ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

صرافی بایننس در انگلیس مجوز فعالیت ندارد Binance exchange

روز شنبه ناظر امور مالی بریتانیا (FCA) هشدار داد صرافی بایننس اجازه فعالیت در این کشور را ندارد. روز گذشته آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) در اخطاریه‌ای مشابه عنوان کرد فعالیت‌های بزرگ‌ترین صرافی جهان در این کشور بدون مجوزهای لازم سازمان‌های نظارتی است.

سازمان ناظر امور مالی بریتانیا با استناد به مقررات خود عنوان کرد صرافی بایننس بدون مجوزهای کتبی قبلی، اجازه انجام فعالیت‌های تنظیم شده قانونی در این کشور را ندارد. براساس مستندات FCA بایننس محصولات و خدماتش را از طریق وبسایت Binance.com به مشتریان بریتانیایی ارائه می‌دهد.

صرافی بایننس بخشی از یک سازمان بزرگ‌تر به نام Binance Group است. بر اساس اطلاعیه سازمان امور مالی انگلستان، هیچ کدام از بخش‌های گروه بایننس هیچگونه مجوز، دستور و یا پروانه لازم برای اجرای فعالیت قانونی در این کشور را ندارند.

سازمان FCA به کاربران انگلیسی در خصوص تبلیغات اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی با وعده بازگشت سود بالا در بازار رمزارزها هشدار داده است. بر اساس این اطلاعیه اکثر شرکت‌هایی که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند توسط FCA تایید نشده‌اند. یعنی در صورتی که کاربران در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کنند و با مشکلاتی مواجه شوند نمی توانند به خدمات دادستان مالی و یا جبران خسارت خدمات مالی انگلیس دسترسی داشته باشند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با اینکه ما رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم را قانون‌گذاری نکرده‌ایم، اما در مورد بازارهای مشتقه رمزارزها (مانند قراردادهای آتی و قراردادهای اختیار خرید و فروش) و ارزهای دیجیتالی که در دسته‌بندی اوراق بهادار قرار می‌گیرند قانون‌های تنظیم‌شده‌ای داریم. هر شرکتی برای ارائه این خدمات و تبلیغ آنها در انگلستان باید از ما مجوزهای لازم را دریافت کند. برای بررسی مجوز این شرکت‌ ها FCA را بررسی کنید. همچنین می‌توانید لیست هشدار این سازمان را بررسی نمایید.

روز گذشته آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) بار دیگر به صرافی بایننس اخطار داد و خاطر نشان کرد فعالیت‌های این صرافی در ژاپن بدون نظارت واحدهای قانون‌گذار صورت گرفته است. این دومین هشدار نهاد نظارتی ژاپن به بایننس مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت آن صرافی در این کشور است.

 منبع
coindesk

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه