ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

۱۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

رمز ارزهایی که نسبت به قیمت بیت کوین عملکرد بهتری داشته‌اند

بیت کوین به هر سمت پیش برود، رمز ارزها نیز معمولا از آن پیروی می‌کنند. اما باهوش‌ترین معامله‌گران، کف قیمت بیت کوین را به فرصت خرید تبدیل می‌کنند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، تاکنون بارها گفته شده است که ارتباط بین قیمت بیت کوین و ارزش بازار صدها آلتکوین، آنچنان منطقی نیست. فرقی ندارد که بیت کوین را به عنوان طلای دیجیتال پذیرفته باشیم یا یک مکانیزم پرداخت یا هر دوی آن. در هر صورت نقاط اشتراک زیادی با اتریوم، شیبا اینو یا توکن بومی FTX ندارد. به هر ترتیب، نوسان قیمت بیت کوین، بازار کریپتو را تعریف می‌کند.

قبل از کاهش قیمت بیت کوین از سطح بالاتر از ۶۸,۰۰۰ دلار به کانال ۵۵,۰۰۰ دلار در هفته گذشته و ریزش آلتکوین‌ها همراه آن، بازار رمزارز ها ۶ هفته متوالی در روند صعودی قرار داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۰۰ ، ۱۸:۲۵

بیت کوین و اکثر آلتکوین‌ها در صدد حفظ قیمت خود بالاتر از سطوح مقاومتی اصلی خود هستند. این موضوع بیانگر آن است که گاوها می‌توانند در هر کف قیمت به خرید رمز ارز بپردازند. اما روند قیمت اکثر رمز ارزها در یک محدوده فعلا در حال نوسان است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین و اتریوم حول سطوح حمایتی روانی و مهم ۶۰,۰۰۰ و ۴۰۰۰ دلار می‌چرخد. این دو سطح حمایتی برای حفظ و ادامه روند صعودی در کوتاه‌مدت بسیار مهم و ضروری هستند.این مطلب تنها ترجمه خبر منبع است و به هیچ عنوان توصیه خرید و فروش رمز ارزها نیست.

اگرچه کاهش قیمت ممکن است معامله‌گرانی که از اهرم‌ها استفاده می‌کنند را ترسانده باشد، اما به نظر می‌رسد نهنگ‌های بیت کوین این ریزش را فرصتی برای خرید در نظر می‌گیرند. اطلاعات درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سومین نهنگ بزرگ بیت کوین، ۲۰۷ بیت کوین دیگر با میانگین قیمت ۶۲,۰۵۳ دلار به دارایی‌های خود افزوده است.

طبق گزارش کالین وو (Colin Wu) خبرنگار حوزه رمزارزها، پس از خرید اخیر این نهنگ، دارایی‌های آن در ماه نوامبر، ۶۳۵ بیت کوین افزایش یافته است.

عملکرد روزانه بازار رمزارزها - قیمت رمزارز ها
عملکرد روزانه بازار رمزارزها

چطور بازار نزولی را تحلیل کنیم؟ آشنایی با الگوی نزولی قیمت رمزارزها

هرچند، تمام خبرها برای بیت کوین و رمزارزها مثبت نبوده است. ارزش دلار به بالاترین سطح خود طی ۱۶ ماه اخیر رسیده است. افزایش ارزش دلار به دلیل آن است که انتظار می‌رود افزایش تورم ممکن است باعث شود که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد و طرح خرید ۱۲۰ میلیارد دلار دارایی را تسریع ببخشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۰۰ ، ۱۱:۲۸

به‌روزرسانی تپروت با موفقیت انجام شد؛ آغاز عصری جدید در شبکه بیت کوین

پس از مدت‌ها انتظار، به‌روزرسانی تپروت بیت کوین صبح امروز با موفقیت اجرا شد. این ارتقا به معنی آغاز عصری جدید برای بیت کوین خواهد بود و قابلیت‌های ویژه‌ای را به شبکه این ارز دیجیتال اضافه خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف و به نقل از سایت arzdigital، به‌روزرسانی تپروت ساعت ۸:۴۵ (به وقت تهران) صبح امروز و پس از موافقت ۹۰ درصدی ماینرها و استخرا‌های استخراج بیت کوین بین بلاک‌های شماره ۷۰۹,۴۸۸ و ۷۰۹,۶۳۲ شبکه این ارز دیجیتال با موفقیت انجام شد. تپروت اولین به‌روزرسانی بزرگ شبکه بیت کوین از اوت سال ۲۰۱۷ (مرداد ۹۶) است. در آن زمان طرح بهبود سگویت (SegWit) و راهکار لایه دوم بیت کوین، یعنی شبکه لایتنینگ، به‌طور هم‌زمان راه‌اندازی شده بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۱۱:۱۳

یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در بارسلون به سرقت رفت

به گزارش زوم ارز، جرایم مرتبط با ارز های دیجیتال در چند وقت اخیر در اسپانیا در حال افزایش بوده و آخرین حادثه مربوط به یک دستگاه خودپرداز بیت کوین بود که در شهر بارسلون به سرقت رفت.

دستگاه های خودپرداز قیمت بیت کوین کیوسک هایی هستند که به افراد اجازه می‌دهند بیت کوین و یا سایر ارز های دیجیتال را با استفاده از پول نقد یا کارت اعتباری خود خریداری کنند و بنا به گزارش های معتبر، اسپانیا بیشترین تعداد دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال را در سرتاسر قاره اروپا دارا است.

در سراسر اسپانیا 185 دستگاه خودپرداز قیمت ارز دیجیتال وجود دارد که این کشور را به چهارمین دارنده خودپرداز های ارز دیجیتال در جهان تبدیل می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۱۱:۰۳

افزایش قیمت بیت کوین با به روز رسانی تپ روت

بعضی از تحلیلگران انتظار دارند که قیمت بیت کوین افزایش یابد، زیرا تپ روت، مهم‌ترین به‌روزرسانی این شبکه از سال ۲۰۱۷ تاکنون در آستانه اجرا است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌دسک، پس از آنکه خریداران نتوانستند رکورد قیمت بیت کوین و اتر در اوایل هفته جاری را حفظ کنند، اکثر رمزارزها روز جمعه با کاهش قیمت همراه بودند. تحلیلگران انتظار دارند که فعالیت معاملاتی هفته آتی و پس از به‌روزرسانی تپ روت (Taproot) افزایش یابد. این به‌روزرسانی در صدد بهبود حریم خصوصی و راندمان شبکه بیت کوین است.

لوکاس انزرس‌دورفر کنراد (Lukas Enzersdorfer-Konrad) مدیر ارشد محصولات بیت‌پاندا (Bitpanda) در این خصوص گفته است:

گاوها قدرت این را دارند که پس از به‌روزرسانی تپ‌ روت، منجر به رشد بازار شوند.

به‌روز رسانی تپ روت بیت کوین چه تاثیری بر قیمت آن خواهد گذاشت؟

انتظار می‌رود این به‌روزرسانی طی چند روز آتی اجرا شود، هرچند سایر تحلیلگران معتقدند تپ‌ روت تاثیر اندکی بر قیمت بیت کوین می‌گذارد. ممکن است بعضی از سرمایه‌گذاران پس از به‌روز رسانی تپ‌ روت وارد وضعیت‌های خرید استقراضی شوند و طی چند ماه آتی قیمت بیت کوین را تا ۳۰ درصد افزایش دهند.

در این بین، چشم‌انداز معامله‌گران برای فرصت‌های کسب سود بیشتر، فراتر از بیت کوین است.

الکس کوپسیکویچ (Alex Kuptsikevich) تحلیلگر FxPro در این خصوص گفته است:

نمودار بیت کوین بیش از حد آشفته شده است تا بتوان به عنوان اندیکاتور قابل اتکایی در بازار از آن استفاده کرد.

کاهش نوسان قیمت بیت کوین

طبق گزارش Skew، نوسان قیمت بیت کوین به تدریج در حال کاهش به کمترین سطح یک سال اخیر است. نمودار زیر، کاهش مستمر نوسان قیمت بیت کوین از ماه می و ورود بیت کوین به روند نزولی را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، بعضی از تحلیلگران انتظار دارند که نوسان قیمت بیت کوین علیرغم رکوردشکنی، در سطح کمی باقی بماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۰ ، ۱۱:۱۷

نهنگ شیبا اینو توکن SHIB

شیبا اینو دیگر در عرصه کریپتو، رمزارز ناشناخته‌ای نیست. توکن شیبا اینو علیرغم آنکه کاربرد خاصی ندارد اما به یکی از رمزارزهای برتر و محبوب بازار تبدیل شده است. هرچند، این موضوع باعث نشده است که جامعه از پشتیبانی این میم کوین دست بردارد. شیبا اینو در رتبه یازدهم رمزارزهای برتر از لحاظ ارزش بازار قرار دارد و دیگر نمی‌توان گفت که کوین بی‌ارزشی است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از بیت کوینیست، شیبا اینو موجودی بسیار بیشتری نسبت به سایر رمزارزهای برتر دارد، به طوری که کل موجودی آن بیش از ۵۸۹ تریلیون کوین و موجودی در گردش آن نیز ۵۴۹ تریلیون کوین است. هرچند، اکثر موجودی شیبا اینو در اختیار چند کیف پول معدود است. دانستن این نکته که کیف پول‌های مذکور در اختیار چه کسانی است و چرا این مقدار شیبا اینو دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

معرفی کامل Shiba Inu و ارز دیجیتال شیبا (SHIB)؛ انقلاب میم‌کوین‌ها

عمده موجودی شیبا اینو در اختیار ۱۰ کیف پول

۱۰ کیف پول برتر، اکثر موجودی در گردش شیبا اینو را در اختیار دارد. این اطلاعات اگرچه صحت دارند، اما اغلب اوقات بد تفسیر می‌شود. نکته‌ای که باید مدنظر قرار داد این است که اگرچه قطعا نهنگ‌های توکن SHIB وجود دارند که حجم زیادی از این رمزارز را در اختیار دارند، اما این کیف پول‌ها متعلق به افراد نیست.

هولدرهای شیبا اینو

کیف پول‌ برتر با تعداد زیادی توکن SHIB متعلق به هیچ فردی نیست. این کیف پول ۴۱٪ کل موجودی توکن SHIB را در اختیار دارد اما به هیچ وجه نمی‌توان به این کیف پول دسترسی پیدا کرد، زیرا این کیف پول یک کیف پول مرده و غیرفعال است که ویتالیک بوترین خالق اتریوم، اکثر توکن‌های شیبا اینو که از طرف تیم SHIB به عنوان اقدام بازاریابی از جانب این تیم دریافت کرده بود را به آن ارسال کرده است. در نتیجه عملا کسی به آن کیف پول دسترسی ندارد.

بر اساس جدول فوق، ۱۰ آدرس برتر مجموعا ۶۳.۹٪ تمام توکن‌ها را در اختیار دارند. بنابراین به جز آدرس اول، ۹ آدرس دیگر ۲۲.۹٪ توکن‌ها را در اختیار دارند.

بوترین پس از اهدای تقریبا یک میلیارد دلار توکن SHIB به صندوق درمان ویروس کرونای هند، سریعا باقی توکن‌ها را به این کیف پول مرده ارسال کرد و تقریبا نیمی از کل موجودی شیبا اینو را از چرخه خارج کرد. به مرور، توکن‌های بیشتری به این کیف پول‌ ارسال شد تا روشی برای کاهش موجودی در گردش ایجاد شود و در نتیجه، موجودی این کیف افزایش یافت.

ویتالیک بوترین ۶ میلیارد دلار توکن شیبا (SHIB) را سوزاند

اکثر کیف پول‌های برتر دیگر که تعداد زیادی توکن SHIB در اختیار دارند متعلق به صرافی‌ها است. این موضوع بدان معنا است که موجودی این کیف پول‌ها متعلق به هزاران کاربری است که توکن‌های خود را در صرافی نگه می‌دارند.

صرافی بایننس ۴.۲۳٪، صرافی Crypto.com حدود ۲.۶٪ و پس از آن صرافی هوبی حدود ۰.۸۵٪ تمام توکن‌های شیبا اینو را در اختیار دارند.

تعداد دارندگان توکن SHIB از ۹۲۵,۰۰۰ نفر عبور کرد

نقطه عطف اخیری که شیبا اینو به آن دست یافته است، اضافه شدن دارندگان جدید این رمزارز است. روز سه شنبه تعداد سرمایه‌گذارانی که شیبا اینو در اختیار دارند به بیش از ۹۳۰،۰۰۰ نفر رسید و رکورد جدیدی توسط این رمزارز ثبت شد.

بعضی از کاربران، روند نزولی قیمت شیبا را نشانه‌ای از پایان رشد آن می‌دانند. هرچند، سایر افراد، این موضوع را به عنوان فرصت خرید در نظر می‌گیرند. روند خرید توکن شیبا اینو افزایش یافته است زیرا سرمایه‌گذاران به امید کسب سود در روند صعودی بعدی، در حال انباشت این رمز ارز هستند.

ممکن است مفید باشد:

قیمت بیت کوین

بیت کوین

ارز دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال

قیمت اتریوم

قیمت شیبا

قیمت بایننس کوین

تحلیل قیمت توکن شیبا اینو

قیمت شیبا اینو نسبت به اوج خود در ماه اکتبر، ۴۰٪ ریزش داشته است. این توکن در آخر هفته گذشته روند بدون نوسانی در قیمت ۰.۰۰۰۰۶ دلار را پشت‌سر گذاشت و در این مقطع، هیچگونه روند صعودی و نزولی چشمگیری را ثبت نکرد. اما با شروع معاملات در روز دوشنبه، این رمزارز روند خوبی را نشان داده و الگوی بازیابی خود را آغاز کرده است.

مایکل ون دوپوپ معامله‌گر و استراتژیست معروف رمز ارز، مسیر بالقوه پیش‌روی شیبا اینو را ارائه داده است. وی دو سناریوی ممکن برای شیبا اینو را در توییتر بررسی کرده است.

تحلیل نمودار قیمت شیبا اینو توکن SHIB
نمودار ۴ ساعته قیمت شیبا اینو

ون دوپوپ گفت:

در سناریوی اول شاهد تبدیل سطوح مقاومتی به حمایتی هستیم. اگر طبق این سناریو پیش بروید می‌توانید سود خوبی کسب کنید. در حال حاضر بین این دو سطح (سبز و قرمز در نمودار فوق) قرار داریم. اگر روند صعودی بود، پتانسیل انجام معاملات وجود دارد. اگر روند نزولی بود نیز پتانسیل انجام معاملات وجود دارد. بسیار آسان است.

ناحیه سبز رنگ: محدوده تقریبی ۰.۰۰۰۰۴۵ الی ۰.۰۰۰۰۵۰ دلار

ناحیه قرمز رنگ: محدوده تقریبی ۰.۰۰۰۰۶۲ الی ۰.۰۰۰۰۶۸ دلار

طبق نمودار ون دوپوپ، شیبا اینو هم می‌تواند از سطح مقاومتی ۰.۰۰۰۰۶۲ دلار عبور کند و روند صعودی را مجددا به دست آورد و هم ممکن است سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۴۳ دلار را بار دیگر آزمایش کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۰۰ ، ۱۶:۵۹

جهش ناگهانی قیمت بیت کوین و اتریوم؛ ارزش بازار رمز ارزها به ۳ تریلیون دلار رسید

قیمت بیت کوین روند صعودی جدیدی را به سطح بالاتر از ۶۵,۰۰۰ دلار آغاز کرد. بیت کوین نشانه‌های مثبتی نشان می‌دهد و می‌تواند به سمت قیمت ۷۰,۰۰۰ دلار حرکت کند. اتریوم نیز صقف قبلی قیمت خود را شکست به رکورد جدیدی در قیمت ۴۷۷۱ دلار دست یافته است.

قیمت بیت کوین در روزهای گذشته به بالاتر از سطوح مقاومتی ۶۲,۵۰۰ و ۶۳,۵۰۰ دلار رسید. قیمت این رمزارز در حال حاضر بالاتر از ۶۵,۰۰۰ دلار و بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته است. در نمودار ساعتی قیمت بیت کوین شاهد عبور از خط روند نزولی مهم با سطح مقاومتی نزدیک به ۶۱,۵۵۰ دلار بودیم. روند صعودی اخیر با عبور از ۶۶,۰۰۰ دلار می‌تواند تشدید شود.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از newsbtc، قیمت بیت کوین بالاتر از سطح حمایتی ۶۰,۰۰۰ دلار حفظ شده است. در نتیجه، بیت کوین روند صعودی جدیدی را به بالاتر از سطوح مقاومتی ۶۲,۵۰۰ و ۶۳,۵۰۰ دلار آغاز کرد.مصاحبه پلن‌بی و آنتونی پامپلیانو؛ قیمت بیت کوین تا ۶ ماه دیگر به اوج می‌رسد

گاوها حتی توانستند قیمت این رمزارز را به بالاتر از سطح ۶۵,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته افزایش دهند. به علاوه، شاهد عبور قیمت بیت کوین از خط روند نزولی مهم با سطح مقاومتی نزدیک به ۶۱,۵۵۰ دلار بودیم.

قیمت بیت کوین در مقطعی به بالاتر از ۶۵,۵۰۰ دلار رسید. اوج قیمت بر روی ۶۵,۶۸۱ دلار ثبت شد و اکنون بدون نوسان است.

قیمت بیت کوین بالاتر از سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ از روند صعودی شروع شده از ۶۰,۱۲۹ دلار به ۶۵,۶۸۱ دلار است. سطح مقاومتی اول نزدیک به ۶۵,۵۰۰ دلار است. اولین سطح مقاومتی مهم نیز نزدیک به سطح ۶۶,۰۰۰ دلار قرار دارد.

روند صعودی قیمت بیت کوین
روند صعودی قیمت بیت کوین

ثبات قیمت بیت کوین طبیعی است؛ تحلیلگران هدف ۸۰،۰۰۰ دلاری را دنبال می‌کنند

عبور از سطح مقاومتی ۶۶,۰۰۰ دلار می‌تواند فرصت لازم برای شروع روند صعودی را فراهم سازد. سطح مقاومتی مهم بعدی نزدیک به ۶۸,۵۰۰ دلار است. افزایش قیمت بیشتر می‌تواند به ثبت قیمت ۷۰,۰۰۰ دلار منجر شود.

کف قیمت بیت کوین در چه سطحی قرار دارد؟

اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومتی ۶۶,۰۰۰ دلار عبور کند، ممکن است اصلاح قیمت آغاز شود. اولین سطح حمایتی بر روی ۶۴,۵۰۰ دلار است.

اولین سطح حمایتی مهم نزدیک به ۶۳,۰۰۰ دلار است. این سطح قیمت نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰٪ از قیمت ۶۰,۱۲۹ الی ۶۵,۶۸۱ دلار است. عبور از سطح حمایتی ۶۳,۰۰۰ دلار می‌تواند کاهش قیمت به ۶۲,۵۰۰ دلار را منجر شود. سطح حمایتی اصلی بر روی ۶۱,۲۰۰ است و عبور از آن می‌تواند روند نزولی را تشدید کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور MACD ساعتی: اندیکاتور MACD در حال کاهش سرعت در محدوده صعودی است.

اندیکاتور RSI ساعتی: اندیکاتور RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد.

سطوح حمایتی مهم: ۶۴,۵۰۰ و ۶۳,۰۰۰ دلار.

سطوح مقاومتی مهم: ۶۵,۵۰۰، ۶۶,۰۰۰ و ۶۸,۵۰۰ دلار.

یکی از دلایلی که گفته می‌شود باعث جهش ناگهانی قیمت بیت کوین شود، توییت بری سیلبرت مدیر عامل شرکت دیجیتال کارنسی گروپ است. او ساعاتی پیش در توییتر نوشت:

هفته بزرگی در پیش روی است.

کاربران به سرعت به توییت او واکنش نشان داده‌اند.

از طرف دیگر بازار رمز ارزها شاهد یک روند صعودی قوی است. اتریوم بزرگ‌ترین رمز ارز بازار با رشد چشمگیری توانست به رکورد جدید ۴۷۷۱ دلار دست یابد. در زمان نگارش این خبر قیمت اتریوم برابر با ۴۷۵۹ دلار است. در مجموع ارزش بازار رمز ارزها برای اولین بار به ۳ تریلیون دلار رسیده است. بر اساس اطلاعات کوین‌گکو در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال برابر با ۲.۹۹۸ تریلیون دلار است.تحلیل قیمت اتریوم؛ پدیدار شدن واگرایی مخفی صعودی در نمودار اتریوم

 منبع

میهن بلاکچین

منبع 2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۰۰ ، ۱۰:۵۴

برای دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، ۲ روش کمک بلاعوض به دولت دومینیکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تایید شده دولت دومینیکا وجود دارد. داشتن تابعیت و پاسپورت دومینیکا امکان سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورهای جهان را فراهم می‌کند.

پاسپورت دومینیکا و همه آنچه باید درباره قدرت پاسپورت دومینیکا بدانید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۰ ، ۱۶:۲۲

نوسان قیمت بیت کوین رمز ارز BTC

روند بدون نوسان قیمت بیت کوین باعث شده است که بعضی از معامله‌گران به سمت آلتکوین‌ها بروند، اما تحلیلگران مطمئن هستند که روند صعودی بعدی، قیمت بیت کوین را به بیش از ۸۰,۰۰۰ دلار می‌رساند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، گاوهای بیت کوین هم‌چنان به روند صعودی چشمگیری امیدوار هستند، اما در حال حاضر، خرس‌ها در حال اعمال فشار هستند و قیمت این رمزارز را کمتر از ۶۱,۰۰۰ دلار حفظ کرده‌اند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۰ ، ۱۲:۳۹

این آلتکوین‌ها با کاهش سلطه بیت کوین می‌تازند؛ توکن بازی ایلوویوم باز هم رکورد زد

روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین ادامه دارد. در چند وقت اخیر علاوه‌بر بیت کوین و اتریوم، ۱۰ آلتکوین دیگر سقف قیمتی جدیدی ثبت کرده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، آلتکوین‌ها در بازارهای صعودی پس بریک اوت بیت کوین، به‌دنبال آن حرکت می‌کنند. رمز ارزهای دیگر بازار تمایل دارند پس از ثابت شدن قیمت بیت کوین، افزایش داشته باشند و از آن منفعت کسب کنند. به‌نظر می‌رسد این فرضیه درست است؛ زیرا در زمانی که بیت کوین به بالاتر از ۶۴ هزار دلار و اتر به بالای ۴۵۰۰ دلار رسیدند، آلتکوین‌ها به‌صورت پارابولیک یا سهمی‌وار حرکت کردند. قیمت سولانا نیز امروز با افزایشی چشمگیر به ۲۳۳ دلار صعود کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۰۰ ، ۱۸:۰۵

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه