ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

معرفی بهترین هتل های مالدیو، امکانات

کسی پیدا می‌شود که رویای مسافرت به مالدیو را در سر نپروراند؟ این کشور زیبا در واقع مجمع‌الجزایری است که از ۱۲۰۰ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است. این یعنی چه؟ یعنی ۱۲۰۰ ساحل گرم و زیبا و به همان اندازه غروب‌های دل‌انگیز با منظره اقیانوس. اما ۱۲۰۰ جزیره یه معنای دیگر هم دارد. انتخاب بین ۱۲۰۰ هتل، مهمان‌خانه، اقامت‌گاه، یا ویلا. برای همین هم انتخاب بهترین هتل های مالدیو می‌تواند کار خیلی سختی باشد.

مالدیو کجاست؟

مالدیو کشوری است در نزدیکی سری‌لانکا و هند. در واقع مسافرت از سری‌لانکا تا مالدیو فقط یک ساعت طول می‌کشد. این کشور روی اقانوس هند قرار گرفته برای همین هم آب و هوا‌ی آن گرم و مرطوب است. این کشور دین اسلام را به عنوان دین رسمی خود انتخاب کرده است.

به همین علت مصرف نوشیدنی‌های الکلی و گوشت خوک در اکثر هتل های مالدیو ممنوع است. اما در صورتی که بخواهید از میان بهترین هتل های مالدیو یکی را انتخاب کنید، ممکن است بتوانید با لباس شنا روی ساحل قدم بزنید و از نوشیدنی‌های الکلی هم استفاده کنید.

مالدیو کجاست؟

هتل های دو ستاره مالدیو

این هتل‌ها اقامتی مقرون‌به‌صرفه‌تر برایتان همراه دارند.

۱- اقامت‌گاه مادیوارو کرو (Madivaru Kro Maldives)

اقامت‌گاه مادیوارو کرو یکی از بهترین هتل های مالدیو است که هم می‌توانید برای مقاصد تجاری و هم گردشگری در آن اقامت گزینید. این هتل با اینکه قیمت ارزانی دارد، اما طراحی داخلی اتاق‌‌ها و ساحل اختصاصی باعث شده جذابیت زیادی برای گردشگران داشته باشد.

اگر قصد انجام هر کدام از ورزش‌های آبی را دارید می‌توانید ابزار و وسایل لازم را در خود اقامت‌گاه اجاره کنید. به علاوه، اقامت‌گاه مادیوارو کرو سالن‌های یوگا و بدن‌سازی هم دارد. برای همین اگر حس کردید کمی به ورزش نیاز دارید انتخاب‌های زیادی پیش روی شما هستند.

همان طور که اشاره شد، پوشیدن لباس شنا در اکثر سواحل مالدیو ممنوع است. اما اقامت‌گاه مادیوارو کرو در نزدیکی یکی از سواحل مالدیو قرار دارد که پوشیدن لباس شنا برای خانم‌ها و آقایون آزاد می‌باشد. این نکته باعث شده مادیوارو کرو یکی از بهترین هتل های مالدیو برای گذراندن تعطیلاتی به یاد ماندنی باشد.

هر کدام از اتاق‌های اقامت‌گاه مادیوارو کرو به وای-فای رایگان و دستگاه تهویه مطبوع مجهز هستند. علاوه بر آن، یک مینی‌بار، چتر برای روزهای بارانی، و جعبه کمک‌های اولیه هم در همه اتاق‌ها موجود است. قیمت اتاق‌های اقامت‌گاه مادیوارو کرو از ۴۶ دلار تا ۵۶ دلار برای هر شب متغیر است.

اقامت‌گاه مادیوارو کرو (Madivaru Kro Maldives)

آدرس اقامت‌گاه مادیوارو کرو: مالدیو، جزایر مالدیو، آلیف آتول، بدو ماگو

۲- مهمانسرای لیبرتی (Liberty Guest House)

می‌توانید تصور کنید که کفش‌هایتان را در اتاق جا گذاشته‌اید و پابرهنه به ساحل رفته‌اید؟ این امکان در مهمانسرای لیبرتی برای شما وجود دارد. نزدیکی به ساحل و صبحانه خوشمزه‌ای که کارکنان مهمانسرا برایتان می‌پزند باعث شده لیبرتی یکی از بهترین هتل های مالدیو با ۲ ستاره باشد.

اتاق‌های این مهمانسرا به پنکه و تهویه مطبوع مجهز هستند و وای-فای رایگان هم دارند. به علاوه هر وقت دلتان هوای خنک و منظره سبز خواست باغ مهمانسرا هم در اختیار شماست و می‌توانید از طبیعت آن لذت ببرید. به علاوه مهمانسرای لیبرتی اتاق‌های خانوادگی هم دارد که دارای ۳ تخت تک‌نفره می‌باشند.

قیمت اتاق‌های مهمانسرای لیبرتی از ۵۰ دلار شروع می‌شود. البته با ۶۳ دلار می‌توانید یک اتاق ۳ نفره با منظره باغ و بالکن را رزرو کنید. قیمت تمام اتاق‌های این مهمانسرا شامل صبحانه هم می‌شود. البته رستوران مهمانسرا ناهار و شام هم سرو می‌کند که طبق گفته مسافران قبلی کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند.

هتل های مالدیو

آدرس مهمانسرای لیبرتی: مالدیو، جزایر مالدیو، آتول آری جنوبی، کانیماگو، بهشت غواصی لیبرتی

هتل های سه ستاره مالدیو

این هتل‌ها کمی گران هستند، اما در عوض لذت اقامت را دو چندان خواهند کرد.

۱- هتل رویاها (Dreams Hotel Male)

اگر می‌خواهید در نزدیکی پایتخت اقامت داشته باشید، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره مالدیو که می‌توانید انتخاب کنید هتل رویاها است. این هتل روی جزیره هول‌هوماله قرار دارد که یکی از جزایر مربوط به شهر ماله پایتخت مالدیو است.

بهترین نکته در مورد این هتل نزدیکی آن به ساحل است. این هتل حدود ۳۰ قدم با ساحل فاصله دارد و به راحتی هر وقت خواستید می‌توانید خودتان را به قدم زدن روی شن‌های سفید ساحل میهمان کنید. البته امکانات ماهی‌گیری و قایق‌سواری هم در هتل وجود دارد. اگر در فصل مناسب، بین ماه‌های مارس تا آوریل، به مالدیو رفته‌اید امکانات موج‌سواری هم برای شما مهیاست.

یکی دیگر از نکاتی که باعث شده هتل رویاها از بهترین هتل های مالدیو باشد نزدیکی آن به فرودگاه بین‌المللی ماله است. هتل رویاها فقط ۳ کیلومتر از بزرگ‌ترین فرودگاه ماله فاصله دارد و این اقامت شما را خیلی راحت‌تر می کند. به خاطر نزدیکی هتل رویاها به ماله، امکان دیدن جاهای دیدنی مالدیو را هم به راحتی دارید. از جمله جاهای که می‌توانید ببینید می‌شود به موزه هنر، کاخ ریاست جمهوری، و پارک برج چای اشاره کرد.

قیمت اتاق دونفره در این هتل از ۶۴ دلار برای هر شب شروع می‌شود. البته این قیمت نسبت به زمان رزرو اتاق و نوع اتاقی که می‌خواهید متغیر است. سوییت گرند گران‌ترین اتاق هتل است و به بهای شبی ۱۲۴ دلار اجاره داده می‌شود. لازم به ذکر است که همه اتاق‌ها وای-فای رایگان دارند و چای و قهوه رایگان هم به همراه دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز در هر اتاق موجود است.

آدرس هتل رویاها: مالدیو، ماله، هول‌هوماله، آهیگاس ماگو، شماره پستی ۱۰۴۶۷

هتل های مالدیو

۲- هتل بلیس دیگورا (Bliss Dhigurah)

هتل بلیس دیگورا جایی است که در آن واقعا حس می‌کنید در خانه هستید. برای همین است که اکثر میهمانان آن را از بهترین هتل های مالدیو می‌دانند. یکی از بهترین نکات در مورد هتل بلیس دیگورا این است که این هتل ساحل اختصاصی دارد یعنی هر وقت که خواستید در نهایت راحتی و امنیت می‌توانید به ساحل بروید و از منظره و هوای عالی آن استفاده کنید.

اگر دیگر امکانات هتل می‌تواند به سالن ورزش، وای-فای رایگان، رستوران، وان آب گرم، و تهویه مطبوع برای اتاق‌ها اشاره کرد. خلاصه اینکه بلیس دیگورا هر آنچه بهترین هتل های مالدیو باید داشته باشند را داراست.

هتل بلیس دیگورا روی جزیره دیگورا واقع شده که محیطی جمع و جور و روستایی دارد. در میان تفریحات جزیره غواصی و استفاده از هوای بی‌نظیر جزیره از همه پرطرفدارتر هستند. می‌توانید از کارکنان هتل بخواهید یک سبد پیک‌نیک پر از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه محلی برایتان آماده کنند. بعد به یکی از سواحل شنی اطراف جزیره بروید. بعد از اینکه حسابی شنا و غواصی کردید از خوراکی‌های خوشمزه سبد پیک‌نیک هم لذت ببرید.

البته کارهای هیجان انگیزتری هم هست که می‌توانید انجام دهید. مثلا می‌توانید از یکی از زنان محلی جزیره درس آشپزی بگیرید، یا با دلفین‌ها و کوسه نهنگ‌ها شنا کنید. حتی می‌توانید یکی از جت اسکی‌های جزیره را کرایه کرده و هیجان ورزش‌های آبی را هم تجربه کنید.

قیمت اتاق دونفره دولوکس هتل بلیس دیگورا از ۱۰۶ دلار شروع می‌شود. البته صبحانه هم برای این اتاق‌ها رایگان است. اتاق خانوادگی این هتل ۴ نفر ضرفیت دارد و هزینه آن ۱۴۴ دلار است. تمام این اتاق‌ها بالکن دارند و صندلی‌هایی روی بالکن تعبیه شده که از فضای آزاد هم بتوانید لذت ببرید.

هتل بلیس دیگورا (Bliss Dhigurah)

آدرس هتل بلیس دیگورا: مالدیو، جزیره دیگورا، فاریدهی ماگو

۳- استراحتگاه جزیره بیادو (Biyadhoo Island Resort)

استراحتگاه جزیره بیادو از بهترین هتل های مالدیور در بخش جنوبی کشور است. این هتل در جزیره بیادو قرار دارد و پوشش گیاهی و آب و هوای آن کاملا استوایی است. استراحتگاه دقیقا روی ساحل قرار دارد و از بالکن اتاق‌ها می‌توانید منظره ساحل سفید و اقیانوس آبی و یا باغ زیبا و سرسبز هتل را ببینید.

اتاق‌های استراحتگاه جزیره بیادو تمام امکانات اتاق‌های معمول را دارند. اما بیشتر از آن می‌توان به سالن ماساژ، امکانات کافی برای ورزش‌های آبی، و رستوران فضای آزاد اشاره کرد. جزیره بیادو با قایق پرسرعت ۴۰ دقیقه با فرودگاه بین‌الملی ماله فاصله دارد و استراحتگاه جزیره سرویس رایگان رفت و برگشت را برای مسافران مهیا می‌کند.

یکی از عواملی که باعث شده استراحتگاه جزیره بیادو از نظر زوج‌های جوان یکی از بهترین هتل ها مالدیو باشد خدمات مربوط به ازدواج در این استراحتگاه است. با پرداخت ۵۰۰ دلار کارکنان استراحتگاه یک مراسم عروسی سنتی مالدیو را برای شما تدارک می‌بینند. این مراسم شامل تزئینات ساحل با گل، تور، لباس‌های سنتی عروسی برای عروس و داماد، شام عروسی، و سند قاب شده ازدواج می‌شود.

قیمت اتاق‌های استراحتگاه جزیره بیادو از ۱۰۸ دلار شروع می‌شود. این قیمت برای اتاق دونفره معمولی می‌باشد. اتاق‌های چهارنفره هتل ۲۳۴دلار قیمت دارند و صبحانه را رایگان برای میهمانان سرو می‌کنند.

استراحتگاه جزیره بیادو (Biyadhoo Island Resort)

آدرس استراحتگاه جزیره بیادو: مالدیو، آتول جنوبی ماله، جزیره بیادو

۴- هتل شن‌های کریستالی (Crystal Sands Hotel)

هتل شن‌های کریستالی روی جزیره مافوشی قرار دارد. این جزیره به پایتخت مالدیو یعنی شهر ماله نزدیک است. بنابراین اگر نمی‌خواهید تمام وقت خود را در جزیره باشید این یکی از بهترین هتل های مالدیو برای شماست. می‌توانید یکی از روزهای تعطیلات خود را به گشت و گذار در شهر ماله اختصاص دهید.

خود هتل شامل ۱۸ اتاق با تهویه مطبوع، یک کافی شاپ، و یک رستوران می‌شود. اتاق‌های هتل به قهوه‌ساز و چای‌ساز، وای-فای رایگان، و تلویزیون و شبکه‌های کابلی مجهز می‌باشند. به علاوه هر اتاق یک مینی‌بار هم دارد که می‌توانید از نوشیدنی‌های موجود در آن استفاده کنید.

علاوه بر سفر به شهر ماله و گشت و گذار در آن، فعالیت‌های دیگری هم در هتل شن‌های کریستالی در انتظار شما هستند. برای مثال می‌توانید هنگام غروب آفتاب به ماهیگیری بروید و بعد کباب ماهی‌هایی که خودتان گرفته‌اید را برای شام نوش جان کنید. یا در جزیره مافوشی به فعالیت‌های هیجان‌انگیزی مانند موج‌سواری، پاراسیلینگ، و جت اسکی بپردازید.

قیمت اتاق‌های هتل شن‌های کریستالی از ۷۵ دلار آغاز می‌شود. یکی از دلایلی که این هتل از بهترین هتل های مالدیو برای خانواده‌های جوان شده این است که به صورت رایگان می‌توانید کودک زیر ۶ سال خود را در اتاق ۲ نفره نگه دارید. تازه هتل دارای زمین بازی و خدمات پرستاری از کودک را هم دارد. اتاق‌های دونفره دولوکس رو به اقیانوس این هتل ۹۵ دلار برای هر شب قیمت دارند.

هتل شن‌های کریستالی (Crystal Sands Hotel)

آدرس هتل شن‌های کریستالی:‌مالدیو، آتول جنوبی ماله، جزیره مافوشی،‌خیابان میری ماگو

هتل های چهار ستاره مالدیو

اگر بودجه برایتان به عنوان یک محدودیت مطرح نیست، هتل های چهار ستاره مالدیو را امتحان کنید.

۱- هتل ساحل میرو (Meeru Island Resort & Spa Maldives)

هتل ساحلی میرو از بهترین هتل‌های چهارستاره مالدیو برای تمام اعضای خانواده است. این هتل روی جزیره میروفنفوشی قرار دارد و تنها هتل این جزیره است. وقتی پا به هتل می‌گذارید حس می‌کنید تمام جزیره متعلق به خود شماست.

یکی از مواردی که باعث شده این یکی از بهترین هتل های مالدیو باشد جو و امکانات خانوادگی آن است. هتل میرو کلوپ‌های جداگانه‌ای برای کودکان و نوجوانان دارد که تمام سرگرمی‌های مورد علاقه آنها را ارائه می‌دهد. به علاوه این هتل چندین استخر روباز، یک سالن ورزش، یک سالن ماساژ، یک اتاق بازی، و یک کلوپ ورزش‌های آبی دارد که می‌توانید از آن جت‌اسکی و وسایل غواصی کرایه کنید. تمام اینها به کنار، می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و به همراه کل خانواده روی ساحل به دوچرخه سواری بپردازید.

هتل میرو ۷۷ ویلای جکوزی‌دار روی آب، ۲۷ ویلای کنار آب، ۸۳ ویلای جکوزی‌دار ساحلی، ۷۷ ویلای ساحلی، و ۲۰ اتاق بزرگ دارد. احتمالا حدس می‌زنید که هیجان انگیزترین اتاقی که می‌توانید در هتل میرو کرایه کنید ویلای روی آب است این ویلاها ۸۵ متر مربع مساحت دارند و برای ۳ بزرگسال طراحی شده‌اند. اگر می‌خواهید به همراه فرزندان خود به مالدیو بروید، باید یکی از ویلاهای روی ساحل را انتخاب کنید.

از امکانات ویلاهای روی آب می‌تواند به جت اسکی اختصاصی، مینی‌بار، پله‌هایی که وارد دریا می‌شوند، بالکن اختصاصی با مبلمان، و وسایل حمام اشاره کرد. هزینه این ویلاها از ۵۵۶ دلار برای هر شب شروع می‌شود و به نسبت اندازه ویلا و تعداد مهمان‌ها متفاوت است.

هتل های مالدیو

آدرس هتل میرو: مالدیو، آری آتول شمالی، جزیره میروفنفوشی

۲- هتل ساحل انگاگا (Angaga Island Resort and Spa Maldives)

هتل انگاگا یکی دیگر از جزیره‌های مالدیو است که کاملا به هتل اختصاص داده شده. این هتل در قلب آری آتول جنوبی واقع شده، برای همین هم برای غواصی کردن با جانواران دریایی معروف است. کل جزیره حدودا ۴۲۰۰ متر مساحت دارد و اطراف آن کاملا با شن‌های سفید و نرم پوشیده شده‌است. فاصله هتل انگاگا با فرودگاه ماله ۸۵ کیلومتر است که با هواپیمای دریایی حدودا ۲۵ دقیقه طول می‌کشد.

علاوه بر غواصی، ورزش‌های دیگری هم در جزیره طرفداران زیادی دارند. مثلا می‌توانید از زمین‌های تنیس، والیبال، و فوتبال ساحلی استفاده کنید. یا به پای میز پینگ‌پونگ و شطرنج بروید. اگر اهل پیاده‌روی و جنگل‌نوردی هستید می‌توانید ساعت‌ها در میان درختان جزیره قدم بزنید. یا اینکه از باشگاه ورزشی و کتابخانه هتل استفاده کنید.

هتل انگاگا ۵۰ ویلای سبک مالدیوی،‌ ۲۰ ویلای آلاچیقی روی آب، و ۲۰ ویلای سوپرلوکس روی آب دارد که از میان آنها می‌توانید اقامتگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ویلاهای روی ساحل برای ۳ نفر طراحی شده‌اند. این ویلاها یک تراس چوبی دارند که با درب شیشه‌ای از بقیه ویلا جدا شده. روی تراس هم میز و صندلی و تاب برای تماشای اقیانوس لاجوردی و لذت بردن از هوا استوایی در اختیار شماست.

ویلاهای روی آب ۶۵ متر هستند و تا ۳ نفر می‌تواند در آنها اقامت داشته باشد. با اقامت در این ویلاها به طور مستقیم به تالاب دسترسی دارید. پس هر وقت خواستید می‌توانید شنا کنید، یا در تراس اختصاصی خود حمام آفتاب بگیرید.

قیمت ویلاهای ساحلی شبی ۱۵۰۰ دلار است، اما اگر تصمیم بگیرید در ماه‌های خلوت‌تر مانند پاییز و زمستان به مالدیو سفر کنید این قیمت ممکن است تا ۲۵۰ دلار هم پایین بیاید. در مورد ویلاهای روی آب هم داستان همین است. در ماه‌های اوج سفر این ویلاها با قیمت ۱۵۰۰ دلار کرایه داده می‌شوند. اما در ماه نوامبر قیمت این ویلاها ۳۷۰ دلار برای هر شب است.

هتل های مالدیوآدرس هتل آنگوگا: مالدیو، آری آتول جنوبی، جزیره آنگوگا

۳. هتل ساحل خورشید (Sun Island Resort & Spa Maldives)

حقیقتا می‌توان گفت هتل ساحل خورشید بهشت روی زمین است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره مالدیو است که در آن می‌توانید به همراه خانواده چندروزی را در بهشت سر کنید. ماجراهایی مانند گردش در جزیره و جزیره‌های اطراف، غواصی، شنا، امتحان‌کردن غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی، ماساژ و سم زدایی دقیقا روی آب در این هتل انتظار شما را می‌کشند.

هتل ساحل خورشید ۴۶۲ ویلای لوکس دارد که همه آنها طراحی شیک و امکانات به روز دنیا را دارند. ویلاهای این هتل در نقاط مختلف جزیره بنا شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. برای مثال بعضی از ویلاها منظره غروب خورشید روی دریا را دارند، بعضی از آنها رو به طلوع خورشید هستند، بعضی برای خانواده مناسبند و بعضی برای زوج‌های جوان.

قیمت این ویلاها از ۴۹۸ دلار برای هر شب شروع می‌شود و تا ۸۹۹ دلار بالا می‌رود. البته این قیمت‌ها بسته به ماه سال و میزان شلوغی هتل تا حد زیادی متغیر هستند. برای همین هم بهتر است قبل از اینکه بودجه سفر خود را ببندید قیمت بهترین هتل های مالدیو را از وبسایت‌های معتبر چک کنید.

هتل های مالدیوآدرس هتل ساحل خورشید: مالدیو، آری آتول جنوبی، نالاگورایدو

هتل های پنج ستاره مالدیو

هتل‌های پنج ستاره مالدیو گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره هستند که اقامت در آن‌ها فراتر از تصور است.

۱- هتل کاندیما (Kandima Maldives)

هتل کاندیما تعطیلاتی را برای شما رقم می‌زند که تا سال‌های سال از خاطر نرود. وقتی می‌گوییم هتل کاندیما از بهترین هتل های مالدیو است یعنی این هتل شیک‌ترین ساختمان‌ها را دارد، بهترین امکانات ورزشی در آن مهیاست، و بهترین اوقات زندگی‌تان را می‌توانید در آن بگذرانید.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در هتل کاندیما انجام دهید رفتن به مرکز ماساژ هتل است. این مرکز انواع ماساژ‌ها، اسکراب‌ها، استخرها، و سایر فعالیت‌های آرامش‌بخش را در اختیار شما می‌گذارد. ماساژ تمام بدن بهترین کاری است که می‌توانید در این بخش از هتل انجام دهید.

علاوه بر ماساژ، اتاق بازی، پارک آبی برای کودکان، زمین تنیس، بدمینتون، والیبال ساحلی، و فوتبال هم در این هتل در اختیار شما هستند. اگر بیشتر اهل هنر هستید تا ورزش، می‌توانید از استودیوهای نقاشی و عکاسی جزیره استفاده کنید. اگر هم اهل خرید هستید، مراکز خرید و بوتیک‌های جزیره انتظار شما را می‌کشند.

هتل کاندیما اتاق‌های متفاوتی دارد که محبوب‌ترین آنها ویلاهایی به سبک استودیو هستند. این استودیوها دکوراسیون کاملا مدرن دارند و فاصله آنها تا ساحل فقط یک قدم است. بعد از آن ویلاهای ۷۳ متری روی آب هستند که علاوه بر تالاب اختصاصی و تراس اختصاصی برای نشستن و حمام آفتاب گرفتن، یک استخر آب گرم اختصاصی هم دارند.

قیمت اتاق‌های هتل کاندیما از ۳۸۰ دلار آغاز می‌شود. البته ممکن است به خاطر نوشیدنی خوشآمدگویی و ورود زودتر از موعد هزینه اضافه‌ای را هم پرداخت کنید. گران‌ترین اتاق این هتل هم ۱۴۴۳ دلار برای هر شب است. این ویلای ماه عسل روی آب به همراه استخر اختصاصی است که یک تخت کینگ‌سایز دارد و برای ۴ نفر مناسب است.

هتل های مالدیو

آدرس هتل کاندیما: مالدیو، جزیره کاندیما

۲- هتل دوسیت تانی (Dusit Thani Maldives)

دوسیت تانی اولین هتل جزیره مالدیو است که به عنوان جزیره دوست‌دار محیط زیست در یونسکو ثبت شده. کل آب گرم جزیره به وسیله پنل‌‌های خورشیدی تامین می‌شود. به علاوه پروژه‌های حفاظت از محیط زیست و حیات وحش در این جزیره در جریان هستند.

در این هتل می‌توانید به گشت و گذار در جزیره بپردازید. در حالی‌ که پاهایتان در آب لاجوردی اقیانوس آویزان‌ است یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای عمرتان را بخورید. می‌توانید به همراه سفره‌های دریایی شنا کنید. از همه جالب‌تر اینکه می‌توانید بهترین ماساژ عمرتان را بگیرید و از شر همه سموم و ناراحتی‌های زندگی شهری راحت شوید.

این هتل برای کودکان هم عالی‌است. زمین بازی هتل یک خانه درختی هم دارد به علاوه کلوپ کودکان هم فعالیت‌های جالب و زیادی را برای کودکان ترتیب دیده. در هتل دوسیت تانی می‌توانید یاد بگیرید غذاهای تایلندی بپزید، در استدیو عکاسی عکس‌های حرفه‌ای بگیرید، و نهایتا هر وقت که به پزشک نیاز داشتید کلینیک شبانه‌روزی هم در اختیار شماست.

ویلای ساحلی هتل دوسیت تانی ۱۲۲ مترمربع مساحت دارد و سرتاسر آن با گل‌ها و گیاهان استوایی احاطه شده. این ویلاها انواه با استخر و بدون استخر هم دارند. تصور کنید که در زیباترین فضای ممکن شنا می‌کنید و از هوای بی‌نظیر هم لذت می‌برید.

ویلاهای روی آب ۱۵۰ متر هستند و همه امکاناتی که ممکن است لازم داشته باشید را دارند. بعضی از این ویلاها استخر هم دارند. می‌توانید در حالی که از آب استخر لذت می‌برید منظره اقیانوس را هم به تماشا بنشینید. خانه‌های دو اتاق خوابه دو طبقه کنار ساحل هم هستند که در کل ۵۷۰ متر مساحت دارند. این خانه‌ها یک سردخانه پر از شراب، یک آشپزخانه کوچک، و یک استخر خیلی بزرگ هم دارند.

قیمت ویلاهای هتل دوسیت تانی از ۸۶۹ دلار شروع می‌شود. البته در ماه‌های مختلف سال این قیمت متغیر است. گران‌ترین ویلای این هتل ۱۳۱۰ دلار قیمت دارد و صبحانه و نوشیدنی خوشامدگویی رایگان است.

هتل دوسیت تانی (Dusit Thani Maldives)

آدرس هتل دوسیت تانی: مالدیو، جزیره ماددو

۳- هتل ریتی فارو (Reethi Faru Resort Maldives)

ورزش‌‌های آبی روی آب و زیر آب، ماساژ و فعالیت‌های آرامش‌بخش، آموزش غواصی، قایق سواری، ورزش در سالن ورزشی ۲۴ ساعته، همه فعالیت‌هایی هستند که در هتل ریتی فارو انتظار شما را می‌کشند. جای تعجب نیست که ریتی فارو یکی از بهترین هتل های مالدیو به شمار می‌رود.

غذا می‌تواند یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر شما باشد و هتل ریتی فارو به بهترین نحو از پس این مهم بر آمده. این هتل ۶ رستوران و ۶ بار دارد که انواع غذاها در آن سرو می‌شود. تصور کنید که در ساحل یا روی آب هستید و یک نوشیدنی استوایی در دست دارید. از این بهتر هم داریم؟

ویلاهای هتل ریتی فارو در انواع مختلف ساخته شده‌اند. این ویلاها ممکن است روی آب باشند، یا روی ساحل، و یا در یک باغ زیبا. برخی از این ویلاها جکوزی دارند، برخی از آنها استخردار هستند، و برخی دیگر وان اسپا دارند. تمام ویلاها با بهترین امکانات تجهیز شده‌اند و مبلمان مدرن و زیبا دارند.

قیمت‌های این اتاق‌ها بین ۱۸۰ و ۴۸۰ دلار هستند. این ویلاها بین ۲ تا ۳ نفر ظرفیت دارند. برای دریافت صبحانه و نوشیدنی خوشامدگویی باید هزینه اضافه‌ای پرداخت کنید.

هتل های مالدیو

آدرس هتل ریتی فارو: مالدیو، جزیره فیلایدو

هتل های زیر آب مالدیو

اگر عاشق آب هستید، دنیای زیر آب را در هتل خود ببینید.

۱- هتل کنراد مالدیو (Conrad Maldives Rangali)

یک خانه دوطبقه با اتاق‌خواب مستر و همه امکانات لازم. کجا؟ تقریبا ۵ متر زیر اقیانوس هند. به نظرتان این یکی از بهترین هتل های مالدیو نیست؟ بالای آب دو اتاق خواب و یک حمام با وان با منظره اقیانوس در اختیار شماست. هر وقت بخواهید مربی فیتنس و ماساژ حرفه‌‌ای در اختیار شماست. و البته جت اسکی اختصاصی هم دارید.

اما داستان اصلی زیر آب اتفاق می‌افتد. کافی است از پله‌های مارپیچ پایین بروید یا از آسانسور استفاده کنید تا به اتاق‌خواب شیشه‌ای خود برسید. تخت شما در میان آکواریومی قرار دارد که دور تا دور آن ماهی‌ها در حال شنا هستند.

البته این همه ماجرا نیست. چون یک سرآشپز اختصاصی ۲۴ ساعته در اختیار شماست و هر آنچه اراده کنید را برای شما آماده می‌کند. و نهایت ماجراجویی این است که شبانه به غواصی زیر آب بروید و درخشش صخره‌های مرجانی و برخی ماهی‌ها را زیر آب ببینید.

حداقل قیمت ویلاهای هتل کنراد ۱۳۰۰ دلار است که با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار گرفته کاملا ارزشش را دارد. نه؟

هتل های زیر آب

آدرس هتل کنراد:‌ مالدیو، آلیفو دالو آتول، جزیره رنگالی

۲- رستوران و بار سابسیکس (Subsix at Niyama)

سابسیکس در واقع بخشی از جزایر خصوصی نیاماست که در آن می‌توانید ۶ متر زیر آب غذا بخورید یا نوشیدنی میل کنید. برای رسیدن به این رستوران ابتدا باید با قایق موتوری به آنجا برسید، بعد از پکان جذاب رستوران پایین بروید تا به سالن غذاخوری آن برسید.

تازه وقتی وارد سالن شدید به عظمت آن پی خواهید برد. دیوارهای کاملا شیشه‌ای که ماهی‌ها و سایر جانوران دریایی از ورای آن مشغول شنا و بازی هستند. سقف رستوران که شبیه جانوران دریایی طراحی شده. و آثار هنری ایتالیایی که گوشه گوشه رستوران دیده می‌شود.

تازه وقتی توجه‌تان را از تمام این دیدنی‌ها بازپس گرفتید می‌توانید روی غذاها و نوشیدنی‌ها تمرکز کنید. احتمالا می‌توانید حدس بزنید که غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران همه از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.

اگر به جزیره و رستوران منحصر به فرد آن وابسته شدید می‌توانید یکی از ویلاهای نیاما را انتخاب کرده و در آن اقامت گزینید. علاوه بر تمام امکاناتی که سایر هتل‌های پنج ستاره مالدیو دارند، این هتل برای اقامت‌های بالای پنج روز مزایای دیگری هم در نظر گرفته. برای مثال اگر بیشتر از ۵ روز در هتل نیاما بمانید ۶۰ دقیقه ماساژ رایگان،‌یک تجربه فیلم‌دیدن زیر آسمان پرستاره به همراه یک سبد پر از غذا و نوشیدنی، و یک صبحانه شناور روی آب را تجربه خواهید کرد.

شوع قیمت این ویلاها از ۷۴۲ دلار برای هر شب است. که التبه با توجه به امکاناتی که دریافت می‌کنید و نزدیکی به رستوران سابسیکس کاملا ارزشش را دارد.

رستوران و بار سابسیکس (Subsix at Niyama)

آدرس رستوران سابسیکس: مالدیو، جزیره هولووالو

۳- آبگرم لایم هوافن فوشی (Lime Spa at Huvafen Fushi)

تجربه ماساژ گرفتن هشت متر زیر آب اقیانوس واقعا تجربه بی‌نظیری خواهد بود، نه؟ فقط تصور کنید که انواع ماساژهای پاک‌سازی و جوان‌سازی را روی پوست صورت و بدن خود انجام می‌دهید در حالی که امواج اقیانوس در حال بالا و پایین رفتن هستند و ماهی‌ها دور تا دور شما بازی می‌کنند.

البته این تنها شگفتی هتل هوافن فوشی نیست. بالاخره آن را یکی از بهترین هتل های مالدیو می‌خوانیم و باید مزیتی بر دیگر هتل‌های این کشور داشته باشد. قایق سنتی دونی یکی از همین مزیت‌هاست. این قایق به شما کمک می‌کند حس دریانوردی و استراحت روی عرشه یک قایق تفریحی را درک کنید.

ویلاهای این مجموعه همگی حالت سنتی دارند و سقف‌های آنها بلند و چوبی است. اما نباید فکر کنید که این حالت سنتی در مورد مبلمان و تزئینات این ویلاها هم صدق می‌کند. برعکس، مبلمان این ویلاها از راحت‌ترین و مدرن‌ترین نوع ممکن هستند. این ویلاها از انواع ویلای ساحلی با استخر، ویلای مرداب با استخر، ویلای اقیانوسی با استخر، و ویلای دوبلکس دو اتاق خوابه هستند. البته هوافن فوشی یک ویلای سوپرلوکس ۸۰۰ متری هم دارد که برای ۴ نفر تعبیه شده و تمام امکانات تفریحی از جمله باربکیو در آن مهیاست.

قیمت ویلاهای هوافن فوشی از ۱۹۴۳ دلار شروع می‌شود به بالا. البته باید به خاطر داشته باشید برای بیشتر فعالیت‌های جانبی مانند ماساژ زیر آب، سفر با قایق، و استفاده از اتاق بازی بزرگسالان و کودکان هزینه اضافی را پرداخت کنید.

هتل های مالدیو

حرف آخر

سفر به مالدیو می‌تواند یکی از جالب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین سفرهای عمرتان باشد. درست مانند هر شهر و کشور دیگری که به آن سفر می‌کنید، در مورد مالدیو هم می‌توانید انتخاب کنید که سفرتان چقدر فرهنگی، هیجان‌انگیز، و یا آرامش بخش باشد. برای یک سفر فرهنگی می‌توانید یکی از مسافرخانه‌های جزیره‌های مسکونی را انتخاب کنید و با مردم محلی مالدیو نشست و برخواست داشته باشید. یا می‌توانید یکی از جزایز اختصاصی را انتخاب کنید و دور از هیاهوی مردم خود را به دل اقیانوس و طبیعت اطراف آن بسپارید.

هر کدام را که انتخاب می‌کنید، مالدیو کشور رنگ‌های آبی و سبز است. هر جا که بروید صدای اقیانوس و پرندگان استوایی در انتظار شماست. در این سفر هر آنچه از یک تعطیلات ایده‌آل را بخواهید تجربه خواهید کرد. برای همین معطل نکنید. همین امروز برنامه‌ها و بودجه خود را چک کنید و شروع کنید به رویاپردازی در مورد تجربه تعطیلاتی بهشتی. سفر به خیر.

منبع : alibaba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه