ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

استخراج بیت کوین و دوج کوین

دیماک (Daymak) سازنده کانادایی خودروهای سبک برقی اعلام کرد که خودروی آینده‌نگر این شرکت به اسم Spiritus که هنوز عرضه نشده است، می‌تواند هنگامی که متوقف شده است به استخراج بیت کوین و دوج کوین بپردازد.

این شرکت با قدمت ۲۰ ساله هم‌چنین بیان کرده است که پیش پرداخت خرید خودرو را به صورت چند ارز دیجیتال نظیر کاردانو خواهد پذیرفت. کمپین جذب سرمایه برای این خودرو که از ماه مارس آغاز شده، از مرز ۳۵۰ میلیون دلار عبور کرده است.

زیرساخت ارز دیجیتال شرکت دیماک در رابط کاربری این خودرو به کار گرفته خواهد شد. به غیر از آنکه Spiritus اولین خودروی برقی است که بیت کوین استخراج می‌کند، سریعترین خودروی ۳ چرخ جهان خواهد بود. اولین عرضه این خودرو در سال ۲۰۲۳ صورت می‌پذیرد.

ماشین شرکت دیماک - استخراج بیت کوین و دوج کوین

آلدو بایوچی (Aldo Baiocchi) موسس شرکت دیماک گفته است که این شرکت آینده‌ای مبتنی بر ارزهای دیجیتال را در سر می‌پروراند. وی در این خصوص گفت:

ما آینده‌ای را متصور هستیم که عوارض بزرگراه‌ها، قبض پارکینگ و سفارشات خود را مستقیما با ارز دیجیتال پرداخت کنید. قبوض آنلاین و سرویس‌های بانکی شما از طریق همین پلتفرم نرم‌افزاری به صورت ارزهای دیجیتال قابل پرداخت خواهد بود.

طبق گزارش U.Today، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا اخیرا علاقه خود به بازیافت انرژی گرمایی ناشی از استخراج ارزهای دیجیتال را بیان کرده بود.

ماه گذشته، شرکت تسلا پرداخت‌های بیت کوین را به دلیل مسائل زیست‌محیطی به حالت تعلیق درآورد و این اقدام شرکت تسلا با انتقاداتی از جانب جامعه ارز دیجیتال مواجه شد.

 منبع
u.today
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه