ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

شیبا اینو چیلیلز به صرافی کوین بیس اضافه شدند SHIB CHZ Coinbase Pro

صرافی ارز دیجیتال Coinbase روز گذشته اعلام کرد توکن‌های شیبا اینو (SHIB)، چیلیز (CHZ)، شبکه کیپ (KEEP) را به لیست این صرافی اضافه کرده است. رمزارزهای جدید اضافه شده به این صرافی پس از اعلام این خبر افزایش چشمگیر قیمتی را تجربه کردند.

از امروز کاربران صرافی Coinbase Pro می‌توانند رمزارزهای چیلیز، کیپ و شیبا را به این صرافی انتقال دهند. معاملات این ارزهای دیجیتال از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود. با این حال رمزارزهای CHZ و SHIB برای ساکنین نیویورک در دسترس نخواهد بود.

پس از لیست شدن توکن‌های فوق در این صرافی، قیمت شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۱٪ افزایش یافت. در همین حال قیمت چیلیز حدود ۱۸٪ و قیمت توکن KEEP نیز حدود ۱۴٪ افزایش یافت. با این حال در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن‌های ذکر شده اندکی کاهش یافته است.

برخلاف عرضه دوج کوین در صرافی کوین بیس که سال‌ها به طول انجامید، این صرافی توکن شیبا اینو را تنها کمی بیشتر از یک ماه پس از به وجود آمدن آن به لیست بازارهای خود اضافه کرده است. این نشان می‌دهد که استراتژی این صرافی تغییر کرده است. این تغییرات با عرضه دوج کوین در ۲۱ اردیبهشت مشخص شد.

تغییر سیاست این صرافی یک ماه و نیم پس از عرضه سهام کوین‌بیس در بورس نزدک به وجود آمد. ارزش سهام کوین بیس با نماد COIN هم‌اکنون بسیار پایین‌تر از قیمت عرضه اولیه آن است.

 منبع
coindesk

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه