ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

ارتقاء جدید دوج کوین برای کاهش کارمزد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس و طرفدار سرسخت دوج کوین در واکنش به توییتی مرتبط با دوج از ارتقاء جدید این ارز و گسترش آن تا جای ممکن حمایت کرد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی، بر اساس جزئیات گفته‌شده در گیت هاب نسخه‌ای که ۹ روز پیش منتشر شد شبکه دوج کوین را برای کاهش کارمزدها آماده می‌کند، موضوعی که مدتی است در جامعه دوج کوین به یکی از بحث‌های داغ تبدیل شده است.

توییت دوج کوین

یکی از توسعه دهندگان دوج کوین طی توییتی اعلام کرد در حال حاضر ۲۰۵ کامپیوتر به‌روز رسانی جدید را اجرا کرده‌اند و سایر نودها ملزم به ارتقا نسخه ۱.۱۴.۴ هستند و همچینن به نودهای بیشتری در شبکه نیاز است. اگر درصد بیشتری از نودهای جدید نسخه به‌روز شده را اجرا کنند، شبکه امن تر و کارمزد تراکنش‌ها کمتر می‌شود. ایلان ماسک در پاسخ به این توسعه‌دهنده گفت که این موضوع مهمی است.

بنیاد دوج کوین به کمک ویتالیک بوترین فعالیت خود را از سر می‌گیرد!

ارتقاء جدید دوج زمینه را برای کاهش کارمزدها آماده می‌کند

به گفته توسعه‌دهندگان در نسخه جدید، اشکالات مختلفی برطرف شده و عملکرد شبکه در چندین جهت بهبود یافته است. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان دوج کوین از همه کاربران می‌خواهند تا این ارتقاء را اجرا کرده و در نتیجه عملکرد کل شبکه را بهبود بخشند.

ارتقاء جدید دوج کوین را می‌توان به‌راحتی بر روی نسخه ۱.۱۴ کنونی و بدون نیاز به حذف آن یا بارگیری مجدد نصب کرد. این ارتقاء قرار است شبکه را برای کاهش کارمزدها آماده کند. این ارتقاء، اولین گام از دو مرحله‌ای خواهد بود که برای کاهش کارمزدهای دوج کوین لازم است صورت گیرد.

توییتی که ایلان ماسک به آن واکنش نشان داد به جامعه دوج کوین یادآوری می‌کند که شبکه Doge برای بهبود امنیت و کاهش کارمزدها به نودهای جدید بیشتری احتیاج دارد.

پیش از این نیز مدیرعامل تسلا در توییتی اعلام کرده بود که با همکاری با توسعه‌دهندگان دوج قصد دارد تا کارایی آن را برای تراکنش‌ها افزایش دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه