ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین؛ ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

چهارشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰ ب.ظ

قیمت بیت کوین در شبانه روز گذشته با تست مجدد مقاومت و حمایت اصلی خود رو‌به رو شد و همچنان در این محدوده رنج به سر می‌برد. به عقیده کارشناسان این احتمال وجود دارد تا پادشاه رمزارزها امروز بتواند به بالای محدوده ۴۱,۰۰۰ دلار برسد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از نیوز‌بی‌تی‌سی، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر سعی در اصلاح روند نزولی خود داشت اما نتوانست بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی اصلاحی تشکیل شده در ریزش از ۴۳،۴۱۶ دلار تا ۳۹،۲۴۰ دلار باقی بماند. این سطح در قیمت ۴۰,۲۲۵ دلار واقع شده است. اوج روزانه قیمت در نزدیکی ۴۰،۷۰۰ دلار تشکیل شد و پس از آن قیمت کاهش یافت. در ادامه بیت کوین دوباره به زیر ۴۰،۰۰۰ دلار بازگشت اما خریداران از محدوده ۳۹،۲۵۰ دلاری به خوبی دفاع کردند و مانع کاهش قیمت بیشتر شدند.

در حال حاضر قیمت بالای ۴۰،۰۰۰ دلار در حال تثبیت است اما بسیار پایین‌تر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته خود قرار دارد. نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر ۴۰،۲۵۰ دلار است. همچنین خط روندی نزولی با مقاومت ۴۰،۲۵۰ دلاری در نمودار ساعتی بیت کوین در حال شکل گرفتن است.

منبع : newsbtc

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه