ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

تحلیل روند بیت کوین در روزهای آینده، 11 اسفند 1400

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ

با افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین به ۴۵،۰۰۰ دلار، برخی از تحلیلگران از تغییر در روند این رمزارز صحبت کرده‌اند. با این حال، برخی دیگر معتقدند ممکن است قیمت در روزهای آتی به ۳۴،۰۰۰ دلار سقوط کند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، با بازپس‌گیری و حفظ حمایت ۴۰،۰۰۰ دلاری برای بیت کوین و همچنین سبز پوش شدن بازار رمزارزها در ۲ روز گذشته، خوش‌بینی بار دیگر به این بازار بازگشته است.

قیمت لحظه ای بیت کوین از ۲۸ فوریه (۲ اسفند) تا روز سه‌شنبه با ۲۰٪ افزایش، از کف ۳۷،۴۰۹ دلاری به ۴۴،۹۵۱ دلار افزایش یافت. در ادامه به بررسی نظر تحلیلگران در مورد وضعیت کنونی قیمت BTC می‌پردازیم.

بازگشت به ۳۴،۰۰۰ دلار دور از ذهن نیست

پلتفرم دلفی دیجیتال روز دوشنبه و زمانی که قیمت بیت کوین در سطح ۳۸,۰۰۰ دلار قرار داشت گزارشی را منتشر کرد و در آن اشاره شده بود که در پی رویدادهای اخیر و تشدید تنش‌ها، فروشندگان بیت کوین به شدت بازار را در اختیار خود دارند و در طول این دو هفته، احتیاط بر بازار حاکم بوده است.

قیمت ارز دیجیتال در ساعات گذشته به صورت صعودی بوده‌است.

آیا روند بیت کوین واقعا تغییر کرده است؟

جان ویک، یکی از تحلیلگران مطرح بازار رمزارز به تازگی در توییتر نمودار زیر را منتشر کرده است و در توضیح آن گفته است به وضوح می‌توان الگوی کف دوقلوی صعودی را مشاهده کرد.

در ادامه در محدوده ۴۵،۰۰۰ دلار، اصلی‌ترین مقاومت بیت کوین قرار دارد و در صورت شکسته شدن آن، بیت کوین می‌تواند با شکستن سطح ۴۵،۵۰۰ دلار، به سطوح بالاتر جهش کند.

در سمت مقابل، اگر بیت کوین نتواند از مقاومت ۴۴،۵۰۰ دلاری فراتر برود، ممکن است با یک اصلاح قیمت مواجه شود و تا حمایت ۴۳،۸۰۰ دلاری در خط روند پایین مثلث کاهش یابد.

پس از آن حمایت ۴۳،۰۰۰ دلاری قرار دارد و در صورت کاهش قیمت بیشتر، بیت کوین ممکن است تا سطح ۵۰٪ فیبوناچی در نزدیکی ۴۱،۰۰۰ دلار، کاهش یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه