ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

اطلاعیه صرافی‌

صرافی بایننس هر هفته در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مسابقه ترید بازار آتی (Futures) را با ۵۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند. شرایط شرکت در مسابقه هفتگی صرافی بایننس در ادامه مطلب توضیح داده شده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی گیت توکن YLD را به لیست رمزارزهای این صرافی اضافه کرده است. بازار YLD/USDT در این صرافی راه‌اندازی شده است.

صرافی کوینکس توکن SLP را به لیست بازارهای خود اضافه کرده و جفت ارز SLP/USDT به لیست بازارهای این صرافی اضافه شده است.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین امکان واریز و برداشت از شبکه اصلی پالیگان را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند در هنگام ارسال تراکنش‌ها از این شبکه نیز استفاده کنند.

صرافی کوکوین کمپین خرید توکن HAPI را با استخر جایزه به ارزش ۳۰،۰۰۰ دلار راه‌اندازی کرده است.

  • جزییات: این برنامه تا تاریخ ۷ تیر ادامه خواهد داشت. در طرح اول این کمپین کاربران بر اساس میزان خرید خالص این توکن رتبه‌بندی می‌شوند و ۲۰ کاربر برتر مجموعا به ارزش ۲۲۰۰۰ دلار توکن HAPI دریافت می‌کنند. در طرح دیگری از این کمپین کاربرانی که حجم خرید خالص آنها از ۱.۵ HAPI بیشتر باشد سهمی برابر از استخر پاداش به ارزش ۳۰۰۰ دلار از این توکن دریافت می‌کنند. علاوه بر آن کاربرانی که حجم خرید آنها از ۲ HAPI بیشتر باشد و مراحل احراز هویت را تکمیل کرده باشند و جفت ارز معاملاتی HAPI/USDT را به لیست بازارهای مورد علاقه خود اضافه کنند، مجموعا ۵۰۰۰ دلار از این توکن دریافت می‌کنند.

صرافی کوکوین واریز و برداشت رمزارزهای ARRR و APL را در پلتفرم خود راه‌اندازی کرده و جفت ارز معاملاتی ARRR/USDT را به لیست بازارهای خود اضافه کرده است. این صرافی بازار REV/BTC را در تاریخ یک تیر از لیست بازارهای خود حذف می‌کند.

اطلاعیه‌های صرافی‌های غیر متمرکز

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ پروتکل‌های Wootrade و Decentral Game را به لیست استخرهای خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن CAKE توکن‌های WOO و DG دریافت کنند.

پنکیک سواپ ضریب پاداش‌های برخی از استخرهای استیکینگ را تغییر می‌دهد. این تغییرات در لیست زیر قابل آمده است:

تغییرات استخرهای استیکینگ پنکیک سواپ

صرافی غیر متمرکز تورچین، اپلیکیشن قابل اجرا روی کیف پول سخت‌افزاری لجر را عرضه کرده است. کاربران می‌توانند این برنامه را روی لجر خود نصب کنند. در آینده‌ای نزدیک امکان نصب مستقیم از سمت کیف پول لجر نیز فراهم می‌شود.

صرافی بایننس

طرح تشویقی صرافی بایننس برای کاربران تازه وارد در معاملات آتی (Futures) هر هفته روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اجرا می‌شود. جایزه این طرح ۵۰۰۰ دلار است. کاربران تازه واردی که در روزهای دوشنبه و یا سه‌شنبه ثبت نام کنند و همچنین کاربران VIP0 که تاکنون هیچ معامله‌ای در بازار فیوچرز بایننس نداشته‌اند در این قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. کاربران دارای صلاحیت می‌بایست اولین ترید خود را تنها در روزهای دوشنبه و یا سه‌شنبه در هر یک از بازارهای معاملاتی آتی USD-M و یا COIN-M انجام دهند. سپس اسکرین شات ترید خود را در فرم مسابقه ارسال کنند. همچنین تصویر اسکرین شات را با هشتگ #BinanceFutures در یکی از شبکه‌های اجتماعی دلخواه پست کنند. هر هفته به ۱۰۰ برنده کارت جایزه ۵۰ دلاری معاملات آتی اهدا خواهد شد. برندگان می‌بایست این کارت‌ها را تا ۷ روز بعد از مسابقه از طریق reward center صرافی بایننس بازخرید کنند تا حساب آتی آنها شارژ شود.

صرافی هوبی

مسابقه ترید ارزهای دیجیتال در صرافی هوبی با ۷۰،۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌شود.

  • جزییات: این برنامه تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) ادامه خواهد داشت. در این مسابقه کاربران باید حداقل ۱۰۰ دلار رمزارز در کیف پول اسپات خود داشته باشند و یا حجم معاملات آنها در بازارهای USDT-margined swap از ۱۰۰۰ دلار بیشتر باشد. در این مسابقه ۳ استخر جایزه ایجاد شده است. کاربرانی که در ۱ تا ۳ روز در این دوره ترید داشته باشند سهمی برابر از استخر جایزه به ارزش ۱۰،۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند. کاربرانی که در این مدت بین ۴ تا ۶ روز ترید داشته باشند سهمی برابر از استخر جایزه به ارزش ۳۰،۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند. در نهایت کاربرانی که در ۷ الی ۱۰ روز ترید انجام داده باشند سهمی برابر از استخر جایزه به ارزش ۳۰،۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با وارد کردن یک عدد از ۰ تا ۹ در هنگام پر کردن فرم ثبت نام مسابقه، در قرعه کشی استخر جایزه به ارزش ۱۰،۰۰۰ شرکت کنند. این مسابقه تنها برای کاربرانی است که در صرافی هوبی ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند.

کاربران صرافی هوبی می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن HT به مدت ۷ روز، تا سقف ۲۰٪ سود سالانه دریافت کنند. این برنامه در سه دوره در تاریخ‌های یک تیر، ۷ تیر و ۱۴ تیر برگزار می‌شود.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما است. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

 منبع
میهن بلاکچین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه