ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

چارلز هاسکینسون اتریوم در برابر بیت کوین برنده است ETH BTC Ethereum bitcoin

چارلز هاسکینسون مدیرعامل IOHK و موسس کاردانو معتقد است سرعت کم بیت کوین نسبت به سایر رمزارزها یک نقص به شمار می‌رود و ممکن است از سایر پروژه‌های مبتنی بر الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام عقب بماند.

چارلز هاسکینسون در مصاحبه اخیر خود اذعان داشت بلاکچین‌هایی که از الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام بهره می‌برند می‌توانند سرعت تراکنش و عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین ارائه دهند و مشکل شبکه بیتکوین، کند بودن آن است.

هاسکینسون Bitcoin را با روش برنامه‌نویسی گذشته مقایسه کرد و مدعی شد تنها دلیلی که هنوز بیت کوین به فعالیت خود ادامه می‌دهد این است که افراد زیادی بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

کاردانو - رقابت بین اتریوم و بیت کوین

موسس کاردانو افزود که مشکلات برنامه‌نویسی بیت کوین باعث می‌شود از رقبای خود عقب بماند و همچنین به دلیل عدم افزودن نوآوری در این شبکه به انتقاد از جامعه رمزارز پرداخت. وی سپس به راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه دوم بیت کوین نظیر شبکه لایتنینگ پرداخت و مدعی شد این راهکارها به شدت آسیب‌پذیر و شکننده هستند. وی در این خصوص گفت:

بیت کوین دارای اثر شبکه‌ای است، برند شناخته شده‌ای است و تاییدیه قانونی دارد اما حتی اصلاح نقص‌های سیستم نیز نمی‌تواند باعث ایجاد هیچگونه تغییری در آن شود.

موسس کاردانو هم‌چنین گفت که شبکه اتریوم به دلیل وجود نوآوری‌های مختلف، به رقیب بیت کوین تبدیل شده است. وی خاطرنشان کرد که اتریوم در حال دستیابی به اثر شبکه‌ای مشابه با بیت کوین است. وی گفت:

اگر بین بیت کوین و اتریوم مجبور به انتخاب باشم، ۹ بار از ۱۰ بار اتریوم را انتخاب می‌کنم.

وی افزود که تسلط در بازار رمزارزها فقط بین این دو دارایی نیست و چندین رمزارز دیگر نیز در حال رقابت برای کسب سهمی از بازار هستند. یکی از بلاکچین‌هایی که وی از آنها نام برد کاردانو بود.

شرکت IOHK اخیرا عرضه شبکه آزمایشی آلونزو بلو ۲.۰ را برای بلاک چین کاردانو اعلام کرده است. این شبکه آزمایشی گامی دیگر در مسیر ارائه قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو است.

شبکه کاردانو ماه گذشته به نقطه عطف دیگری دست یافت و اکنون یک میلیون کیف پول فعال در این شبکه ایجاد شده است. روزانه هزاران کیف پول جدید در این شبکه ایجاد می‌شود و کاربران بیشتری به این شبکه ملحق می‌شوند و منتظر اجرای قراردادهای هوشمند هستند.

 منبع
cryptoglobe

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه