ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

رمز ارزهایی که نسبت به قیمت بیت کوین عملکرد بهتری داشته‌اند

بیت کوین به هر سمت پیش برود، رمز ارزها نیز معمولا از آن پیروی می‌کنند. اما باهوش‌ترین معامله‌گران، کف قیمت بیت کوین را به فرصت خرید تبدیل می‌کنند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، تاکنون بارها گفته شده است که ارتباط بین قیمت بیت کوین و ارزش بازار صدها آلتکوین، آنچنان منطقی نیست. فرقی ندارد که بیت کوین را به عنوان طلای دیجیتال پذیرفته باشیم یا یک مکانیزم پرداخت یا هر دوی آن. در هر صورت نقاط اشتراک زیادی با اتریوم، شیبا اینو یا توکن بومی FTX ندارد. به هر ترتیب، نوسان قیمت بیت کوین، بازار کریپتو را تعریف می‌کند.

قبل از کاهش قیمت بیت کوین از سطح بالاتر از ۶۸,۰۰۰ دلار به کانال ۵۵,۰۰۰ دلار در هفته گذشته و ریزش آلتکوین‌ها همراه آن، بازار رمزارز ها ۶ هفته متوالی در روند صعودی قرار داشت.

اما به محض آنکه بازار نزولی شد، بسیاری از معامله‌گران تسلیم سه دشمن قدیمی شدند: ترس، عدم قطعیت و شک (FUD).

معامله‌گران رمزارز می‌دانند که دوره‌های اصلاح قیمت نیز می‌توانند فرصت‌های کسب سود ارائه دهند. امتیاز ورتکس (VORTECS Score) ۶ مورد از ۱۰ آلتکوین که هفته گذشته بهترین عملکرد داشتند را شناسایی کرده بود.

آیا روندهای صعودی غیرموازی همانند اصلاح قیمت هستند؟

امتیاز ورتکس یک الگوریتم معاملاتی مبتنی بر یادگیری ماشینی (ML) است که شرایط گذشته و کنونی بازار رمزارز را مقایسه می‌کند تا در تصمیم‌گیری معامله‌گران کمک کند.

این مدل از اندیکاتورهای کمّی نظیر نوسان قیمت، احساس جامعه و فعالیت‌های معاملاتی استفاده می‌کند تا به امتیاز مشخصی دست یابد. این امتیاز ارزیابی می‌کند که شرایط کنونی در گذشته روند صعودی محسوب می‌شده است یا روند خنثی و یا روند نزولی.

اگر امتیاز ورتکس ۸۰ یا بالاتر باشد، روند ۱۲ الی ۷۲ ساعت آتی با اطمینان صعودی در نظر گرفته می‌شود. رمزارز هایی که به این امتیاز دست یابند، متغیرهای اجتماعی و معاملات مهمی را نشان می‌دهند که در گذشته، قبل از افزایش قیمت چشمگیر وجود داشته‌اند.

جدول زیر ۱۰ آلتکوینی را نشان می‌دهد که در حد فاصل ۱۱ الی ۱۸ نوامبر (۲۰ الی ۲۷ آبان) و همزمان با کاهش قیمت بیت کوین از ۶۸,۰۰۰ به ۵۸,۰۰۰ دلار، به سود چشمگیری دست یافته‌اند.

اعدادی که بولد شده‌اند، توکن‌هایی هستند که قبل از دستیابی به اوج قیمت در هفته، به امتیاز ۸۰ یا بیشتر رسیده‌اند.

ممکن است مفید باشد:

قیمت بیت کوین

بیت کوین

ارز دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال

قیمت اتریوم

قیمت شیبا

قیمت بایننس کوین

10 رمزارز برتر در تغییر قیمت
۱۰ رمز ارز برتر نسبت به عملکرد بیت کوین

۶ فرصت برتر معاملات رمزارز

۶ مورد از ۱۰ رمزارزی که در هفته گذشته بهترین عملکرد را داشته‌اند، الگوهای معاملاتی و رفتار اجتماعی را نشان داده‌اند که در گذشته نیز قبل از شروع روند صعودی از خود نشان داده بودند. این ۶ رمزارز عبارتند از: سندباکس (SAND)، کوین صرافی Crypto.com با نماد (CRO)، وویجر (VGX)، شبکه کوینوس (KOIN)، توموچین (TOMO) و ایرسواپ (AST).

این موضوع درباره ماهیت بازار کریپتو چه پیامی دارد؟ هنگامی که بازار صعودی است، دلایل بسیار زیادی برای روند صعودی آلتکوین‌ها وجود دارد. اما هنگامی که بازار نزولی می‌شود، تحلیل‌ها نشان می‌دهند که توکن‌هایی که دارای فعالیت معاملاتی منسجم و احساس اجتماعی مناسبی هستند، به احتمال زیاد در روند نزولی جای نمی‌گیرند.

هم‌چنین مقاطعی وجود دارد که معامله‌گران به اطلاعات تحلیلی قابل اتکایی نیاز دارند تا بهترین استراتژی‌ها را اتخاذ کنند. هنگامی که روند نزولی است، داشتن یک معیار الگوریتمی که بتواند میلیون‌ها اطلاعات را بررسی و دارایی‌های امن بالقوه را شناسایی، ضروری است.

این مطلب تنها ترجمه خبر منبع است و به هیچ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها نیست.

به نظر شما آیا این آلتکوین‌ها می‌توانند روند صعودی خود را ادامه دهند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه