جهانی مانند Bosch قابل مقایسه است.

 

سیستم کنفرانس

 

تکنولوژی­های پیشرو در سیستم کنفرانس
اتصال بی‌سیم:
این یک واقعیت است که جهان امروز، به طور کلی، به یک محیط بی­سیم تبدیل شده است. آن هم به یک دلیل ساده، ارتباط با اتصال بی­سیم راحت است. شرکت­کنندگان در جلسه می­توانند تلفن­های هوشمند، تبلت­ها و لپ­تاپ ها را از هرجای اتاق به یکدیگر متصل کرده و با ارائه مطالب خودشان با یکدیگر تعامل برقرار کنند. به هر حال خلاص شدن از گره­های پیچ در پیچ سیم­های طول و دراز یک مزیت ارزشمند است.

نمایش­های بصری:
مانیتورهای با صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا که باعث می­شود همزمان در ارائه یک مطلب، تصویری با وضوح بالا برای شرکت کنندگان به نمایش در بیاید که درک مطلب آسان­تر و واقعی­تر اتفاق خواهد افتاد. تکنولوژی وایت­برد و تخته­های دیجیتال که امکان نمایش با وضوح بالا را به صورتی فراهم می­کند که ارائه دهنده در یک جلسه بتواند از آن برای ایجاد و ویرایش اسناد، گرافیک، صفحه گسترده و موارد دیگر استفاده کند و در پایان یک کنفرانس شرایطی ایجاد می­گردد که شرکت­کنندگان در جلسه مطالب ایجاد شده را در دستگاه­های متفاوت دانلود و یا به صورت فیزیکی پرینت بگیرند. 

تجهیزات صوتی:
صدا در هنگام جلسات یک عنصر اساسی است. به طور مشخص، بدون صوتی با کیفیت بالا، پیام ارائه دهنده از بین خواهد رفت و ذهن شرکت کنندگان در جلسه بیشتر معطوف مشکلات ایجاد شده در سیستم کنفرانس خواهد شد تا سخن سخنران. میکروفون‌ها، بلندگو و دیگر اجزای یک سیستم کنفرانس که از فناوری به روز بهره می­برند می­توانند جلسه را به بالاترین موفقیت برسانند و یا کاملا برعکس برگزاری یک جلسه یا کنفرانس را به یک فاجعه تبدیل کنند. سرمایه­گذاری و انتخاب نوع مناسب فناوری به کارگرفته شده در سیستم کنفرانس صرفه جویی در وقت و سرمایه است و می­تواند ما را به موفقیت نزدیک­تر کند. در صورت استفاده صحیح از تجهیزات و نرم افزارهای ارتباطی و مشارکتی قطعا کسب و کار ما به سمت موفقیت حرکت خواهد کرد. اگر می‌خواهیم با بازار جهانی و توسعه فناوری سیستم های کنفرانس هم­قدم شویم باید بر روی موج تولیدات ابزارهای ارتباطی جدید که مدام در حال حرکت به جلو هستند سوار شویم. پیشنهاد ما سوار شدن بر تاج این موج است.

 

منبع : سایت اینترنتی ماهگونی

از سایت خبر فوری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۲:۱۸

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه