ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

روند صعودی قیمت بیت کوین

فشار فروش یک نهنگ و ضعیف بودن سطح حمایتی باعث شد قیمت بیت کوین به زیر ۳۳۰۰۰ دلار سقوط کند.

به گزارش میهن بلاکچین به نقل از کوین‌تلگراف روز پنجشنبه قیمت بیت کوین با پشت سر گذاشتن سطح حمایت ۳۳۰۰۰ دلار سقوط کرد. اما دلیل این ریزش چه بود؟

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد نمودار BTC/USDT در روز پنجشنبه به کانال ۳۲۰۰۰ دلار وارد شده است. این روند بعد از شکست خوردن بیت کوین در مقابل مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری ایجاد شده است.

از این رو سناریو روند صعودی به خطر افتاده است. این سناریو با استفاده از الگو وایکوف (Wyckoff) نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند در مرحله بعدی تا سطح ۳۹۰۰۰ دلار صعود کند.

مایکل ون ده‌پپ تحلیلگر ارزهای دیجیتال قبل از این ریزش هشدار داده بود که با از دست رفتن حمایت ۳۳۰۰۰ دلاری سناریو ۳۱۰۰۰ تا ۳۱۴۰۰ دلار محتمل است. در زمان نگارش این خبر قیمت رمز ارز BTC برابر ۳۲،۶۲۴ دلار است.

نمودار قیمت بیت کوین سقوط BTC در پی فروش آن توسط نهنگ

موقعیت Short بیت کوین در صرافی بیتفینکس ۱۶۰٪ افزایش یافت

رفتار قیمتی اخیر تنها چند ساعت بعد از ورود یک نهنگ و باز کردن موقعیت شورت (Short) در صرافی بیتفینکس ایجاد شده است. این نهنگ بیش از ۵۰۰۰ بیت کوین را در موقعیت فروش گذاشته است.

کالین وو تحلیل‌گر بازار رمز ارزها ساعاتی پیش در توییتر خود افزایش حجم موقعیت شورت در صرافی بیتفینکس را اعلام کرده بود.

یک نهنگ بیت کوین در صرافی بیتفینکس با بیش از ۵،۲۱۹ بیت کوین به ارزش ۱۷۳ میلیون دلار وارد موقعیت فروش استقراضی (Short) شده است. کالین وو در توییت خود نوشته است:

بر اساس داده‌های datamish یک کاربر یا سازمان سرمایه‌گذاری در صرافی Bitfinex بیت کوین به امانت گرفته و آن را برای فروش گذاشته است. او تاکنون مجموعا ۵۲۱۹ BTC قرض گرفته و این عدد همچنان در حال افزایش است.

در این لحظه مجموع تمام موقعیت‌های فروش استقراضی (Short) در این صرافی در طی ۲ ساعت ۱۶۰٪ افزایش یافته است.

نمودار موقعیت‌های فروش استقراضی Short در صرافی Bitfinex

با این وجود داده‌های Bybt نشان می‌دهد موقعیت‌های فروش استقراضی در این صرافی با موقعیت‌های خرید استقراضی (Long) به تعادل رسیده است.

فروش استقراضی توسط نهنگ‌ها یک رفتار تازه نیست. در ماه گذشته رفتارات مشابه نهنگ‌ها مشاهده شده است. در ۲۵ ژوئن یک نهنگ ۱۵۰۰۰ بیت کوین را در موقعیت فروش استقراضی در کف قیمت وارد کرد. در نتیجه آن روز بعد نمودار BTC/USDT سطح حمایت ۳۰،۰۰۰ دلار را تست کرد.

به نظر شما این نهنگ می‌تواند قیمت را به کانال ۳۱۰۰۰ دلار هدایت کند؟

میهن بلاکچین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه