ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

صرافی بایننس در کشور چین مسدود شد

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴ ق.ظ

 

به گزارش کالین وو (Colin Wu) یکی از بلاگرهای عرصه رمزارزها، در تاریخ ۸ جولای، بسیاری از کاربران بایننس متوجه شدند که وبسایت این صرافی در کشور چین مسدود شده است. برنامه موبایلی این صرافی نیز از دسترس خارج شده است.

کالین وو در توییتر نوشت:

در تاریخ ۸ جولای، بسیاری از کاربران متوجه شده‌اند که برنامه موبایلی بایننس در کشور چین مسدود شده است و باید از VPN استفاده کنند تا بتوانند وارد حساب کاربری خود شوند.

اکنون فایروال بزرگ کشور چین مانع از دسترسی کاربران به بایننس شده است. این موضوع بدان معنا است که دسترسی و مشاهده این صرافی فقط با استفاده از VPN امکان‌پذیر است.

مسدود شدن صرافی بایننس در کشور چین

این نکته قابل ذکر است که رقبای بایننس نظیر هیوبی و OKEx هم‌چنان در کشور چین در دسترس هستند.

طبق گزارشات موجود، از اوایل ماه ژوئن، جستجوی کلمه بایننس و سایر صرافی‌های محبوب رمزارزها توسط ارائه‌دهندگان اینترنت در کشور چین مسدود شده و در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.

ممنوعیت دسترسی به بایننس بخشی از اقدامات کشور چین در زمینه سرکوبی عرصه رمزارزها است که شامل از بین بردن کل صنعت استخراج بیت کوین در ماه گذشته نیز می‌شود.

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزها از لحاظ حجم معاملات ابتدا فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرد، اما سپس به دلیل ممنوعیت استفاده و دسترسی به رمزارزها در سال ۲۰۱۷ مجبور شد فعالیت خود را به کشور دیگری منتقل کند.

بایننس همچنین با سختگیری‌های شدید قانونی در سراسر جهان مواجه است. چندین بانک بریتانیایی از اوایل هفته پرداخت به این پلتفرم معاملاتی را مسدود کرده‌اند.

 منبع
u.today

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه