ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

ماینر های بیت کوین استخراج بیت کوین

بلاک‌استریم (Blockstream) یکی از شرکت‌های پیشرو در توسعه بلاک چین است که توسط آدام بک (Adam Back) در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است. شرکت اسکوئر از شرکت‌های پرداخت موبایلی با پشتیبانی از رمزارزها، در صدد سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری در تاسیسات استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی خورشیدی برای شرکت Blockstream Mining است.

کریس کوک (Chris Cook) مدیر ارشد اطلاعات بلاک‌استریم، روز شنبه همکاری این شرکت با اسکوئر را اعلام کرد. وی برنامه‌های این شرکت در جهت ایجاد تأسیسات استخراج متن باز در یکی از پروژه‌های بلاک‌استریم را عنوان کرد و گفت:

ما با همکاری یکدیگر و به اشتراک‌گذاری اقتصاد و دانشی که از ایجاد تأسیسات استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی تجدیدپذیر کسب کرده‌ایم، در صدد ارائه شفافیت عمومی هستیم.

سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری جک دورسی در تاسیسات ماینینگ بیت کوین بلاک‌استریم

وی افزود:

در آخر، امیدواریم که نشان دهیم استخراج بیت کوین به همراه انرژی تجدیدپذیر چگونه می‌تواند به انتقال انرژی پاک کمک کند.

کریس کوک مدعی است که انرژی تجدیدپذیر، مقرون به صرفه‌ترین انرژی موجود است. وی در این خصوص گفت:

به همراه اسکوئر، امیدواریم که ماهیت آزاد و شفاف این پروژه به مدلی برای آموزش سایر کسب‌وکارها تبدیل شود. ما امیدواریم نشان دهیم که تاسیسات استخراج با استفاده از انرژی تجدیدپذیر در دنیای واقعی نه تنها امکان‌پذیر است بلکه از نظر تجربی ثابت می‌کند که بیت کوین دنیا را به سمت آینده پایدارتر سوق می‌دهد.

علاوه بر ارائه گزارش‌های منظم در خصوص وضعیت پروژه، این طرح جدید هم‌چنین شامل ویژگی جدید داشبورد نمایش عمومی عملکرد پروژه این که در آن، تمام کاربران می‌توانند معیارهای هم‌زمان این تأسیسات ماینینگ را مشاهده کنند.

پس از آنکه ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا به دلیل مسائل زیست‌محیطی تصمیم به عدم پذیرش پرداخت‌های بیت کوین برای خرید خودروهای این شرکت گرفت، ماینینگ بیت کوین نیز در معرض موشکافی و بررسی سختگیرانه رسانه‌ها واقع شد.

مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی ماه گذشته جلسه‌ای بین ایلان ماسک و جامعه استخراج بیت کوین برگزار کرد. نتیجه این جلسه، تشکیل شورای استخراج بیت کوین بود و طی آن، ماینرهای بیت کوین، ایجاد و تسریع برنامه‌های پایدارتری را وعده دادند.

شرکت اسکوئر در صدد انجام اقداماتی بوده است تا پذیرش بیت کوین و رمزارزها را افزایش دهد. دورسی در حال بررسی توسعه و ساخت کیف پول سخت‌افزاری است تا تصدی سرمایه و حضور در امور مالی به عموم مردم برگردد.

 منبع
cointelegraph
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه