ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

نمودار قیمت بیت کوین و اتریوم Bitcoin ethereum BTC ETH

رائول پال (Raoul Pal) موسس و مدیرعامل Real Vision به دنبال‌کنندگان و مخاطبان خود، اعلام کرد نمودار قیمت اتریوم در برابر بیت کوین، مهم‌ترین چارت قیمتی در حال حاضر است. او در ادامه آلتکوین‌های محبوبش را نیز به مخاطبان اعلام کرد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دیلی هودل، رائول پال که یکی از طرفداران معروف اتریوم است به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفت پلتفرم قراردادهای هوشمند سولانا که رقیب اتریوم است، یکی از آلتکوین‌های محبوب او محسوب می‌شود. توکن بومی سولانا به اسم SOL در جایگاه رمزارزهای برتر بازار قرار دارد و در حال حاضر قیمت سولانا برابر ۱۹۸ دلار است.

پال هم‌چنین بیان کرد که پلتفرم‌های قرارداد هوشمند آوالانچ (AVAX)، ترا (LUNA) و پولکادات (DOT) از آلتکوین‌های محبوب او هستند.

قیمت آوالانچ با کاهش تقریبا ۲٪ در هفته گذشته به ۱۱۰ دلار رسیده است و در جایگاه ۱۱ رمزارزهای بازار قرار دارد. توکن LUNA نیز به قیمت ۴۳.۵۷ دلار رسیده و قیمت پولکادات نیز با کاهش ۱۴٪ در هفته گذشته به ۳۵.۸۳ دلار رسیده است و در جایگاه نهم بازار قرار گرفته است.

علیرغم آنکه پال به این ۴ پلتفرم قراردادهای هوشمند به عنوان آلتکوین‌های محبوب خود اشاره کرده است، اما وی با نظریه کریس دیکسون (Chris Dixon) یکی از شرکای اندریسن هورویتز موافق است که بیان می‌کند رقابت با اتریوم و به اصطلاح «قاتل اتریوم» وجود ندارد و صرفا یک افسانه است.

دیکسون معتقد است تقاضا برای بلاکچین‌ها همیشه از عرضه آنها پیشی خواهد گرفت.

توییت رائول پال درمورد ۴ آلتکوین محبوبش
توییت رائول پال

پال هم‌چنین معتقد است در حال حاضر نمودار جفت ارز ETH/BTC مهم‌ترین نمودار در بازار رمزارزها است. وی در این خصوص گفته است:

به نظر من در حال حاضر نمودار ETH/BTC مهم‌ترین نمودار در بازار رمزارزها است. افزایش ارزش این جفت ارز (شکستن مقاومت رسم شده) به ریسک بیشتری در روزهای منتهی به پایان سال منجر خواهد شد. قیمت بیت کوین نیز افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر قیمت اتریوم ۴۱۴۵ دلار معادل با ۰.۰۷۵۶ بیت کوین است.

نمودار جفت ارز ETHBTC
نمودار جفت ارز ETH/BTC
منبع : ویرگول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه