ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

صرافی بایننس در انگلستان تعطیل شد

دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۵ ب.ظ

صرافی بایننس

نهاد نظارت بر امور مالی انگلستان دستور توقف فعالیت بایننس در این کشور را صادر کرد. بایننس باید تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیرماه)، فعالیت خود در انگلستان را متوقف کند.

مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) روز شنبه اعلام کرد که بایننس هیچگونه اجازه مبنی بر انجام فعالیت های قانونی در انگلستان ندارد، اما در عین حال طیف گسترده‌ای از سرویس‌های آنلاین را به شهروندان خود ارائه می‌دهد. FCA تاکنون فقط ۵ نهاد و شرکت کریپتویی را تایید کرده است که عبارتند از: دو نهاد از Gemini و Archax و Ziglu و Digivault و Mode Global Holdings.

تعطیلی فعالیت‌های بایننس

از بایننس درخواست شده است که فعالیت‌های خود را تا تاریخ ۳۰ ژوئن در انگلستان متوقف کند. FCA هم‌چنین به بایننس دستور داده است تا اطلاعیه ای در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی منتشر کند که در این کشور هیچگونه فعالیت قانونی انجام نمی‌دهد. FCA در این خصوص گفته است:

بایننس باید تمام تبلیغات امور مالی خود را تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ حذف کند.

بایننس همچنین باید تمام سوابق مرتبط با مشتریان واقع در انگلستان را حفظ کند و تا تاریخ ۲ جولای به FCA اطلاع دهد.

این خبر هنگامی منتشر شده است که بایننس تحت بررسی دقیق و موشکافانه قانونگذاران آمریکا و اروپا قرار دارد و از جانب ژاپن به دلیل فعالیت غیرقانونی هشدار دریافت کرده است.

بایننس تاکنون در این خصوص اظهارنظر نکرده است اما قبلا گفته بود:

ما رویکرد مبتنی بر همکاری با قانونگذاران داریم و به تعهدات قانونی به شدت پایبند هستیم.

این صرافی طی بیانیه ای خاطرنشان کرد که اخیرا تیم بایننس به خاطر همکاری در بازرسی‌های مرتبط با جرایم سایبری از جانب واحد مبارزه با جرایم سازماندهی شده منطقه جنوب شرقی انگلستان مورد تقدیر قرار گرفته است.

بایننس در این خصوص اعلام کرد این صرافی سابقه طولانی و منسجمی در خصوص همکاری با آژانس‌های مجری قانون در سراسر جهان دارد و معمولا از این دست همکاری ها استقبال می‌کند تا منجر به ایمن‌تر شدن این صنعت شود. این موضوع به بایننس امکان می‌دهد تا بر روی ارائه محصولات برتر به کاربران خود معطوف شود.

هدف بایننس ایمن نگه داشتن اکوسیستم کریپتو و ادامه رشد و تکامل آن است.

تقدیر نامه همکاری بایننس با واحد مبارزه با جرایم سازماندهی شده

متن تقدیرنامه بدین شرح است:

بایننس عزیز

از جانب واحد مبارزه با جرایم سازماندهی شده منطقه جنوب شرقی انگلستان مفتخریم که این تقدیرنامه را به خاطر همکاری شما در بازرسی‌های مرتبط با عرضه مواد مخدر از طریق دارک وب به شما ارسال می‌کنیم. ما به دنبال همکاری های بیشتر به منظور مبارزه با فعالیت های محرمانه و غیرقانونی در عرصه رمزارزها هستیم.

با سپاس

هشدار امور مالی آلمان به بایننس

نهاد فدرال نظارت بر امور مالی آلمان (BaFin) هشدار داده است که بایننس به دلیل ارائه توکن‌های دیجیتال رصد اوراق بهادار بدون انتشار دستورالعمل مختص سرمایه‌گذاران در خطر جریمه شدن قرار دارد.

روز دوشنبه بایننس اعلام کرد که “توکن‌های سهام” شرکت‌های مایکرواستراتژی، مایکروسافت و اپل را عرضه خواهد کرد. قبلا نیز شاهد عرضه شدن توکن سهام شرکت های تسلا و کوین‌بیس بودیم.

اما ‌BaFin روز چهارشنبه گفت که هیچگونه دستورالعمل و شیوه‌نامه‌ای در وبسایت بایننس برای صدور توکن سهام مایکرواستراتژی، تسلا و کوین‌بیس وجود ندارد و این موضوع، نقض قانون اوراق بهادار اتحادیه اروپا است و می‌تواند به جریمه ۵ میلیون یورویی یا ۳ درصد از سود سالانه بایننس منجر شود.

سخنگوی بایننس در این خصوص گفت:

بایننس به تعهدات قانونی خود به شدت پایبند است و متعهد به پیروی از الزامات قانونگذاران کشوری است که در آن فعالیت می‌کند. ما در خصوص پاسخ به سوالات قانونگذاران همکاری های لازم را به عمل می‌آوریم.

سخنگوی نهاد نظارت بر امور مالی انگلستان نیز گفته است:

بایننس چندین محصول و سرویس دارای مجوز و بدون مجوز را در چندین کشور ارائه می‌دهد. ما در حال همکاری با بایننس هستیم تا به شناخت بهتری از این محصولات، نحوه قانونگذاری آنها و نحوه بازاریابی آنها برسیم.

 منبع
binancetheblockcrypto

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه