ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!
جدیدترین تراکنش بزرگ توکن شیبا اینو به نظر می‌رسد به پروژه اسکویید گیم و توسعه‌دهندگان کلاهبردارش مرتبط باشد. ممکن است شیبا اینو جدیدترین قربانی برای این کلاهبرداران باشد.
به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی، حساب توییتری مرتبط با توکن شیبا اینو به تازگی اعلام کرده که تراکنش ۱۲۵ میلیون دلاری اخیر شیبا (۳.۲ تریلیون شیبا اینو) با وجوه حاصل از کلاهبرداری اسکویید گیم صورت گرفته و ممکن است برای جامعه این میم کوین مشکل‌ساز باشد.
منابع تراکنش
بر اساس صفحه اتر اسکن (Etherscan) به اشتراک گذاشته‌شده توسط این حساب توییتری، خرید سه تریلیون واحدی شیبا به احتمال زیاد توسط توسعه‌دهندگان پروژه معروف اسکویید گیم مربوط است. این پروژه پس از سریال معروف بازی مرکب نتفلیکس راه‌اندازی شد و در مدت کوتاهی رشد قابل‌توجهی کرد. با این حال، کمی بعد توسعه‌دهندگان وجوه سرمایه‌گذاران را به سرقت بردند و ناپدید شدند.
تراکنش‌های صورت گرفته به آدرس‌های کیف پولی مربوط شده‌اند که به توکن‌های مسروقه نسبت داده شده و برای جلوگیری از ردیابی از میکسر استفاده کرده‌اند. اگرچه این نظریه هنوز به تایید نیاز دارد، این توکن‌ها به آدرسی که به «c802c» ختم می‌شود نسبت داده شده‌اند که توسط برنامه میکسر استفاده شده است.
 
این برای شیبا چه معنایی دارد؟
اگر تراکنش فوق توسط کلاهبرداران اسکویید گیم صورت گرفته باشد، بخش قابل‌توجهی از عرضه در گردش شیبا در اختیار افرادی قرار گرفته است که تمایل دارند قیمت بازار را دست‌کاری کرده و از آن سود کسب کنند.
به طور قطع این کلاهبرداران قادر نخواهند بود قیمت شیبا را به صفر کاهش دهند اما می‌توانند بر رشد شیبا تاثیر گذار باشند و حتی آن را متوقف نمایند چراکه سه تریلیون واحد توکن شیبا چیزی معادل با ۵۰ درصد از حجم معاملاتی روزانه این میم کوین است.
در زمان نگارش این خبر هر واحد شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار معامله می‌شود و نسبت به پنج روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. ثبات قیمت اخیر شیبا در حالی صورت می‌گیرد که این توکن اخیراً در عرض یک روز ۲۵٪ کاهش یافت و پس از آن، ۱۵ ٪ به ارزش آن افزوده شد.
راه‌اندازی آولانچ بریج
آوالانچ بریج که در ماه جولای توسط شرکت آوا لبز معرفی شد از امروز به بعد از شیبا پشتیبانی خواهد کرد و بدین شکل امکان جابجایی توکن‌های شیبا اینو بین اتریوم و شبکه بلاکچینی آوالانچ امکان‌پذیر شده است.
شایان ذکر است کاربران می‌توانند با این بریج، توکن‌های رپد شده اتریوم و بیت کوین را هم منتقل نمایند.
امین گوین سیرر (Emin Gün Sirer)، مدیرعامل شرکت آوا لبز اخیراً شیبا را «بازی با مجموع صفر» خوانده است و خاطرنشان کرد که علاقه چندانی به این میم کوین ندارند.
 
به نظر شما چه تغییری ممکن است در قیمت شیبا اینو رخ دهد؟
Source:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه