ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

اطلاعیه صرافی‌

بایننس بزرگ‌ترین اکسچنج رمز ارز در دنیا در برنامه‌ای از تولیدکنندگان محتوا دعوت کرده است برای این صرافی به صورت ماهانه مطلب و ویدیو آموزشی تهیه کنند و در ازای آن حقوق دریافت کنند. این برنامه برای تمام زبان‌ها در دسترس است. توضیحات شرکت در این برنامه در ادامه مطلب آمده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


رمز ارزها و بازارهای زیر به سرویس‌های صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شده است:

صرافی رمز ارز جدید بازار آنی (SPOT) سایر سرویس‌ها توقف خدمات
بایننس KLAY و SAND
به سرویس Binance Staking اضافه شده است.
رمز ارز FUN به Binance Savings اضافه شده است.
کوکوین STMX STMX/USDT واریز و برداشت WTC به حالت تعلیق درامده است.
گیت معاملات ETF توکن‌های BCHA3S و BCHA3L از این صرافی حذف شده است.
کوینکس HNT HNT/USDT
HNT/BTC
بازارهای مارجین جدید صرافی کوینکس در ادامه مطلب به تفکیک آمده است.

صرافی غیرمتمرکز 1inch در اطلاعیه‌ای اعلام کرد چهارچوب حاکمیتی شبکه 1inch با کسب اکثریت آرا به نسخه جدید ارتقا یافته است. در دسامبر گذشته سیستم حاکمیت آنی (instant governance) این پروتکل معرفی شد. سیستم 1inch Network Governance روشی بهینه برای ارائه پیشنهادات بهبود پروتکل و رای گیری آنها است.

صرافی بایننس

بایننس به تولیدکنندگان محتوا برای این صرافی جایزه پرداخت می‌کند.

  • جزییات: صرافی بایننس برنامه تولید محتوا سرویس معاملات آتی را برگزار می‌کند. تولیدکنندگان محتوا که با معاملات آتی (Futures) آشنا هستند می‌توانند در این برنامه صرافی بایننس شرکت کنند. بایننس به هر کاربری که محتوای با کیفیت و واجد شرایط برنامه را منتشر کند ۱۰۰BUSD پاداش پرداخت می‌کند. علاوه بر آن به با کیفیت‌ترین محتوا، خلاقانه‌ترین محتوا و محبوب‌ترین محتوا هرکدام ۵۰۰BUSD جایزه تعلق می‌گیرد. محتواهای با کیفیت در وبسایت بایننس منتشر خواهند شد. بهترین ویدئوهایی که در کمپین‌هایی قبلی ارسال شده است را از این لینک مشاهده نمایید. کاربرانی که قصد دارند در برنامه تولید محتوا بایننس شرکت کنند باید مطالب یا ویدیو خود را با موضوع بازار معاملات آتی (Futures) بایننس به این صرافی ارسال کنند. محتواهای ارسال شده تا ۷ روز کاری بعد از ارسال مشاهده و بررسی می‌شوند. پس از تایید نهایی توسط بایننس، کاربر می‌تواند در برنامه شرکت کند. برای ثبت نام به این صفحه مراجعه کنید. این کاربران می‌بایست در هر ماه تسک‌های زیر را انجام دهند:
  • باید در هر ماه حداقل یک مطلب یا یک ویدیو با موضوع مشخص شده توسط این صرافی ساخته و ارسال شود.
  • محتوای تولید شده با هشتگ #BinanceFutures در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود. علاوه بر آن کد رفرال خود و لینک ورود به بازار فیوچرز صرافی بایننس باید در توضیحات پست شما آورده شود.
  • در صورت نیاز بایننس به شما اعلام خواهد کرد که مطالب خود را اصلاح کنید. در این صورت حتما باید به شیوه صحیح مطالب را تغییر دهید.
  • قوانین: در این برنامه مطالب و ویدیوها در تمام زبان‌ها قابل قبول هستند. بایننس برای هماهنگی از طریق ایمیل یا پیام‌رسان مورد توافق هر دو طرف با تولید کننده محتوا در ارتباط خواهد بود. به جز اولین محتوای تولید شده برای بررسی توسط تیم بایننس سایر مطالب باید دست اول باشند و در مسابقات قبلی این صرافی استفاده نشده باشند. کاربر می‌تواند مطالب را در هر شبکه اجتماعی منتشر کند. کیفیت مطالب برای سه جایزه برتر توسط یک تیم از متخصصان تولید محتوا بررسی می‌شود. علاوه بر آن ۵۰٪ امتیاز این جوایز به تعداد لایک‌ها و بازدیدهای پست وابسته است. جوایز به صورت ماهانه در ۱۴ روز کاری بین کاربران توزیع می‌گردد. با شرکت در این برنامه حق تالیف محتوا برای خالق آن محفوظ باقی می‌ماند اما حق کپی رایت آن به بایننس تعلق دارد. علاوه بر آن بایننس حق کنسل کردن برنامه، تغییر آن و یا تغییر قوانین آن را در هر زمان به خود داده است.

اطلاعیه مهم صرافی بایننس در مورد توکن‌های لوریج شده ETHDOWN

  • جزییات: صرافی بایننس توکن‌های لوریج‌شده ETHDOWN را به نسبت ۱۰۰،۰۰۰ به یک توکن تبدیل می‌کند. به عنوان مثال در نظر داشته باشید اگر کاربری یک میلیون از این توکن داشته باشد بعد از این تبدیل موجودی او به ۱۰ توکن تبدیل می‌شود. این برنامه در تاریخ ۸ جولای (۱۷ تیر) ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران اجرا خواهد شد. این تغییرات حدودا ۲۴ ساعت طول خواهد کشید. در این مدت تمام معاملات توکن‌های لوریج‌شده ETHDOWN، اشتراک‌ها و بازخریدهای آن به حالت تعلیق درمی‌آید و تمام سفارشات موجود کنسل می‌شوند. از موجودی ETHDOWN حساب کاربران اسنپ شات گرفته می‌شود و فرآیند تبدیل توکن به نسبت ۱۰۰،۰۰۰ به یک آغاز می‌شود. پس از ۲۴ ساعت و تکمیل فرآیند، معاملات و بازخرید و اشتراک گیری از سر گرفته خواهد شد و موجودی حساب کاربران به‌روز رسانی می‌شود. در این مدت ممکن است هرگونه تغییر قیمت این دارایی منجر به تغییر نمودار آن شود. توصیه می‌شود کاربران تا قبل از این تاریخ بررسی‌های لازم را انجام دهند و در صورت نیاز اقدامات لازم را به جا آورند. پس از پایان فرآیند تبدیل توکن، بازه زمانی ۱۵ دقیقه‌ای برای اشتراک گیری و یا بازخرید توکن‌ها قبل از آغاز معاملات آن وجود دارد.

صرافی بایننس برداشت پوند انگلیس از طریق Fater Payment را ادامه می‌دهد. درخواست‌های برداشت ارز فیات پوند انگلیس از طریق این درگاه به دلیل به‌روزرسانی به حالت تعلیق درآمده بود.

صرافی کوینکس

بازارهای جدید مارجین در صرافی کوینکس راه‌اندازی شده است. این بازارها به شرح ذیل هستند:

  • جفت‌های USDT با ضریب ۳: AAVE/USDT, MKR/USDT, CAKE/USDT, FTT/USDT, CRO/USDT, SHIB/USDT, COMP/USDT, YFI/USDT, SUSHI/USDT, SNX/USDT, MANA/USDT, ENJ/USDT, GRT/USDT, UMA/USDT, CRV/USDT, BAKE/USDT, FTM/USDT, OMG/USDT
  • جفت‌های BTC با ضریب ۳: AAVE/BTC, MKR/BTC, CAKE/BTC, FTT/BTC, COMP/BTC, YFI/BTC, SUSHI/BTC, SNX/BTC, MANA/BTC, ENJ/BTC, GRT/BTC, UMA/BTC, CRV/BTC, FTM/BTC, OMG/BTC
  • جفت‌های USDT با ضریب ۵: UNI/USDT, MATIC/USDT, HOT/USDT, CHZ/USDT
  • جفت‌های BTC با ضریب ۵: UNI/BTC, MATIC/BTC, HOT/BTC, CHZ/BTC

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

 منبع
میهن بلاکچین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه