ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

مقالات منتخب میهن بلاکچین

با شناخت بیشتر تکنولوژی بلاکچین و رونق ارزهای دیجیتال، توجه کاربران ایرانی نیز به آنها بیشتر شد و با نبود اطلاعات کافی به زبان فارسی در این زمینه در سال‌های قبل و لزوم حضور سایت‌های خبری در این زمینه سایت‌هایی اطلاع رسانی در زمینه کریپتو در ایران نیز به وجود آمدند. سایت میهن بلاکچین نیز یکی از این رسانه‌ها است. با توجه به اینکه میهن بلاکچین رسانه تخصصی بلاکچین و ارزهای دیجیتال است؛ در طول هفته مطالب زیاد با تنوع گسترده‌ای منتشر می‌شوند. از همین رو تصمیم گرفتیم انتهای هر هفته پربازدیدترین و بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران را در قالب یک پست جمع‌آوری کنیم. در ادامه این مطلب مروری کوتاه خواهیم کرد بر گزیده مقالات از نگاه شما. در صورت تمایل می‌توانید نسخه کامل مقاله را در لینک‌های انتهای همین مطلب پیدا کنید.

مقالات بر حسب بیشترین بازدید مرتب شده‌اند

۱. آیا روند صعودی قیمت بیت کوین به پایان رسیده و وارد زمستان بازار رمز ارزها شده‌ایم؟

روند صعودی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در سال جاری رشد فوق‌العاده‌ی ۵۵۰ درصدی را ثبت کرده است. آیا روند صعودی این ارز دیجیتال به پایان رسیده است؟ آیا رمز ارز BTC به قله قیمتی خود رسیده و وارد زمستان بازار ارزهای دیجیتال شده‌ایم؟ بسیاری اعتقاد دارند که در سال ۱۴۰۰ دیگر افزایش قیمت وجود ندارد، اما تجزیه و تحلیل داده‌ها چیز دیگری می‌گوید.

حتما تحلیل‌هایی را که معتقدند روند صعودی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز ادامه داشته و اینجا انتهای روند صعودی نیست را خوانده‌اید. این تحلیل دلیل حرف خود را ارزیابی اطلاعات درون شبکه بیان می‌کنند. اما این اطلاعات چیست و آیا قابل اتکا است؟ ما در این مقاله برای تحلیل بازار سراغ شاخص Coin Days Destroyed (CDD) رفتیم تا با بررسی آن به پیش بینی آینده قیمت بیت کوین بپردازیم.

مطالعه کامل مقاله


۲. دلیل واقعی ریزش قیمت بیت کوین در روزهای اخیر چه بود؟

دلیل ریزش قیمت بیت کوین چیست

بازار ارز های دیجیتال طی هفته‌های گذشته با اصلاح قیمتی، یا حتی ریزش چشمگیری مواجه بوده است. در هفته‌ اخیر که مملو از خبرهای بد و منفی بود، قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم با کاهش چند ده درصدی همراه بوده‌اند. اما توکن‌های دیفای در این بین استثنا بودند، به طوری که اکثر آنها افزایش قیمت داشته‌اند. دلیل ترس تریدرها و ریزش قیمت بیت کوین چه بود؟ فشار فروش گسترده در بازار از جانب چه کسانی ایجاد شد؟

بسیاری از افراد، اخبار منفی هفته گذشته را دلیل اصلی و محرک FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) اخیر می‌دانند که در بین افراد تازه‌وارد و ناآشنا به ارزهای دیجیتال به وجود آمده است. در خصوص FUD اخیر می‌توان گفت که یکی از مقصران اصلی کسی نیست جز فردی که چند هفته پیش به عنوان قهرمان ارز های دیجیتال شناخته می‌شد. همانطور که حدس می‌زنید درباره ایلان ماسک صحبت می‌کنیم که تأثیرگذاری توییت‌های وی در عرصه و بازار ارز های دیجیتال کاملا مشهود است.

مطالعه کامل مقاله


۳. با استراتژی Covered Call موجودی بیت کوین خود را افزایش دهید!

استراتژی Covered Call

همزمان با رشد چشم‌گیر و فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، تریدرهای بسیاری با هدف کسب سودهای نجومی وارد این بازار شده‌اند. یکی از روش‌های کسب درآمد استفاده از معاملات آپشن بیت کوین است. در این مقاله با استراتژی Covered Call (خرید پوشش داده شده) به عنوان یک استراتژی کم ریسک آشنا می‌شویم که تریدرهای حرفه‌ای برای افزایش موجودی بیت کوین از آن استفاده می‌کنند.

Paul Cappelli مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت Galaxy Fund Management، در مصاحبه‌ای با کوین‌تلگراف گفت که بر اساس منحنی عرضه غیرالاستیک ( تغییر در قیمت تاثیری در میزان عرضه دارایی ندارد) و ضد تورمی بودن بیت کوین، این رمز ارز را به یک دارایی مناسب برای پوشش ریسک در برابر ارزهای فیات تبدیل کرده است. با توجه به خاصیت تورمی بودن ارزهای فیات و سیاست‌های ضعیف پولی دولت‌ها، ارزش ارزهای فیات به طور پیوسته و تدریجی کاهش می‌یابد.

مطالعه کامل مقاله


۴. چرا خارج کردن بیت کوین از صرافی اهمیت زیادی دارد؟

خارج کردن بیت کوین از صرافی

دلایل مختلفی برای خارج کردن بیت کوین از صرافی وجود دارد. از صرافی‌ها به عنوان کیف پول استفاده نکنید و خودتان از آنها نگهداری کنید؛ یکی از دلایل این کار، احتمال توقیف دارایی‌های باارزش شما توسط دولت‌ها در دوران بحران اقتصادی‌ است.

احتمالا با مهر تأییدی که سازمان‌های مربوطه به بیت‌ کوین می‌زنند، هیجان زده شوید. همچنین این اتفاق به بسیاری از سرمایه گذاران امکان می‌دهد که به راحتی از طریق حساب‌های جاری خود در بانک‌های بزرگ با بیتکوین کار کنند. این‌ها موارد مثبتی برای کالای جدیدی است که به عنوان ابزاری انقلابی برای ذخیره ارزش در طول زمان شناخته می‌شود.

مطالعه کامل مقاله


۵. جاستین سان کیست؟ از تحصیلات عالی تاریخ تا تاسیس شبکه ترون

جاستین سان کیست

شاید به جرات بتوان گفت که جاستین سان (Justin Sun) یکی از پرحاشیه‌ترین افراد در حوزه کریپتو است که با کار‌های غیر معمولش همیشه در متن اخبار مربوط به دنیای رمز ارزها قرار دارد. از قرار شام ۴ میلیون دلاری با وارن بافت تا شت کوین خواندن ترون که خود او بنیانگذار و مدیرعاملش است. اما جاستین سان واقعا کیست؟

سان به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد TRON شناخته شده است که یکی از بزرگترین سیستم عامل‌های مبتنی بر بلاک چین را ایجاد کرده است. وی همچنین بنیانگذار، مدیرعامل و رئیس Peiwo، بزرگترین برنامه استریم صوتی در چین است. در ادامه سعی می‌کنیم به طور کامل به معرفی جاستین سان و مسیر کاری او بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مطالعه کامل مقاله


امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر نظر یا انتقادی دارید که میتواند به بهبود مطالب به ما کمک کند، باعث افتخار است که آن را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه همیشه در کنار ما هستید ممنونیم.

منبع : میهن بلاکچین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه