ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

اطلاعیه صرافی‌

صرافی بایننس به مناسبت چهارمین سالگرد شروع به فعالیت خود یک مسابقه ترید با ۵۰۰،۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند. در این مسابقه کاربران می‌بایست آیتم‌های خواسته شده را جمع‌آوری کنند. به تمام کسانی که شرایط شرکت در مسابقه را اجرا کنند پاداش داده خواهد شد. جزییات این مسابقه در ادامه مطلب آمده است.

صرافی ایرانی نوبیتکس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد امکان ارتقاء به سطح دو برای تمامی کاربران سطح یک و سطح تریدر مجدداً برقرار گردیده است. کاربران می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به پنل کاربری خود، مدارک مورد نیاز برای ارتقاء به سطح دو را تکمیل نموده و منتظر بررسی آن توسط کارشناسان پشتیبانی باشند.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


رمز ارزها و بازارهای زیر به لیست صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شده است:

صرافی رمز ارز جدید بازار آنی سایر سرویس‌ها
بایننس KNC و MANA به سرویس Binance Loans اضافه شدند
گیت XAVA
SLRS
XAVA/USDT
SLRS/USDT
کوینکس BOND BOND/USDT

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ پروتکل Dvision Network را به لیست استخرهای خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن CAKE توکن DVI دریافت کنند.

صرافی کراکن کارمزد واریز برای تمام رمز ارزها را رایگان کرده است. این اقدام به منظور ایجاد تعادل قیمت بین این صرافی و سایر پروتکل‌های دیفای منظور شده است.

صرافی بایننس

کمپین خرید رمزارز و سپرده‌گذاری ADA در صرافی بایننس

  • جزییات: این کمپین تا تاریخ  ۱۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت. تنها کاربران کشورهای نیجریه، آفریقای جنوبی، اوگاندا، مصر، موراکو،  موریس، سیشل تانزانیا، تونس و الجزایر  می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. کاربران می‌توانند در این مدت با تکمیل مراحل احراز هویت خود تا سطح Intermediate Vertification و خرید رمز ارز حداقل به مقدار ۲۰ دلار با استفاده از درگاه پرداخت کارت‌های اعتباری ویزا یا مسترکارت در این کمپین شرکت کنند. در هر روز کاربران بر اساس زمان تکمیل تسک‌های فوق رتبه بندی می‌شوند. از بین آنها ۲۰۰ نفر به صورت ۵۰ نفر اول، نفرات ۱۰۱ الی ۱۵۰، ۵۰۱ الی ۵۵۰ و در نهایت ۱۰۰۱ الی ۱۰۵۰ انتخاب شده و به هرکدام ۳ ADA پاداش داده می‌شود.
  • علاوه بر آن کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن ADA در سرویس Locked Staking تا سقف ۱۷.۷٪ سود سالانه دریافت کنند. کاربرانی که زودتر اقدام کنند در اولویت قرار دارند. سود این برنامه به صورت روزانه توزیع می‌گردد.

صرافی بایننس به مناسبت چهارمین سالگرد شروع به فعالیت خود مسابقه ترید Collect&Win را با ۵۰۰،۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: صرافی بایننس به مناسبت چهارمین سالگرد شروع به فعالیت خود مسابقه ترید Collect&Win را برگزار می‌کند. این کمپین از ۱۰ تیر ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران لغایت ۱۶ تیر ادامه خواهد داشت. کاربران می‌بایست حداقل یک تراکنش موفق در جفت ارزهای معرفی شده در ادامه مطلب انجام داده باشند. همچنین باید از طریق Activity page چهار آیتم مورد نظر را پبدا کنند و Binance Birthday cake را به دست آورند. در صورت انجام این دو مورد بخشی از جایزه ۵۰۰،۰۰۰ دلاری به شما تعلق خواهد گرفت. برنامه‌های مختلف این کمپین به این صورت است:
  • ۱۰۰،۰۰۰ دلار برای هزار نفر: در طرح اول این برنامه ۱۰۰۰ نفر از بین کاربرانی که در این مدت در صرافی بایننس ثبت نام کنند و جعبه Binance Birthday Cake را به دست آورند، انتخاب شده و به هر کدام ووچر ۱۰۰ دلار از توکن‌های MDX یا ADX اهدا خواهد شد.
  • ۳۰۰،۰۰۰ دلار برای ۳۰۰ نفر: از بین کاربرانی که در این مدت جعبه Binance Birthday Cake را به دست آورند، ۳۰۰ نفر انتخاب شده و به هر کدام ووچر ۱۰۰۰ دلار توکن‌های MDX یا ADX اهدا خواهد شد.
  • ۱۰۰،۰۰۰ دلار برای همه: تمام کاربرانی که در این مدت جعبه Binance Birthday Cake را به دست آورند، مشمول دریافت سهمی از استخر پاداش رمز ارزهای MDX و ADX به ارزش ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهند بود.
  • بازارهای اسپات و مارجین MDX/USDT, MDX/BNB, MDX/BTC و بازارهای اسپات ADX/BTC و ADX/ETH جفت ارزهای مدنظر در این کمپین هستند.
  • جوایز بعد از ۲ هفته از پایان مسابقه از طریق Reward Center بین کاربران توزیع می‌گردد و اعتبار هر ووچر برای بازخرید تنها ۱۴ روز است. تنها به کاربرانی جایزه تعلق می‌گیرد که هر ۴ آیتم مد نظر برای دست‌یابی به Binance Birthday Cake را به دست آورند.

با شرکت در سرویس Dual Investment صرافی بایننس تا ۷۷٪ سود سالانه کسب کنید.

  • جزییات: ۴۹مین دوره از سرویس Dual Investment در صرافی بایننس برگزار می‌شود. کاربرانی که زودتر در این برنامه شرکت کنند، در اولویت قرار دارند و می‌توانند با سپرده‌گذاری BTC, USDT و BUSD در دوره‌های ۸ و ۱۵ روزه در این برنامه شرکت کنند. کاربران توجه داشته باشند که فرمول محاسبه سود این محصول بر اساس قیمت بیت کوین در تاریخ‌های پایانی این دوره‌ها محاسبه می‌شود. قیمت مبنا کنونی ۳۶،۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

سرویس Binance Liquid Swap از این پس تسویه حساب و توزیع پاداش را در هر ساعت انجام می‌دهد. در گذشته این روند در هر روز یکبار صورت می‌گرفت. سرویس پاداش‌دهی ییلد فارمینگ BNB تغییری نخواهد داشت.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین از برنامه به‌روزرسانی و هاردفورک شبکه‌های تتا و فایل‌کوین پشتیبانی می‌کند.

جزییات: به‌روزرسانی و هاردفورک شبکه THETA در تاریخ ۹ تیر حدودا در ساعت ۲۲:۳۰ انجام می‌شود که از یک ساعت قبل از آن واریز و برداشت رمز ارز THETA متوقف می‌شود. به‌روزرسانی شبکه فایل کوین بامداد ۱۰ تیر انجام می‌شود. واریز و برداشت رمزارز FIL از ساعت ۱:۳۰ به وقت تهران متوقف خواهد شد. معاملات رمز ارزهای نامبرده در این مدت در صرافی کوکوین ادامه خواهد داشت. در این به‌روزرسانی‌ها توکن جدیدی ایجاد نمی‌شود.

پشتیبانی صرافی بایننس از به‌روز رسانی شبکه تتا، هایو و فایل کوین

صرافی گیت

صرافی گیت از برنامه تغییر نام و انتقال توکن Bitcoin Cash ABC با نماد BCHA به توکن XEC به نسبت یک به ۱،۰۰۰،۰۰۰ پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با هولد کردن توکن GT در صرافی گیت به مدت ۷ روز تا سقف ۶٪ سود سالانه به صورت USDG دریافت کنند. همچنین کاربران می‌توانند با شرکت در سرویس HODL&EARN در این صرافی و با سپرده‌گذاری توکن DYP به مدت ۱۴ روز تا سقف سالانه ۱۰۰٪ سود دریافت نمایند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

 منبع
میهن بلاکچین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه