ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در بارسلون به سرقت رفت

به گزارش زوم ارز، جرایم مرتبط با ارز های دیجیتال در چند وقت اخیر در اسپانیا در حال افزایش بوده و آخرین حادثه مربوط به یک دستگاه خودپرداز بیت کوین بود که در شهر بارسلون به سرقت رفت.

دستگاه های خودپرداز قیمت بیت کوین کیوسک هایی هستند که به افراد اجازه می‌دهند بیت کوین و یا سایر ارز های دیجیتال را با استفاده از پول نقد یا کارت اعتباری خود خریداری کنند و بنا به گزارش های معتبر، اسپانیا بیشترین تعداد دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال را در سرتاسر قاره اروپا دارا است.

در سراسر اسپانیا 185 دستگاه خودپرداز قیمت ارز دیجیتال وجود دارد که این کشور را به چهارمین دارنده خودپرداز های ارز دیجیتال در جهان تبدیل می‌کند.

اخبار محلی روز جمعه گزارش داد که پلیس اسپانیا در حال تحقیق در مورد سرقت یک دستگاه خودپرداز بیت کوین است و سارقان این دستگاه را در یورش به یک صرافی ارز دیجیتال در یکی از محله های ثروتمند بارسلون به سرقت بردند.

نیروی پلیس کاتالونیا گفت که سرقت این خودپرداز حوالی ساعت 3 بامداد به وقت این کشور صورت گرفته اما آنها برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات نسبت به ارائه دیتای بیشتر ممانعت کردند.

به گزارش این خبرگزاری، منابع پلیس گفتند سارقان دستگاه خودپرداز را از مغازه ای در خیابان بتهوون در منطقه ساریا به سرقت بردند و در این منطقه شعبه ای از صندوق تراست بیت کوین گری اسکیل نیز وجود دارد و شرکت گری اسکیل از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

بیشتر بخوانید:  61 ارز دیجیتال دیگر در صرافی سلام کریپتو لیست شد

یک ویدیو تأیید نشده از این سرقت منتشر شد که در آن یک خودرو شاسی بلند به ویترین فروشگاه GBTC برخورد رکرد و پس از آن افرادی از این خودرو پیاده شدند و این دستگاه خودپرداز را با خود بردند.

نظر شما همراهان زوم ارز درباره این سرقت چیست?

منبع : zoomarz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه