ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

صرافی نوبیتمکس اعلام کرد به جهت حفظ حریم خصوصی کاربران، از تاریخ دوشنبه ۱۷ خرداد کلیه آدرس های واریز برای بیت کوین، اتریوم، تتر، ترون، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش و دوج کوین تغییر می‌کند.

نکات قابل توجه عبارتند از:

واریز به آدرس های قدیمی به مدت یک ماه تا تاریخ ۱۰ تیر، به صورت خودکار تشخیص داده خواهد شد. لذا پس از تغییر آدرس ها، کاربران فرصت خواهند داشت تا آدرس های واریزی خود را در دستگاه های ماینر یا سامانه های دیگر به روزرسانی نمایند.

آدرس های بیت کوین به دو صورت سگویت و معمولی (لگاسی) قابل دریافت خواهند بود.

حداقل مقدار قابل واریز برای کلیه کوین ها به میزان کارمزد برداشت محدود خواهد شد و از این پس مقادیر جزئی واریزی که قابل استخراج نیستند محاسبه نخواهند شد. جدول حداقل میزان قابل واریز، در صفحه کارمزدها به روزرسانی شده و به اطلاع کاربران محترم خواهد رسید.

به واسطه اختصاص آدرس های سگویتی در شبکه بیت کوین و همینطور مدیریت مقادیر حداقل واریز، کارمزدهای برداشت این شبکه کاهش خواهد یافت.

افرادی که به دلیل استفاده از سامانه ها یا کیف پول های سطح پایین (مانند جکس) امکان برداشت به مقصد آدرس های سگویت را نداشته باشند ضمن امکان انتخاب آدرس های معمولی، مشمول کارمزد واریز خواهند شد. بنابراین توصیه می شود از کیف پول هایی مثل تراست ولت یا کوینومی استفاده شود. همچنین اکسچنج های مطرح برداشت به مقصد آدرس های سگویتی را پشتیبانی می نمایند.

واریز تتر بر روی شبکه اتریوم مشمول کارمزد واریز خواهد شد و به تبع آن کارمزد برداشت بر روی این شبکه کاهش خواهد یافت.

صرافی رمزینکس اعلام کرد که شبکه bep2 برای واریز و برداشت بیت کوین فعال شده است.

همچنین صرافی اکسیر خبر داد اختلال سرویس کیف پول شبکه TRC20 رفع شده و واریز و برداشت ترون (TRX) و تتر بر بستر TRC20 به حالت عادی برگشته است.

صرافی بایننس

سیستم ارز فیات بایننس در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۱ در ساعت ۲:۰۰ بامداد (۶:۳۰ بامداد به وقت تهران) دستخوش به‌روزرسانی زمانبندی‌شده خواهد شد. این به‌روزرسانی تقریبا یک ساعت طول خواهد کشید. تمام سرویس‌های مرتبط با ارز فیات نظیر خرید، فروش، واریز و برداشت طی این یک ساعت به حالت تعلیق در خواهند آمد. معاملات نقدی فیات تحت تاثیر این به‌روزرسانی قرار نخواهد گرفت و در این یک ساعت در دسترس است. پس از پایان به‌روزرسانی، فعالیت تمام سرویس‌های مرتبط با ارز فیات ادامه خواهد یافت. اعلان دیگری منتشر نخواهد شد. این به‌روزرسانی به منظور بهبود ثبات و عملکرد کلی سیستم است.

بایننس بیستمین پروژه بر بستر بایننس لانچ‌پد را معرفی می‌کند. این پروژه به اسم اتوماتا (Automata) یک پروتکل سرویس غیرمتمرکز است که لایه میان افزاری حریم خصوصی برای برنامه‌های غیرمتمرکز ارائه می‌دهد.

جزییات: کاربران طی ۳۰ روز می‌توانند توکن‌های BNB و BUSD و DOT خود را در استخرهای مجزا سهام گذاری کنند تا توکن ATA فارم کنند. فرآیند فارمینگ از تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۱ ساعت ۰۰:۰۰ بامداد (۴:۳۰ بامداد به وقت ایران) آغاز می‌شود. سپس بایننس توکن ATA را در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۱ فهرست و معاملات جفت ارزهای ATA/BTC و ATA/BNB و ATA/BUSD و ATA/USDT را امکان‌پذیر خواهد کرد.

بایننس معاملات بین مارجین را برای دارایی و جفت‌ ارزهای زیر امکان‌پذیر کرده است:

  • دارایی جدید بین مارجین: TFUEL
  • جفت ارزهای جدید بین مارجین: TFUEL/USDT و TFUEL/BTC و MATIC/BUSD

پلتفرم بایننس استیکینگ به طور رسمی سومین طرح استیکینگ با سود زیاد را عرضه می‌کند. از ساعت ۱۲:۰۰ (۱۶:۳۰ به وقت ایران) تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۱ می‌توانید توکن‌های MATIC و SOL و ATOM و BAKE و XTZ و ICX را سهام گذاری کنید و تا ۴۳.۲۹ درصد سود سالانه دریافت کنید.

  • مدت زمان این طرح: از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۱ الی ساعت ۱۱:۵۹ روز ۱۵ ژوئن (۴:۲۹ روز ۱۶ ژوئن به وقت ایران)
  • زمان پرداخت سود: به صورت روزانه

کاربران ایرانی توجه داشته باشند با توجه به اینکه برخی از صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی انجام می‌دهد، با این حال کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد و هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد؛ لذا احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه ما این است که از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

 منبع
میهن بلاکچین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه