ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

قیمت بیت کوین در شبانه روز گذشته با تست مجدد مقاومت و حمایت اصلی خود رو‌به رو شد و همچنان در این محدوده رنج به سر می‌برد. به عقیده کارشناسان این احتمال وجود دارد تا پادشاه رمزارزها امروز بتواند به بالای محدوده ۴۱,۰۰۰ دلار برسد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از نیوز‌بی‌تی‌سی، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر سعی در اصلاح روند نزولی خود داشت اما نتوانست بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی اصلاحی تشکیل شده در ریزش از ۴۳،۴۱۶ دلار تا ۳۹،۲۴۰ دلار باقی بماند. این سطح در قیمت ۴۰,۲۲۵ دلار واقع شده است. اوج روزانه قیمت در نزدیکی ۴۰،۷۰۰ دلار تشکیل شد و پس از آن قیمت کاهش یافت. در ادامه بیت کوین دوباره به زیر ۴۰،۰۰۰ دلار بازگشت اما خریداران از محدوده ۳۹،۲۵۰ دلاری به خوبی دفاع کردند و مانع کاهش قیمت بیشتر شدند.

در حال حاضر قیمت بالای ۴۰،۰۰۰ دلار در حال تثبیت است اما بسیار پایین‌تر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته خود قرار دارد. نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر ۴۰،۲۵۰ دلار است. همچنین خط روندی نزولی با مقاومت ۴۰،۲۵۰ دلاری در نمودار ساعتی بیت کوین در حال شکل گرفتن است.

منبع : newsbtc

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۱ ، ۱۲:۳۰

عملکرد گذشته تضمینی برای نتایج آینده نیست و در واقع، من بر ضد تکرار تاریخ شرط می بندم.

افشای احمقانه: من زمان زیادی را در توییتر می گذرانم - احتمالاً زمان زیادی را در توییتر می گذرانم - اما حتی یک عادت بد نیز مزایای جانبی دارد. مورد مثال: هنگامی که زوبی رپر هفته گذشته از طرفداران خود برای سرمایه گذاری درخواست کرد، توییت او دقیقاً متوجه من شد.

بیش از 7000 پاسخی که در پاسخ به این سوال معصومانه ارائه شد، جالب‌تر بود. یکی از محبوب‌ترین این پاسخ‌ها به‌عنوان مدلی از تنوع و به‌طور بالقوه، از نشاط غیرمنطقی نیز توجه من را به خود جلب کرد.

https://twitter.com/ZubyMusic/status/1504503517586898949?s=20&t=7q5f2N0tQMAcdqHry5xJnw

اعتبار بخشیدن به جایی که اعتبار وجود دارد: این مجموعه که توسط سرمایه گذار ارزهای دیجیتال تانزانیایی سیرجف دنیس پیشنهاد شده است، شامل ده ایده خوب است (اگر نه لزوماً ده ها ایده خوب ). بنابراین، حداقل سطحی از تنوع را برای به حداقل رساندن ضررهای احتمالی ناشی از هر سرمایه گذاری ارائه می دهد.

از سوی دیگر، هشت مورد از این پیشنهادات - به طور کامل دو سوم از نمونه کارها - به یک طبقه دارایی مشکوک از ارزهای دیجیتال اختصاص داده شده است. و اگر با دقت بشمارید، ممکن است متوجه شوید که سه ایده برتر سرمایه‌گذاری سیرجف بیش از نیمی از 250000 دلار فرضی او (یعنی 135000 دلار) را در بین سه موقعیت اختصاص می‌دهند: بیت کوین ( BTC -0.54٪ ) ، تسلا ( TSLA 0.65٪ ) . و Nvidia ( NVDA -2.10٪ ) .  

و من تعجب می کنم: آیا این عاقلانه است؟

چرا ممکن است عاقلانه نباشد

اکنون، من مطمئناً جذابیت را درک می کنم - هم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به طور کلی و هم برای سرمایه گذاری در بیت کوین به طور خاص. طی چند سال گذشته، کریپتو سودهای قابل توجهی را در دوره‌های زمانی بسیار کوتاه برای بسیاری از سرمایه‌گذارانی که در سراسر این همه‌گیری با رایانه‌های شخصی خود در خانه معامله می‌کنند، فراهم کرده است. خود بیت کوین، پدربزرگ ارزهای دیجیتال، از پایین ترین سطح 6000 دلار به بالاترین حد شمال 65000 دلار رسیده است. البته برخی از این سودها را پس داده است، اما هنوز هم اخیراً نزدیک به 44000 دلار مشاهده شد که منجر به سود دو ساله نزدیک به 650٪ شد.

خوب!

بنابراین بله، وقتی به سرمایه گذاری هایی با پتانسیل سود قوی فکر می کنم، می توانم متوجه شوم که چرا بیت کوین، انویدیا و تسلا ممکن است به ذهنم خطور کند. همانطور که مشاوران سرمایه گذاری مدام به ما می گویند، مشکل این است که "عملکرد گذشته تضمینی برای نتایج آینده نیست."

بیت کوین

برای مثال، امروزه سرمایه گذاران بیت کوین، که امیدوارند همان سودی را که سرمایه گذاران بیت کوین دو سال پیش به دست آورده بودند، به دست آورند، شرط بندی می کنند که تا اول آوریل 2024، ارزش یک بیت کوین تقریباً 330000 دلار خواهد بود. در آن نقطه، تمام بیت کوین های جهان، روی هم، حدود 6.3 تریلیون دلار ارزش خواهند داشت.    

این تقریباً 15 از ارزش کل همه ارزهای موجود در جهان امروز است - و سه برابر بیشتر از حجم کل دلارهای ایالات متحده که در حال حاضر در سراسر جهان در گردش است. من نمی گویم غیرممکن است، اما برای یک "ارز" که اکثر مردم هرگز در زندگی واقعی از آن استفاده نکرده اند، فکر می کنم کمی بعید است .    

Nvidia

سرمایه گذاران انویدیا نیز مشکل مشابهی دارند . برخلاف بیت کوین، سهام انویدیا نشان دهنده مالکیت کسب و کاری است که در حال رشد است - نه، شکوفا می شود - و هر روز ارزش بیشتری ایجاد می کند. به این ترتیب، من سرمایه گذاری در انویدیا را برتر از سرمایه گذاری در بیت کوین می دانم.

همانطور که گفته شد، هنوز امکان پرداخت اضافی برای Nvidia وجود دارد. در نظر گرفتن:

در ارزیابی‌های فعلی، ارزش سهام انویدیا در حدود 694 میلیارد دلار است که 71 برابر 9.8 میلیارد دلار سود سال گذشته است. با این حال، تحلیلگرانی که سهام را به خوبی می شناسند، پیش بینی می کنند که طی پنج سال آینده، انویدیا درآمد سالانه خود را تنها 21 درصد افزایش دهد که نسبت قیمت به سود سهام انویدیا به 3.4 می رسد.

معمولاً، سرمایه گذاران ارزش نسبت P/E 1.0 یا کمتر را ارزان و نسبت P/E بیش از 2.0 را گران می دانند. باز هم نمی گویم غیرممکن است که انویدیا مانند دو سال گذشته 330 درصد رشد کند. با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، در حالی که درآمد تنها 21 درصد در سال رشد می‌کرد، به این معنی است که طی دو سال آینده، Nvidia دارای ارزش بازاری نزدیک به 3 تریلیون دلار در مقابل درآمد خالص تنها 14.3 میلیارد دلار خواهد بود. این نسبت P/E 210 برابر است و -- اگر دوست دارید مرا دیوانه خطاب کنید -- من به نوعی شک دارم که سرمایه گذاران حاضر به پرداخت چنین قیمتی برای Nvidia باشند.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۰۱ ، ۱۲:۴۸

کاردانو پس از آخرین ارتقاء شبکه خود روندی صعودی به خود گرفته و با عبور از مقاومت سخت ۱ دلاری، به ۱.۱۹۱ دلار رسیده است. درست است که قیمت آدا کمی از اوج روزانه خود فاصله گرفته اما الگویی در نمودار کاردانو در حال شکل گرفتن است که شباهت زیادی به نمودار قیمت اتریوم در سال ۲۰۱۷ دارد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از نیوز بی‌تی‌سی،‌ هفتمین رمز ارز بزرگ بازار در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱.۱۲ دلار معامله می‌شود و به تازگی از مرز ۱.۱۹ دلار کاهش یافته است. یکی از معامله‌گران در وب سایت تریدینگ ویو اخیرا پیش‌بینی کرده است قیمت کاردانو در روزهای آتی و پایان هفته معاملاتی مقداری کاهش یابد و به دنبال آن رشد کند. به گفته وی، سطوح ۱.۱۵۰، ۱.۲۰۰ و ۱.۲۵۰ دلار، مقاومت‌های پیش‌روی کاردانو و ۱.۱۰۰، ۱.۰۵۰ و ۱.۰۰۰ دلار سطوح حمایتی این ارز هستند.

وی در رابطه با تحولات اخیر کاردانو گفته است:

ADA سرانجام از سد ۱ دلار عبور کرد و پس از یک دوره پارابولیک چهار روزه به ۱.۱۹۱ دلار رسید. با این حال، با اتمام قدرت خریداران در نزدیکی مقاومت ۱.۲۰۰ دلاری، کاردانو به منطقه حمایتی ۱.۱۰۰ دلاری خود بازگشته است.

این معامله‌گر با اشاره به صعود کاردانو به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه خود افزود:

در شرایط کنونی که به پایان هفته معاملاتی نزدیک می‌شویم، انتظار دارم روند نزولی ملایمی به سمت حمایت ۱.۰۵۰ دلاری داشته باشیم. پس از آن پیش‌بینی می‌کنم قیمت تا محدوده ۱.۲۰۰ تا ۱.۲۵۰ دلار افزایش یابد.

منیع : https://mihanblockchain.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۰۱ ، ۱۵:۲۳

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه