ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

پاسپورت دومینیکا

دنبال یک پاسپورت قدرتمند هستید که بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و آزادی سفر داشته باشید؟ سرمایه یا دارایی خوبی دارید که نمی‌دانید در چه راه و روشی آن را سرمایه‌گذاری کنید؟ مطمئناً راه‌‌ها و روش‌‌های مختلفی برای داشتن پاسپورت قدرتمند و سرمایه‌گذاری پربازده وجود دارد، اما اجازه دهید این بار ما یک روش خوب و سریع به شما نشان دهیم.

می‌توانید با یک سرمایه‌گذاری ارزان، امن و راحت، یک پاسپورت قدرتمند و خوب داشته باشید و به ۷۵ درصد از کل جهان سفر کنید. بله، پاسپورت دومینیکا کلید قفل‌گشایی است که قفل همه مشکلات سفر و پاسپورت ایرانی‌تان را باز می‌کند. مطمئناً کسب اطلاع درباره چنین پاسپورت خوب و پرقدرتی اتلاف وقت نیست، بالاخره یک روزی می‌تواند به کارتان بیاید. پس تا پایان این مطلب همراه ما بمانید تا درباره پاسپورت دومینیکا با کنکاش صحبت کنیم.

کشور دومینیکا کجاست؟

شاید با شنیدن اسم دومینیکا، به یک اشتباه لفظی فکر کنید و گمان کنید که نام اصلی این کشور دومینیکن است، اما خب باید به شما بگوییم که نه هیچ اشتباهی اتفاق نیفتاده است. کشور دومینیکا با کشور دومینیکن کاملاً متفاوت است. دومینیکا کشوری مجمع‌الجزایری در حوزه دریای کارائیب است که در جنوب شرقی فلوریدای آمریکا واقع شده است. این کشور را به‌خاطر آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی‌اش به بهشت کارائیب می‌شناسند و معتقدند یکی از زیبا‌ترین جزایر حوزه دریای کارائیب محسوب می‌شود. مسیرهای پیاده‌روی فراوان، آبشارهای مختلف و ۳۶۹ رودخانه آب شیرین و چشمه‌های آب گرم تنها بخشی از زیبایی‌های این کشور است. این در حالی است که جمهوری دومینیکن کشوری در بخش شرقی جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب است و فاصله جغرافیای قابل‌توجهی با دومینیکا دارد. زبان رسمی دومینیکا انگلیسی و فرانسوی است، اما مردم دومینیکن به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند.

پاسپورت دومینیکا

سال ۲۰۱۷ شهر روسو، پایتخت این کشور به‌خاطر یک طوفان سهمگین و بزرگ، آسیب‌ها و خسارت‌های زیادی دید که می‌شد گفت بیش از ۷۰ درصد جزیره آسیب دید و از بین رفت. اکنون اما بعد از گذشت حدود ۵ سال، دولت دومینیکا تلاش می‌کند آسیب‌ها و خساراتی که این طوفان به کشور و پایتخت آن زده است را جبران کند. دومینیکا یک دولت دموکراتیک باثبات دارد که یکی از تمرکزهای اصلی این دولت حمایت قوی قانون اساسی از سرمایه‌گذاری است. درواقع دولت تلاش می‌کند با جذب سرمایه‌گذاران جهانی، بتواند زیرساخت‌های کشورش را تعمیر کند و بهبود بخشد. علاوه بر این، حمایت قانون اساسی از سرمایه‌گذاری هم باعث شده تا دولت نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد و در ازای سرمایه هر سرمایه‌گذاری که جذب این کشور می‌شود، امتیازهای مثبت و ارزشمندی به افراد سرمایه‌گذار اهدا کند.

دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

مهم‌ترین امتیازی که سرمایه‌گذاران بابت ورود سرمایه خود به دومینیکا دریافت می‌کنند، دریافت پاسپورت و شهروندی دومینیکا است. در واقع تمام افرادی که از طریق برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری دومینیکا متقاضی دریافت پاسپورت آن هستند، می‌توانند از مزایای قابل‌توجهی مثل آزادی سفر، معافیت مالیاتی، پوشش‌دهی تعریف افراد وابسته و … استفاده کنند.

برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری دومینیکا (CBI) در سال ۱۹۹۳ کار خود را شروع کرد و اکنون بعد از سال‌‌ها تجربه و آزمون‌وخطا، یکی از بهترین برنامه‌های اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری است. این برنامه را قدیمی‌ترین و در دسترس‌ترین برنامه CBI جهان می‌دانند. همچنین برنامه‌ای است که بر اساس اصل ماده قانونی از بخش ۱۰۱ از قوانین مهاجرتی و تابعیت این کشور به تأیید مقامات دولتی دومینیکا رسیده است.

روش‌های سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت دومینیکا

روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا

دومینیکا در حال حاضر تلاش می‌کند تا به یک اقتصاد مدرن، پایدار، متنوع و پویا دست پیدا کند و تا امروز هم این تلاش موفق بوده است. دولت از سرمایه‌گذاران جهانی دعوت می‌کند تا با ورود سرمایه خود در این کشور باعث رشد و شکوفایی پایدار اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی و تجاری برای شهروندان باشند. در ازای این سرمایه‌گذاری هم همه افراد می‌توانند عضوی از خانواده بزرگ کشور دومینیکا محسوب شوند و از حقوق شهروندی مردم (به‌جز یک مورد، حق رأی در انتخابات محلی) بهره ببرند.

شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در دومینیکا از طریق دو گزینه در دسترس است. اولین مورد از طریق اهدا کمک مالی  بلاعوض به کشور است. گزینه دوم از ژانویه ۲۰۱۵ به این برنامه اضافه شد و از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات انجام می‌شود. امروز دومینیکا به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و انعطاف‌پذیرترین برنامه‌های شهروندی موجود تبدیل شده است. به متقاضیانی که چنین مشارکتی را انجام می‌دهند، شهروندی کامل برای خود و خانواده‌شان اعطا می‌شود. پاسپورت دومینیکا امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان را فراهم می‌کند.

 متقاضیان می‌توانند باتوجه‌به بودجه و برنامه‌ریزی خودشان، یکی از این دو روش‌ها را انتخاب کنند:

  1. پرداخت کمک بلاعوض به دولت دومینیکا به مبلغ ۰۰۰,۱۰۰ بابت قیمت پاسپورت دومینیکا
  2. سرمایه‌گذاری حداقل ۰۰۰,۲۲۰ دلار آمریکا در پروژه‌های تأیید شده دولت دومینیکا

پرونده اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری به جزء این دو هزینه اصلی، هزینه‌های مختصر دیگری هم دارد که شامل هزینه بررسی پرونده، هزینه صدور گواهی شهروندی و هزینه صدور پاسپورت است.

رتبه‌بندی پاسپورت دومینیکا

رتبه‌بندی پاسپورت دومینیکا نسبت به سایر پاسپورت‌های جهانی تعیین می‌شود. در اصل این رتبه‌بندی باتوجه‌به تعداد کشورهایی که به دارندگان گذرنامه دومینیکا اجازه ورود بدون ویزا را می‌دهند (کشورهای بدون ویزا) و کشورهایی که به دارندگان گذرنامه دومینیکا اجازه ورود با اخذ ویزا در بدو ورود را می‌دهند، مشخص می‌شود. علاوه بر این کشورهایی که مجوز سفر الکترونیکی دارند (eTA) هم در این گروه‌بندی قرار گرفته‌‌اند.

در حال حاضر در مجموع ۱۱۵ کشور بدون روادید، ۳۰ کشور ویزای هنگام ورود و ۱ مقصد eTA برای پاسپورت کشور دومینیکا وجود دارد. در مجموع دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند به بیش از ۱۴۰ مقصد جهان بدون هیچ مشکلی سفر کنند. کشورهای حوزه شنگن و اتحادیه اروپا هم در این لیست قرار دارند. با‌توجه‌به این تعداد و آمار پاسپورت دومینیکا در رتبه ۳۲ جهان قرار دارد. جدا از کشورهای بدون روادید و کشورهای بدون ویزا، ۸۳ مقصد اضافی دیگر وجود دارد که دارندگان پاسپورت دومینیکا برای ورود به آنها نیاز به ویزای فیزیکی یا eVisa  (کشورهای موردنیاز ویزا) دارند.

دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق شرکت کنکاش

در حال حاضر برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری را می‌توان یکی از بهترین و ارزان‌ترین برنامه‌های حال حاضر جهان دانست. این توصیف فقط یک ادعا نیست، بلکه این برنامه موفق شده برای پنجمین سال پیاپی در رتبه اول برنامه‌های CBI جهان قرار بگیرد. اگرچه روش سرمایه‌گذاری از طریق کمک بلاعوض یکی از روش‌های ارزان‌تر این برنامه محسوب می‌شود اما اگر قرار است از طریق سرمایه‌گذاری برای دریافت این پاسپورت اقدام کنید، بهترین گزینه خرید و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات دومینیکا است. سرمایه‌گذارانی که در مستغلات و املاک دومینیکا سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌توانند هم صاحب پاسپورت قدرتمند دومینیکا شوند و هم بعد از ۳ سال، سهم خود را از املاک خریداری شده بفروشند و دوباره در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند.

هتل هیلتون دومینیکا

نکته مهمی که وجود دارد درباره مورد تأیید بودن این املاک است. تنها املاک و مستغلاتی برای کشور دومینیکا قابل‌قبول است که مورد تأیید دولت قرار گرفته باشد و متقاضیان بتوانند با خرید آن برای دریافت پاسپورت اقدام کنند. یکی از پیشنهاد‌‌های جذاب و قابل‌توجهی که برای متقاضیان ایرانی وجود دارد خرید سهام و مشارکت در هتل هیلتون دومینیکا است. کنکاش نماینده رسمی هتل هیلتون در ایران و دومینیکا است و در حال حاضر می‌تواند با جذب سرمایه‌گذاران ایران برای مشارکت در این پروژه، درخواست دریافت پاسپورت آنها را به سریع‌ترین و محرمانه‌ترین روش جلو ببرد.

پروژه هتل هیلتون دومینیکا

هتل هیلتون دومینیکا

پروژه Tranquility Beach Resort با مدیریت برند هتل هیلتون، از ژانویه سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی است. این پروژه بزرگ و جذاب از جمله برنامه‌‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری است که به طور کامل مهر تأیید دولت دومینیکا را دریافت کرده است. طبق برنامه‌ها، پیش‌بینی می‌شود پروژه ساخت هتل به‌زودی به فاز اجرایی و بهره‌برداری خود برسد. این هتل بخشی از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است که شامل سوئیت‌‌های فول‌امکانات یک و ۲ خواب و ویلاهای یک، ۲ و ۳ خواب با امکان مالکیت مشترک است. گزینه سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون دومینیکا خرید سهام غیرقابل‌تقسیم در کل پروژه است. با این کار می‌توان حق مالکیت اشتراکی ملک خریداری شده را نصیب خود کنید.

اگر می‌خواهید یک پاسپورت قدرتمند داشته باشید که از طریق آن بتوانید علاوه بر آزادی سفر از مزایای دیگری مثل بهشت مالیاتی، پوشش حداکثری افراد وابسته و امکان دریافت آسان ویزا و سفر به آمریکا استفاده کنید،پاسپورت دومینیکا بهترین گزینه است. همچنین اگر می‌خواهید واسطی امن، باتجربه و حرفه‌ای برای این کار داشته باشید، کنکاش رابطی مطمئن است.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه