ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

۱۷ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

برای اطلاع از قیمت لحظه ای سایر ارزهای دیجیتال می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 # ارزدیجیتال قیمت  تغییرات(۲۴ ساعت) ارزش کل بازار حجم معاملات(۲۴ ساعت)
۱ Bitcoin $۴۹,۱۶۷
۱,۵۲۱,۳۴۹,۸۹۷.۵ تومان
 ۲.۲۳ % $۹۳۰,۳۹۱,۶۷۰,۷۷۹ $۲۰,۶۳۴,۳۳۱,۶۰۵
۲ Ethereum $۴,۰۵۵.۵۸
۱۲۵,۴۸۹,۷۸۴.۱۵ تومان
 ۱.۹۳ % $۴۸۲,۲۰۷,۶۸۱,۰۰۰ $۱۶,۳۲۷,۸۷۶,۹۲۷
۳ Binance Coin $۵۶۳.۳۷
۱۷,۴۳۲,۰۷۶.۲۲۵ تومان
 ۰.۰۱ % $۹۴,۸۲۵,۸۹۸,۴۲۳ $۱,۴۴۴,۹۹۷,۹۳۳
۴ Tether
۳۰,۹۴۲.۵ تومان
 ۰.۰۳ % $۷۷,۲۸۴,۲۲۷,۲۱۷ $۴۵,۲۵۸,۶۸۰,۰۶۳
۵ Solana $۱۷۰.۰۳
۵,۲۶۱,۱۵۳.۲۷۵ تومان
 ۰.۵۷ % $۵۲,۳۲۶,۲۲۴,۰۷۹ $۱,۲۱۱,۷۰۲,۶۷۲
۶ Cardano $۱.۳۴
۴۱,۴۶۲.۹۵ تومان
 ۸.۲۴ % $۴۳,۲۹۲,۶۱۶,۵۱۸ $۱,۵۲۱,۵۴۲,۲۴۶
۷ USD Coin
۳۰,۹۴۲.۵ تومان
 ۰.۰۲ % $۴۱,۵۹۵,۱۴۶,۲۳۸ $۲,۵۰۵,۳۴۲,۲۲۰
۸ XRP $۰.۸۱۹۴۶۱
۲۵,۳۵۶.۱۷۱۹۹۲۵ تومان
 ۰.۸۱ % $۳۸,۸۱۲,۸۴۲,۹۳۹ $۲,۵۶۷,۷۷۶,۴۸۳
۹ Polkadot $۲۷.۷۷
۸۵۹,۲۷۳.۲۲۵ تومان
 ۰.۸۶ % $۲۹,۵۸۸,۳۸۳,۱۶۷ $۷۵۷,۸۱۲,۷۶۹
۱۰ Dogecoin $۰.۱۶۸۶۴۳
۵,۲۱۸.۲۳۶۰۲۷۵ تومان
 ۱.۱۵ % $۲۲,۳۵۶,۲۵۸,۷۸۸ $۶۱۰,۷۱۳,۲۴۷
۱۱ Terra $۵۸.۶۴
۱,۸۱۴,۴۶۸.۲ تومان
 ۵.۲۴ % $۲۲,۲۷۴,۹۰۰,۵۴۲ $۱,۵۸۷,۵۴۵,۱۳۵
۱۲ Avalanche $۸۵.۲۸
۲,۶۳۸,۷۷۶.۴ تومان
 ۴.۱۴ % $۲۰,۷۴۸,۱۲۱,۳۸۷ $۵۸۰,۹۶۵,۷۱۲
۱۳ Shiba $۰.۰۰۰۰۳۴۴
۱.۰۶۴۴۲۲ تومان
 ۱.۰۱ % $۱۸,۸۷۹,۵۶۹,۳۷۳

$۷۶۱,۸۳۱,۵۷۲

منبع : قیمت ارز دیجیتال خبرپوف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۰۰ ، ۱۱:۱۲

کارمزد تراکنش‌های اتریوم گس شبکه Ethereum Gas price کاهش قیمت

داده‌ها نشان می‌دهد کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از وو بلاکچین تحلیلگر بازار رمز ارزها، با توجه به داده‌های منتشر شده در سایت Dune Analytics، میانه گس پرداخت شده در تراکنش‌های شبکه اتریوم در روندی نزولی قرار گرفته است. روز گذشته کمترین میزان گس پرداخت شده میزان ۳۱.۷gwei بوده است. داده‌های سایت اتر اسکن نشان می‌دهد در زمان نگارش این خبر، میانگین گس لازم برای ارسال تراکنش در شبکه اتریوم ۴۸gwei است و کارمزد انتقال توکن‌های ERC20 حدود ۱۳.۲۸ دلار تخمین زده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۰ ، ۱۶:۲۷

تحلیل نکنیکال قیمت بیت کوین Bitcoin ta btc

کاهش قیمت بیت کوین به ۴۲۰۰۰ دلار قراردادهای تسویه نشده را کاهش داد و موقعیت تعداد زیادی از معامله گران لیکویید شد. با این حال تحلیلگران معتقدند کاهش سود باز بیت کوین معمولاً فرصت‌های خرید خوبی را فراهم می‌کند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، با نزدیک شدن به پایان هفته معاملاتی، ترس همچنان حس حاکم بر بازار رمزارزها است. اوایل امروز بیت کوین به ۴۷۲۵۰ دلار کاهش یافت و سرمایه‌گذاران پس از انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) که خبر از اوج‌گیری تورم به بالاترین سطح ۴۰ سال اخیر می‌دهد نگران شده‌اند.

داده‌های کوین مارکت کپ پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که تلاش خریداران برای بازیابی سطح حمایتی ۵۰،۰۰۰ دلاری با شکست مواجه شده است و فروشندگان قیمت بیت کوین را به ۴۸۰۰۰ دلار بازگردانده‌اند که می‌تواند به کاهش قیمت بیشتر منجر شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۰ ، ۱۳:۲۶
جدیدترین تراکنش بزرگ توکن شیبا اینو به نظر می‌رسد به پروژه اسکویید گیم و توسعه‌دهندگان کلاهبردارش مرتبط باشد. ممکن است شیبا اینو جدیدترین قربانی برای این کلاهبرداران باشد.
به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی، حساب توییتری مرتبط با توکن شیبا اینو به تازگی اعلام کرده که تراکنش ۱۲۵ میلیون دلاری اخیر شیبا (۳.۲ تریلیون شیبا اینو) با وجوه حاصل از کلاهبرداری اسکویید گیم صورت گرفته و ممکن است برای جامعه این میم کوین مشکل‌ساز باشد.
منابع تراکنش
بر اساس صفحه اتر اسکن (Etherscan) به اشتراک گذاشته‌شده توسط این حساب توییتری، خرید سه تریلیون واحدی شیبا به احتمال زیاد توسط توسعه‌دهندگان پروژه معروف اسکویید گیم مربوط است. این پروژه پس از سریال معروف بازی مرکب نتفلیکس راه‌اندازی شد و در مدت کوتاهی رشد قابل‌توجهی کرد. با این حال، کمی بعد توسعه‌دهندگان وجوه سرمایه‌گذاران را به سرقت بردند و ناپدید شدند.
تراکنش‌های صورت گرفته به آدرس‌های کیف پولی مربوط شده‌اند که به توکن‌های مسروقه نسبت داده شده و برای جلوگیری از ردیابی از میکسر استفاده کرده‌اند. اگرچه این نظریه هنوز به تایید نیاز دارد، این توکن‌ها به آدرسی که به «c802c» ختم می‌شود نسبت داده شده‌اند که توسط برنامه میکسر استفاده شده است.
 
این برای شیبا چه معنایی دارد؟
اگر تراکنش فوق توسط کلاهبرداران اسکویید گیم صورت گرفته باشد، بخش قابل‌توجهی از عرضه در گردش شیبا در اختیار افرادی قرار گرفته است که تمایل دارند قیمت بازار را دست‌کاری کرده و از آن سود کسب کنند.
به طور قطع این کلاهبرداران قادر نخواهند بود قیمت شیبا را به صفر کاهش دهند اما می‌توانند بر رشد شیبا تاثیر گذار باشند و حتی آن را متوقف نمایند چراکه سه تریلیون واحد توکن شیبا چیزی معادل با ۵۰ درصد از حجم معاملاتی روزانه این میم کوین است.
در زمان نگارش این خبر هر واحد شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار معامله می‌شود و نسبت به پنج روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. ثبات قیمت اخیر شیبا در حالی صورت می‌گیرد که این توکن اخیراً در عرض یک روز ۲۵٪ کاهش یافت و پس از آن، ۱۵ ٪ به ارزش آن افزوده شد.
راه‌اندازی آولانچ بریج
آوالانچ بریج که در ماه جولای توسط شرکت آوا لبز معرفی شد از امروز به بعد از شیبا پشتیبانی خواهد کرد و بدین شکل امکان جابجایی توکن‌های شیبا اینو بین اتریوم و شبکه بلاکچینی آوالانچ امکان‌پذیر شده است.
شایان ذکر است کاربران می‌توانند با این بریج، توکن‌های رپد شده اتریوم و بیت کوین را هم منتقل نمایند.
امین گوین سیرر (Emin Gün Sirer)، مدیرعامل شرکت آوا لبز اخیراً شیبا را «بازی با مجموع صفر» خوانده است و خاطرنشان کرد که علاقه چندانی به این میم کوین ندارند.
 
به نظر شما چه تغییری ممکن است در قیمت شیبا اینو رخ دهد؟
Source:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۱۶:۵۳

Last updated: 2021, December 7
Total pages: 500
seospecialist.blog.ir Homepage

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۶:۲۳

تغییرات قیمت بیتکوین در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰

در ابتدای سال ۲۰۱۹، ارزش کل بازار کریپتوکارنسی‌ها ۳۲ درصد افزایش یافت و به ۱۶۵ میلیارد دلار رسید و قیمت Bitcoin نیز با افزایش ۱۵ درصدی، به ۵۰۰۰ دلار رسید. تحلیلگران معتقد بودند که این افزایش قیمت به خاطر بازگشت بازیگران اصلی به بازار اتفاق افتاد.در فوریه این سال (بهمن ۹۷) حرکات مثبتی در رشد قیمت بیت کوین طبق گفته میهن بلاکچین مشاهده شد.در ۲ آپریل (۱۳ فروردین ۹۸) یک فرد ناشناس، ۲۰۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۹۴ میلیون دلار در آن زمان خریداری کرد.در می ۲۰۱۹ (اردیبهشت ۹۸) قیمت شروع به افزایش کرد و در انتهای این ماه میلادی، به ۸۷۲۱ دلار رسید و سپس در ماه ژوئن (یک ماه بعد) به ۱۰۰۰۰ دلار رسید و از آن نیز عبور کرد.در ابتدای ماه جولای (تیر ۹۸) قیمت بیت کوین تا ۱۲۵۰۰ دلار صعود کرد، اما سپس تا ۹۳۰۰ دلار نزول کرد.در ماه آگوست (مرداد) بیت کوین در حدود ۱۰ هزار دلار معامله می شد و سلطه بیت کوین که به مدت طولانی (نزدیک ۲ سال) در کمتر از سطح ۶۰ درصد قرار داشت، ناگهان به بیش از ۹۰ درصد رسید.تا سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور ۹۸) حدود ۵۴۵۷ دستگاه ATM در سراسر دنیا وجود داشت. بیشترین تعداد کشورهایی که از دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین استفاده می‌کردند آمریکا، کانادا، بریتانیا، اتریش و اسپانیا بودند.در سال ۲۰۱۹، قیمت بیت کوین از ۴۰۰۰ دلار شروع به افزایش کرد و در پایان این سال، به ۷۴۰۰ دلار رسید.در طول دو سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بیت کوین بیشتر به صورت افقی و بدون روند حرکت کرده است؛ اما در برخی موارد نشان داده که جای رشد دارد. برای مثال در ژوئن ۲۰۱۹ که قیمت BTC از ۱۰۰۰۰ دلار عبور کرد، امید به شروع یک رالی صعودی دیگر زنده شد؛ اما در دسامبر همان سال،‌ قیمت بیت کوین به ۷۱۱۲ دلار رسید.افزایش قیمت تا سال ۲۰۲۰ اتفاق نیفتاد؛ زیرا در این سال کل اقتصاد دنیا، تحت تاثیر پاندمی ویروس کرونا، دچار رکود شد. بنا به داده های سایت میهن بلاکچین قیمت بیت کوین یک بار دیگر دچار ریزش شد؛ این رمز ارز در ابتدای سال ۲۰۲۰ با قیمت ۷۲۰۰ دلار معامله میشد؛ اما رکود اقصادی ناشی از کووید ۱۹ ، بر روی قیمت BTC نیز تاثیر گذاشت و آن را به حدود ۳۷۰۰ دلار رساند. اما این ویروس و سیاست‌های بعدی دولت‌ها، باعث ترس سرمایه‌گذاران از اقتصاد جهانی شد و آنها به دلیل بی‌اعتمادی نسبت به دولت‌ها و چاپ بی‌رویه دلار از طرف دولت و بانک مرکزی آمریکا، در بیتکوین سرمایه گذاری کردند. زیرا عرضه آن ۲۱ میلیون کوین ثابت است و نمی‌توان بیشتر از آن را تولید کرد و این باعث می‌شود که بسیاری از افراد BTC را به عنوان ذخیره ارزش ببینند و برای حفظ ارزش پول خود در آن سرمایه‌گذاری کنند. این حرکت عمومی به سمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، باعث افزایش قیمت آن شد بنا به گزارش سایت arzdigital و میهن بلاکچین؛ به طوری که در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰، بیت کوین با قیمت ۱۸۳۵۳ دلار معامله میشد.در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۹۹) غول پرداختی‌های دیجیتالی پی پال (Paypal) اعلام کرد که به کاربران اجازه خرید و فروش بیت کوین را بر روی پلتفرم خود می‌دهد. این خبر باعث افزایش قیمت بیت کوین شد.سال ۲۰۲۰ در ادامه سال ۲۰۱۹ با قیمت ۷۴۰۰ دلاری بیت کوین شروع شد و در ماه دسامبر به ۲۶۲۰۰ دلار رسید؛ سال ۲۰۲۰ با وجود پاندمی ویروس کووید ۱۹، سال خوبی برای بزرگ‌ترین ارز دیجیتال و سایر کریپتوها محسوب می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۰ ، ۱۷:۲۷

داده‌های تازه نشان می‌دهد که به‌دنبال سقوط چند ساعت پیش قیمت بیت کوین، ۱.۳ میلیارد دلار موقعیت معاملاتی لیکویید شده است. با اینکه ظاهراً روندی نزولی در بازار آغاز شده است، برخی از تحلیل‌گران به این موضوع اشاره کرده‌اند که بیت کوین در گذشته هم قبل از آغاز سال میلادی جدید، روند نزولی مشابهی را تجربه کرده، اما در ادامه با جهش قیمت مواجه شده است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین ساعاتی پیش با کاهشی ۲۰ درصدی به زیر ۴۷,۰۰۰ دلار سقوط کرد و در پایین ترین سطح به نزدیکی ۴۲,۰۰۰ دلار رسید. این ریزش بزرگ‌ترین سقوط یک‌روزه قیمت بیت کوین از ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) تاکنون است؛ زمانی که قیمت در مقطعی تا نزدیکی ۳۳,۰۰۰ دلار هم پایین آمد.

پیش از بازیابی تا سطح ۴۷,۰۰۰ دلار، قیمت بیت کوین ۲۶.۴ درصد از حمایت ۵۷,۲۰۶ دلاری که برای حدود یک هفته حفظ شده بود، سقوط کرد. آن‌طور که داده‌های بای بیت (ByBit) نشان می‌دهد، تنها در یک ساعت گذشته ۱.۳ میلیارد موقعیت معاملاتی در بازار بیت کوین لیکویید شده و این در حالی است که ۷۳۵ میلیون دلار آن مربوط به موقعیت‌های معاملاتی لانگ (خرید) بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۳:۲۱

بازار خرسی و کاهش ارزش بازار ارزهای دیجیتال

در پی ریزش بازار رمز ارزها در اوایل روز شنبه ۱۳ آذر ماه، قیمت بیت کوین تا ۴۲۰۰۰ دلار پایین آمد و به همراه آن بازار آلتکوین‌ها نیز با سقوط شدیدی همراه شد. در این بین دوج کوین و شیبا اینو معروف‌ترین میم کوین‌ها و همچنین توکن‌های متاورس نیز با ریزش شدیدی همراه شده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین با سقوط قیمت بیت کوین و لیکویید شدن بیش از ۱.۵ میلیارد دلار قرارداد آتی تنها در ۴ ساعت، قیمت رمز ارزها با کاهش شدیدی همراه شده است. در زمان نگارش این خبر قیمت دوج کوین با ۲۳٪ کاهش به ۰.۱۶ دلار رسیده است. قیمت شیبا نیز با ۱۴.۵٪ کاهش نسبت به روز گذشته به ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار رسیده است. علاوه بر معروف‌ترین میم‌کوین‌ها قیمت ELON نیز با کاهش ۱۹٪ به ۰.۰۰۰۰۰۱۲ دلار رسیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۳:۱۷

کارمزد تراکنش‌های اتریوم بالا رفتن گس شبکه Ethereum افزایش هزینه انتقال توکن

در ساعات ابتدایی روز شنبه ۱۳ آذر ماه، قیمت بیت کوین به محدوده ۴۲۰۰۰ دلار سقوط کرد و همزمان بازار رمز ارزها قرمزپوش شد. قیمت اتریوم نیز تا سطح ۳۵۰۰ دلار سقوط کرد و در پی آن کارمزد شبکه اتریوم نیز افزایش یافته است.

به گزارش میهن بلاکچین قیمت بیت کوین در روز جمعه نتوانست از محدوده ۵۷،۶۰۰ دلار فراتر برود و پس از آن در اولین حرکت تا سطح ۵۳۰۰۰ دلار سقوط کرد. این حمایت مهم نیز نتوانست از ریزش سنگین بیت کوین جلوگیری کند و قیمت به محدوده ۵۰،۰۰۰ دلار وارد شد و پس از آن در یک ریزش شدید تا سطح ۴۲۰۰۰ دلار نیز سقوط کرد. در همین حال تمام رمز ارزهای بازار نیز با نوسانات شدیدی همراه بودند.

قیمت اتریوم نیز روز جمعه تا محدوده ۴۶۵۰ دلار بالا رفته بود و پس از آن به محدوده ۴۲۰۰ دلار سقوط کرد. اتریوم نتوانست این سطح حمایتی را نگه دارد و با کاهش قیمت شدیدتری مواجه شد. قیمت اتریوم تا محدوده ۳۵۰۰ دلار پایین آمد و اکنون تا سطح ۳۸۵۰ دلار بازیابی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۳:۱۵

قیمت بیت کوین در شبانه‌روز گذشته با کاهشی شدید مواجه شد و در زمان نگارش این خبر به سطح ۴۵،۰۰۰ دلار سقوط کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از فوربز، ویلیلم نوبل (William Noble) تحلیلگر برجسته پلتفرم توکن متریکس بیان داشته است اگر بازار سهام ریزش داشته باشد تمام دارایی‌های با ریسک بالا مانند رمز ارزها نیز با ریزش شدیدتری روبه‌رو خواهند شد.

برت سیفلینگ مشاور سرمایه‌گذاری گروه گرور کاواساکی عنوان داشته است:

مردم به سرمایه‌گذاری و ثبت سفارشات خرید و فروش در اعداد رند مانند ۵۰،۰۰۰ دلار جذب می‌شوند. این سطحی است که قبلا به عنوان مقاومت عمل کرده است و اکنون در حال آزمایش حمایت خود است. اگر سطوح حمایتی ۵۰،۰۰۰ و ۵۳،۰۰۰ دلار از دست برود سطح حمایتی بعدی در ۴۵۰۰۰ دلار و ۴۰،۰۰۰ دلار قرار دارد.

داده‌های کوین‌گلس نشان می‌دهد تنها در ۱ ساعت گذشته که قیمت بیت کوین از ۵۲۰۰۰ دلار تا ۴۸۰۰۰ دلار ریزش داشته است، ۴۳۱ میلیون دلار پوزیشن‌های قراردادهای آتی لیکویید شده است. ۸۶٪ از این مقدار متعلق به موقعیت‌های خرید استقراضی (Long) بوده است.

همزمان قیمت آلتکوین‌ها نیز با کاهش شدیدی روبه‌رو شده است. قیمت اتریوم به زیر سطح ۴۰۰۰ دلار سقوط کرده است و در حال حاضر به قیمت ۳۹۱۰ دلار خرید و فروش می‌شود. بایننس کوین با ۱۳٪ کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۳۵ دلار رسیده است. سولانا و کاردانو نیز به ترتیب به قیمت ۱۸۹ و ۱.۳ دلار معامله می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۳:۱۰

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه