ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

بازی واقعیت افزوده دوج کوین Doge Dogecoin ar game

فردا یک بازی دوج کوین با بهره‌مندی از فناوری واقعیت افزوده (AR) عرضه می‌شود. قرار است در این بازی به بازیکنان توکن DOGE رایگان اهدا شود.

به زودی برنامه Million DOGE Disco شروع خواهد شد. این بازی با همکاری پلتفرم توسعه بلاکچین Blockv توسعه داده شده است. کسانیکه در این بازی ثبت‌نام کنند می‌توانند با استفاده از گوش‌های هوشمند با سایر طرفداران دوج کوین در سراسر دنیا در این بازی واقعیت افزوده شرکت کنند.

به شرکت‌کنندگان در این بازی توکن غیر قابل تعویض یا به اختصار NFT اهدا می‌شود. علاوه بر آن یک میلیون رمز ارز DOGE برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در زمان نگارش این خبر قیمت دوج کوین ۰.۲۴ دلار است که با این حساب میزان پاداش در نظر گرفته شده در این بازی حدود ۲۴۷،۳۰۰ هزار دلار است.

این تنها نکته عجیب بازی دوج کوین نیست. این پروژه توسط کایل کمپر برادر ناتنی جاستین ترودو نخست وزیر کانادا راه‌اندازی شده است.

بازی متاورس دوج کوین با واقعیت افزوده Doge party metaverse

با این حال کایل کمپر مدعی شده است او به دنبال پول یا شهرت نیست. او که موسس کیف پول رمز ارز Swiss Key است در مصاحبه‌ای اینترنتی اعلام کرد هدف نهایی او صلح جهانی است. وی در این خصوص گفت:

من واقعا به قدرت این جامعه و این حقیقت که ریشه آن در سرگرمی نهادینه شده ایمان دارم.

گمان زده می‌شود که این اقدام همسو با اهداف جامعه دوج کوین باشد. علیرغم جوک‌ها و خنده‌های زیاد او در این مصاحبه، کمپر در خصوص تفاوت جامعه دوج کوین با سایر رمز ارزها جدی بود.

دوج کوین مانند برخی دیگر از رمز ارزها قبیله‌ای نیست و ماهیت آن در مورد کسب ثروت نبوده است. این ارز دیجیتال بیشتر از هدیه دادن و انجام کارهای بامزه نشات گرفته است.

نمودار قیمت دوج کوین DOGE Price chart

دوج کوین رمز ارزی است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک میم کوین با الهام از عکس معروف سگ شیبا اینو طراحی و ایجاد شد. اما در یک سال گذشته ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودرو سازی تسلا با حمایت خود از این توکن در توییتر باعث شد قیمت این رمز ارز به شکل چشمگیری افزایش یابد.

با اینکه دوج کوین در ابتدا به منظور کسب درآمد استفاده نمی‌شد، اما در ماه‌های اخیر سرمایه‌گذاران جدید با هدف کسب ثروت به سرمایه‌گذاری در آن روی آوردند. ارزش بازار کنونی DOGE در حال حاضر بیشتر از ۳۲ میلیارد دلار است و قیمت این توکن نسبت به یک سال قبل خود بیش از ۱۰۶۰۰٪ رشد قیمت داشته است.

به نقل از توسعه‌دهندگان دوج کوین، این تیم با همکاری ایلان ماسک در حال بهبود زیرساخت‌های آن هستند و تصمیم دارند این میم کوین را به رقیبی جدی برای بیت کوین تبدیل کنند.

دوج کوین هم‌اکنون در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال قابل خرید و فروش است. با این حال فردا شانس به دست آوردن آن به صورت رایگان وجود دارد. گری لاچنس (Gary Lachance) یکی از سرمایه‌گذاران اولیه DOGE و هم‌بنیان‌گذار این بازی، نقش اصلی را در اهدا ۱،۰۰۰،۰۰۰ دوج کوین ایفا می‌کند. وی در این خصوص عنوان کرد:

قدرت جامعه دوج کوین شگفت‌انگیز است. ما در حال کار روی یک جشن با شکوه و بزرگ در روز جهانی صلح هستیم.

این پروژه از فردا شروع خواهد شد و تا ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) روز جهانی صلح ادامه خواهد داشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه