ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

نشانه‌های صعودی کاردانو و کوین ADA (میهن بلاکچین)

يكشنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۲۳ ب.ظ

کاردانو پس از آخرین ارتقاء شبکه خود روندی صعودی به خود گرفته و با عبور از مقاومت سخت ۱ دلاری، به ۱.۱۹۱ دلار رسیده است. درست است که قیمت آدا کمی از اوج روزانه خود فاصله گرفته اما الگویی در نمودار کاردانو در حال شکل گرفتن است که شباهت زیادی به نمودار قیمت اتریوم در سال ۲۰۱۷ دارد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از نیوز بی‌تی‌سی،‌ هفتمین رمز ارز بزرگ بازار در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱.۱۲ دلار معامله می‌شود و به تازگی از مرز ۱.۱۹ دلار کاهش یافته است. یکی از معامله‌گران در وب سایت تریدینگ ویو اخیرا پیش‌بینی کرده است قیمت کاردانو در روزهای آتی و پایان هفته معاملاتی مقداری کاهش یابد و به دنبال آن رشد کند. به گفته وی، سطوح ۱.۱۵۰، ۱.۲۰۰ و ۱.۲۵۰ دلار، مقاومت‌های پیش‌روی کاردانو و ۱.۱۰۰، ۱.۰۵۰ و ۱.۰۰۰ دلار سطوح حمایتی این ارز هستند.

وی در رابطه با تحولات اخیر کاردانو گفته است:

ADA سرانجام از سد ۱ دلار عبور کرد و پس از یک دوره پارابولیک چهار روزه به ۱.۱۹۱ دلار رسید. با این حال، با اتمام قدرت خریداران در نزدیکی مقاومت ۱.۲۰۰ دلاری، کاردانو به منطقه حمایتی ۱.۱۰۰ دلاری خود بازگشته است.

این معامله‌گر با اشاره به صعود کاردانو به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه خود افزود:

در شرایط کنونی که به پایان هفته معاملاتی نزدیک می‌شویم، انتظار دارم روند نزولی ملایمی به سمت حمایت ۱.۰۵۰ دلاری داشته باشیم. پس از آن پیش‌بینی می‌کنم قیمت تا محدوده ۱.۲۰۰ تا ۱.۲۵۰ دلار افزایش یابد.

منیع : https://mihanblockchain.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه