ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

تصفیه هوا، عملکرد سیستم‌ها و تجهیزات مربوط به آن در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است. دلیل این اقبال به تصفیه و پالایش هوا و لوازم مربوطه را می‌توان بالا رفتن روزافزون آلاینده‌های محیطی و بیماری‌ها و مشکلات ناشی از آنها دانست.

با توجه به حساسیت دستگاه تنفسی و تاثیر عمیق آن بر سلامتی سایر اعضای بدن، لازم است برای محافظت از آن، تدارکاتی فراهم شود. اما در سال‌های اخیر و با ورود آلاینده‌های جدید و صنعتی به محیط زندگی، دستگاه‌های تصفیه کننده قدیمی دیگر چندان قادر به انجام کامل پالایش هوا نیستند!

چاره کار در به‌کارگیری سیستم‌های تصفیه نوین با قابلیت‌های برتر و توانایی رفع انواع آلودگی هواست!

در این مطلب شما را با روش تصفیه هوا با یونیزاسیون منفی آشنا کرده و به موارد زیر نیز می‌پردازیم:

  • عملکرد دستگاه تصفیه یونیزه شمیم و تفاوت آن با نمونه‌های کلاسیک!
  • تاثیر یون‌های منفی در پالایش هوا و سلامتی
  • با شمیم چگونه در زمانی کوتاه کلیه آلاینده‌های هوا را محو و نابود کنیم؟

همراه با ما این مطلب را مطالعه کنید.

تصفیه اصولی و کامل هوا با شمیم!

عصری را که ما در آن زندگی می‌کنیم به‌جرات می‌توان عصر مدرنیته، صنعت، پیشرفت و آلایندگی نامید! افزایش جمعیت و نیازهای روزافزون به صنایع جدید الزاماتی پدید آورده که تا پیش از این موجود نبوده و نیازی نیز به وجود آنها احساس نمی‌شده، اما امروزه به بخش ثابتی از زندگی ما تبدیل شده‌اند.

در کنار فواید بی‌شمار این صنایع، مشکلاتی نیز گریبانگیر سازندگان و کاربران چنین صنایعی شده که نمی‌توان به‌راحتی از آنها چشم پوشید.

آلودگی هوا از حادترین این مشکلات است که همه افراد را در هر سن و موقعیتی تحت تاثیر قرار می‌دهد. از گرد و غبار و آلاینده‌های شیمیایی تا انواع مواد و یون‌های معلق در هوا، هر یک بخشی از این آلوده کننده‌ها را تشکیل می‌دهند.

برخی از این ترکیبات را می‌توان با تصفیه کننده‌های معمولی هوا رفع کرد. اما مواردی از آلودگی نیز وجود دارند که قابل پالایش با تصفیه کننده‌های قدیمی نیستند.

شمیم، ابتکاری تازه در تصفیه کامل هوا!

دستگاه یونیزاسیون شمیم روش نوینی برای تصفیه هوا ارائه نموده است. در این روش برخلاف نمونه‌های قدیمی نیازی به وجود فیلتر یا تعویض آن وجود ندارد. بلکه ذرات هر نوع آلودگی هوا توسط یون‌های منفی بمباران و محو  می‌شوند. این یون‌ها نه‌تنها خود برای سلامتی مفیدند، بلکه مواد مضر با یون مثبت را نیز از محیط خارج می‌کنند. این کار با تشکیل ملکول‌ها و مشابه با توسط عملکرد آنتی اکسیدان‌ها صورت می‌گیرد. به این ترتیب نیازی به فرایند فیلتراسیون به شیوه قدیمی نیست و از نقصان‌ و هزینه‌های آن نیز خبری نیست!

اما این عمل چگونه انجام می‌گیرد؟

در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا شیوه پاکسازی هوای آلوده با دستگاه تصفیه هوای شمیم را تشریح کنیم.

تصفیه هوا با یونیزاسیون منفی: سرعت و کیفیت در یک قاب!

هنگامی که دست به کار تصفیه هوا و رفع آلودگی های آن می‌شویم، هدف اصلی خود را بر پاک کردن همه عوامل آلوده کننده موجود قرار می‌دهیم. اما متاسفانه اغلب موفق به انجام کامل این کار نمی‌شویم!

دلیل این نقصان، سیستم‌های معیوب فیلتراسیون به روش قدیمی است. برای مثال بسیاری از دستگاه‌های تهویه قادرند ذرات غبار را از فیلترهای خود عبور داده و از محیط خارج کنند. اما همین کار را درباره برخی مواد شیمیایی یا ذرات یون باردار در فضا انجام نمی‌دهند. هم‌چنین بخشی از باقیمانده و تاثیرات آلودگی را باقی گذاشته و نمی‌توانند به‌طور کامل آن را محو کنند.

شیوه عملکرد دستگاه شمیم

دستگاه تصفیه هوا شمیم کار پالایش و پاکسازی هوا را با روشی متفاوت و بسیار کامل انجام می‌دهد. در این روش عامل رفع آلودگی به شکل سیال عمل کرده و در کمترین زمان ممکن، بیشترین تاثیر را برجا می‌گذارد. نفوذ یون‌های منفی به مخفی‌ترین بخش‌های غیر قابل دسترس اشیا و سطوح، امکان پاکسازی و تهویه کامل فضا را فراهم می‌کند. علاوه بر یونیزه و تصفیه نمودن هوا، کلیه سطوح تماس نیز از این طریق پاکسازی می‌شوند.

این مزیت کاربردی در هیچ یک از نمونه‌های دیگر وجود ندارد. هم‌چنین عمل تصفیه شامل امحا انواع باکتری و ویروس‌های خطرناک نیز بوده و میکروب‌ها را نیز ریشه‌کن می‌کند.

قارچ‌ها و دیگر عوامل آلوده کننده و بیماریزا نیز از این عامل پاک کننده در امان نیستند. جریان یون‌های منفی به کلیه بخش‌های محیط نفوذ کرده و هرگونه آلودگی را به‌طور کامل رفع می‌کنند.

لبق

تاثیر یون‌های منفی بر انسان چگونه است؟

درست برخلاف آلودگی های میکروبی و ویروسی، و آلاینده‌های شیمیایی موجود در هوا، بدن انسان در واکنش با یون‌های منفی بسیار سود می‌برد. به این ترتیب که مواد مضر و دارای بار مثبت با این مواد ترکیب شده و از بدن یا محیط تنفسی ما خارج می‌شوند. نتیجه این واکنش‌ها برای بدن تنفس بهتر و عمیق‌تر، سوخت و ساز سالم‌تر و مقاومت در برابر اکسیده شدن سلول‌ها و پیشگیری از پیری زودرس سلول‌هاست.

این یون‌ها هم‌چنین با کاهش سرتونین و عوامل استرس‌زا در خون، به رفع افسردگی و اضطراب و رسیدن به آرامش کمک می‌کند.

هم‌چنین تنفس بهتر که از دستاوردهای کاربرد این دستگاه تصفیه است بر سایر سیستم‌ها از جمله قلب و عروق تاثیر داشته و عملکرد آنها را بهینه سازی می‌کند.

از مزیت‌های بزرگ کاربردی آن، عدم نیاز به مکنده یا وجود خروجی مانند نمونه‌های قدیمی است. به این ترتیب می‌توان حتی در فضاهایی با وسعت زیاد و بدون وجود درز و فضای باز نیز، نسبت به تهویه و تصفیه کامل به‌شکل موفقیت‌آمیز اقدام نمود.

کلام پایانی

تنفس هوای سالم و تاثیرات موضعی و دراز مدت آن بر سلامتی این روزها موضوع علاقه و بررسی بسیاری از محققان قرار گرفته است. دلیل آن نیز افزایش آلاینده‌های محیطی از یکسو و شیوع انواع میکروب و ویروس‌های خطرناک از دیگر سو است.

مجموعه این عوامل باعث شده نیاز به دستگاهی کامل با عملکرد قوی برای تصفیه هوا بیش از پیش خودنمایی کند.

ضثقبثص

نیاز به وسیله‌ای که بتواند در زمان کوتاه بیشترین و قوی‌ترین عمل تصفیه و پالایش را بر روی هوا و سطوح در تماس انجام دهد کاملا بدیهی بوده و به ابداع و تولید دستگاه تصفیه هوای شمیم با روش یونیزاسیون انجامیده است. تنوع محصولات این برند در انواع خانگی و اداری نیز استفاده بهینه از آن را برای کاربرانی با شرایط گوناگون فراهم آورده است. عملکرد سریع و بی‌وقفه دستگاه و محو کامل آلودگی در کمتر از ۴۰ ثانیه، اثر آن و حتی بوی ناشی از آن نیز این وسیله را کاربردی‌تر نموده است.

با استفاده از دستگاه تصفیه هوا شمیم و با روش یون منفی، از بهترین شرایط تنفس در هوای سالم برخوردار شوید!

منبع : وبسایت رسمی شمیم

نظرات  (۱)

۱۰ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۵ تصفیه هوا یسان
دستگاه تصفیه هوای یسان، تولید ملی

شرکت پویا فناوران یسان، با بومی سازی فناوری پلاسمای سرد و استفاده از نانوفیلتر ها اقدام به طراحی و تولید مدل­ های مختلفی از دستگاه ­های تصفیه و ضدعفونی کننده هوا کرده است. این دستگاه­ها در مدل­ ها و سایز های مختلف، با در نظر گرفتن کاربری­ های متفاوت تولید شده اند. محصولات شرکت پویا فناوران یسان، با نام تجاری ایروسان AIROSUN تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این دستگاه­ ها طی فرایند تصفیه خود، بازدهی بالای 99 درصد دارند و تمامی آلاینده ­های محیطی، گرد و غبار، آلودگی­ ها، میکروارگانیسم­ های موجود در هوا همچون قارچ ­ها، باکتری­ ها، ویروس­ ها و میکروب­ ها، آلاینده ­های گازی، ذرات معلق در هوا و حتی انواع بوی نامطبوع موجود در محیط را جذب، و هوایی کاملا تصفیه و ضدعفونی شده به محیط شما برمی­‌گرداند... ادامه مقاله را در یسان دنبال کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه