ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

صرافی رمزارز

پس از مسدود شدن صرافی کریپتولند و بازداشت مدیران این صرافی، سایت کریپتولند از دسترس خارج شد و به جای آن سامانه‌ای با همان آدرس برای حسابرسی کاربران راه‌اندازی شده است. کاربران می‌بایست طبق زمانبندی اعلام شده و براساس رقم آخر کد ملی خود در این سامانه ثبت نام کنند.

کاربران ابتدا باید به نشانی Cryptoland.com مراجعه نمایند. در این صفحه به کاربران هشدار داده شده است که برای بررسی حساب آنها الزام به خوداظهاری دارایی ریالی و رمزارزی و احراز هویت آنها وجود دارد. متن اعلامیه به این شرح است:

کاربران محترم سایت کریپتولند با عنایت به دستور مقام محترم قضایی مبنی بر بررسی میزان دارایی کاربران صرافی کریپتولند و الزام به خوداظهاری دارایی ریالی و رمزارزی کاربران و انجام احراز هویت هر یک از آنان و در نهایت استرداد دارایی آنان، بر اساس جداول ذیل نسبت به ورود به سایت و تکمیل مراحل فوق اقدام نمائید، بدیهی است دارایی اظهار شده توسط کاربران نباید از طریق فعالیت های غیر مجاز از جمله پولشویی، شبکه های قمار، شبکه های هرمی، حساب های اجاره‌ای، قاچاق ارز و رمز ارزها، ارتشا و … تحصیل شده باشد و در غیر اینصورت مسئولیت کلیه جوانب آن به عهده کاربر بوده و شخصا پاسخگوی مقام قضایی خواهد بود.
ردیف رقم آخر کد ملی کاربر تاریخ مجاز ورود به سیستم
۱ ۰ ، ۱ ، ۲ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
۲ ۳ ،۴ ، ۵ ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
۳ ۶ ، ۷ ، ۸ ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
۴ رقم ۹ و سایر کاربرانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند ۱۴۰۰/۰۴/۰۴

کاربران توجه داشته باشند که سایت از ساعت ۹ الی ۲۲ فعال است و تنها در این ساعات می توانید اقدام به ثبت دارایی و احراز هویت کنید.

در مرحله اول کاربران می‌بایست کد ملی خود را وارد کنند و در صورتی که قبلا کد ملی خود را در سامانه گرداب وارد کرده باشند به مرحله بعد دسترسی خواهند داشت. در غیر اینصورت می‌توانند در تاریخ ۴ تیر به این سامانه وارد شوند.

در مرحله دوم کاربر می‌بایست کد ملی، شماره تلفن همراه و ایمیل خود را که با آن در صرافی کریپتولند حساب کاربری ایجاد کرده بودند در سامانه وارد کنند. در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد به شماره تلفن و ایمیل کاربر کدهای مجزایی ارسال خواهد شد.

در مرحله سوم کاربر می‌بایست فرم اطلاعات شخصی را تکمیل نماید. اطلاعات خواسته شده در این فرم به منظور تطبیق با اطلاعات حساب کاربری در صرافی کریپتولند است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید شماره کارت خواسته شده باید همان کارتی باشد که قبلا در پروفایل کریپتولند وارد شده است. در صورتی که قبلا در حساب کریپتولند کارت بانکی خود را ثبت نکرده باشید از کارت بانکی فعال به نام خود استفاده کنید.

فرم ثبت‌نام حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند

سپس اطلاعات خود را بررسی کرده و کدهای ارسال شده به ایمیل و تلفن همراه خود را وارد کنید. وارد کردن هر دو کد الزامی است.

در مرحله پنجم کاربران باید میزان دارایی ریالی و رمزارزی را که در حساب صرافی کریپتولند نگهداری می‌کردند در سامانه مطابق تصویر زیر وارد کنند. در اینجا آپلود رسید واریز به حساب کریپتولند اختیاری است و در صورت در دست داشتن رسید می‌توانید آن را فقط با فرمت Zip و حداکثر حجم ۲ مگابایت وارد کنید.

پس از انجام تمام مراحل فوق یک کدرهگیری ۱۹ کاراکتری به صورت ترکیبی از حروف و عدد به کاربران داده می‌شود که با استفاده از آن و از طریق صفحه اول همین سامانه می‌توانید مراحل حسابرسی دارایی‌های خود را پیگیری کنید.

خوداظهاری دارایی‌های ریالی و رمزارز در صرافی کریپتولند

تاکنون خبری مبنی بر چگونگی انجام این فرآیند و تاریخ بازپرداخت دارایی کاربران منتشر نشده است.

 منبع
میهن بلاکچین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه