ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

رشد قیمت بیت کوین تحلیل قیمت BTC رمز ارز Bitcoin

به نظر می‌رسد گاوهای بازار بیت کوین به میدان بازگشته‌اند. با این حال دلایلی وجود دارد که از اوج گرفتن قیمت بیت کوین جلوگیری می‌کند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌تلگراف تاریخچه قیمت بیت کوین و داده‌های مرتبط با اصلاح‌های قبلی آن نشان می‌دهد نوسان بزرگ‌ترین رمز ارز بازار به واسطه قدرت گرفتن دلار آمریکا و تعدادی دلیل تکنیکال ممکن است مدت بیشتری به طول انجامد.

در زمان نگارش این خبر رمز ارز BTC با قیمت ۳۴،۷۷۸ دلار خرید و فروش می‌شود.

قدرت گرفتن دلار آمریکا تهدیدی برای بیت کوین است

بر اساس اطلاعات Delphi Digital یکی از عواملی که می‌تواند روی دارایی‌های با ریسک بالا در سراسر جهان اثرگذار باشد قدرت گرفتن دلار آمریکا است. به نظر می‌رسد شاخص ارزی دلار آمریکا (DXY) در حال تلاش برای معکوس کردن روند خود است. این شاخص در اواخر ماه می به زیر ۹۰ سقوط کرد.

توسعه اقتصادی که از ابتدای نیمه اول ۲۰۲۱ شروع شد در حال کمرنگ شدن است و در کنار آن موج جدید بیماری کویید-۱۹ تهدیدی برای اقتصاد جهانی است.

شاخص ارزی دلار آمریکا DXY
نمودار روزانه شاخص ارزی دلار آمریکا DXY

افزایش قدرت دلار منجر به متوقف شدن رشد سود ۱۰ ساله خزانه آمریکا شده است. این موضوع، بازتابی از کاهش گسترش اقتصادی است که در نیمه اول سال ۲۰۲۱ شاهد آن بودیم و این تهدید وجود دارد که موج جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا، بازیابی اقتصاد جهانی را به خطر اندازد.

اصلاح بازار به پایان خود نرسیده است

به دنبال تقاطع مرگ‌های قبلی تشکیل شده در ماه ژوئن اصلاحاتی پدید آمد که می‌توانند تا یک سال ادامه داشته باشند. از این رو روند پیش‌روی بیت کوین روندی نزولی خواهد بود.

تقاطع مرگ در قیمت بیت کوین

به نقل از تحلیل‌گران Delphi Digital، بازار در حال آزمایش سطح حمایت میانگین متحرک ۱۲ ماهه است و یک شکست رو به پایین می‌تواند به سقوط بیشتر قیمت بیت کوین منجر شود.

حمایت کلیدی در نمودار قیمت بیت کوین

با بررسی تاریخچه نمودار قیمت Bitcoin، متوجه می‌شویم میانگین متحرک ۱۲ ماهه آن همیشه به عنوان یک سطح حمایت کلیدی عمل کرده است. بنابراین حرکت قیمت در نزدیکی این حمایت تعیین می‌کند که آیا روند صعودی جاری ادامه‌دار خواهد بود یا خیر.

علاوه بر آن باید در نظر داشت حجم پایین معاملات به نوسانات بزرگی ختم می‌شوند. زیرا تعداد کمی سفارش باز می‌تواند به سرعت قیمت را جابه‌جا کند.

توصیه می‌شود برای بررسی دقیق‌تر بازار در شرایط کنونی مقاله تحلیل دیتای آن‌چین را مطالعه نمایید:

کوین کلی (Kevin Kelly) یکی از تحلیل‌گران شرکت دلفی دیجیتال معتقد است در صورت از دست رفتن حمایت ۳۰،۰۰۰ دلاری بیت کوین، دورنمای کوتاه مدت آن نزولی خواهد بود. کلی گفت:

من فکر نمی‌کنم سقوط قیمت چشمگیری همانند آنچه در سال ۲۰۱۷ رخ داد را دوباره تجربه کنیم. اما با توجه به ساختار بازار فکر می‌کنم در کوتاه مدت و در آینده نزدیک برای مدت بیشتری در جریان نوسان بازار قرار خواهیم گرفت.

تحلیل شما چیست؟ آیا بیت کوین این بار روند صعودی را ادامه می‌دهد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه