ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

صرافی بایننس

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای روز جمعه ۲۹ مرداد ماه اعلام کرد به منظور انطباق با استانداردهای جهانی، تمام کاربران را به احراز هویت ملزم می‌نماید. از این رو صرافی بایننس تغییرات زیر را اعمال خواهد کرد:

به گزارش میهن بلاکچین و بر اساس اطلاعیه رسمی بایننس، تمامی کاربران جدید صرافی بایننس به منظور استفاده از خدمات و محصولات این صرافی، از این لحظه به بعد ملزم به احراز هویت سطح Intermediate خواهند بود.

حساب کاربران کنونی صرافی بایننس که تا این لحظه احراز هویت سطح متوسط (Intermediate) خود را تکمیل نکرده باشند به withdraw Only تغییر خواهد کرد. با این تغییرات، تمامی سرویس‌های کاربران به برداشت دارایی، کنسل کردن سفارش، بستن پوزیشن‌ها و بازخرید (Redemption) محدود خواهد شد تا زمانی که احراز هویت خود را با ارائه مدارک شناسایی تکمیل نمایند. این تغییرات در چند مرحله از امروز تا تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) برای تمام کاربران اعمال خواهد شد. جزییات بیشتری در این خصوص به صورت مستقیم توسط بایننس به کاربران ارائه خواهد شد. زمانیکه کاربران مراحل احراز هویت Intermediate را تکمیل نمایند به تمامی سرویس‌های بایننس دسترسی پیدا خواهند کرد.

احراز هویت بایننس

قیمت بیت کوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه