ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا استان انتاریو کانادا را در لیست مناطق تحت تحریم قضایی خود قرار داده است. از این رو کاربران مستقر در این استان (و کاربرانی که با آی پی این استان وارد صرافی می‌شوند) به سرویس‌های صرافی بایننس دسترسی نخواهند داشت. اکسچنج Binance در اعلامیه‌ای اقدامات لازم برای مدیریت دارایی کاربران را متذکر شده است. در ادامه مطلب جزییات این اطلاعیه آمده است.

استان انتاریو (Ontario) کانادا در لیست مناطق تحت تحریم صرافی بایننس قرار گرفت.

  • صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای عنوان کرد استان انتاریو کانادا از تاریخ ۲۶ ژوئن (۵ تیر) در لیست مناطق تحت تحریم قضایی این صرافی قرار گرفته است و از این رو خدمات‌دهی به کاربران مستقر در این استان متوقف خواهد شد. به کاربران مستقر در این استان توصیه شده است اقدامات لازم را در جهت بستن تمام سفارشات خود تا قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ماه ۱۴۰۰) انجام دهند.

صرافی بایننس واریز و برداشت رمزارز روی شبکه اصلی Cocos-BCX را در تاریخ ۹ تیر متوقف می‌کند.

  • جزییات: طبق زمان‌بندی اعلام شده، این شبکه در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) فعالیت خود را روی شبکه اصلی متوقف کرده و توسعه برنامه‌های خود را در شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین ادامه می‌دهد. از این رو صرافی بایننس در ۹ تیر ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران، تمام فعالیت‌های شبکه اصلی Cocos-BCX را متوقف می‌کند. اگر کاربران بعد از تاریخ اعلام شده دارایی‌های خود را با استفاده از این شبکه منتقل کنند، به حساب کاربری آنها اضافه نخواهد شد. معاملات COCOS به قوت خود پابرجاست. کاربران می‌بایست تا قبل از تاریخ اعلام شده دارایی‌های شبکه اصلی Cocos-BCX را به یکی از شبکه‌های بایننس اسمارت چین (BEP-20) و یا اتریوم (ERC-20) انتقال دهند.

بایننس عملیات به‌روزرسانی کیف پول ترون این صرافی را انجام می‌دهد.

  • جزییات: صرافی بایننس کیف پول شبکه ترون را در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران به‌روزرسانی می‌کند. این عملیات ۶۰ دقیقه زمان می‌برد و واریز و برداشت رمزارزهای بر بستر این شبکه از ۵ دقیقه قبل‌تر تا پایان به‌روزرسانی متوقف خواهد شد.

صرافی بایننس سقف حجم سفارشات توکن‌های لوریج‌دار را تغییر می‌دهد.

  • جزییات: این صرافی در تاریخ ۱۰ تیر سقف حجم سفارشات توکن‌های لوریج‌دار UP و DOWN رمزارزهای BCH, DOT, EOS, LINK, UNI را به ۵۰۰۰ دلار محدود می‌کند. همچنین حجم سفارشات باز توکن‌های UP و DOWN رمزارزهای YFI, SXP, SUSHI به ۲۵۰۰ دلار محدود می‌شود.

با وثیقه قرار دادن BUSD در معاملات آتی صرافی بایننس ۱۵ دلار هدیه دریافت کنید.

  • جزییات: کاربران می‌توانند تا تاریخ ۱۳ تیر در این برنامه شرکت کنند. ویژگی Multi-Assets Mode در معاملات آتی صرافی بایننس به تازگی فعال شده است. به ۲۰۰۰ کاربری که در طول مدت این کمپین قبل از رقبای خود حداقل ۳۰۰۰ BUSD به کیف پول USDⓈ-Margined فیوچرز بایننس منتقل کنند و حجم معاملات آنها بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار باشد، ووچر ۱۵ USDT اهدا می‌شود. جوایز بعد از ۱۴ روز در قسمت Reward Center توزیع می‌شود.

صرافی بایننس ۲۵٪ تخفیف کارمزد معاملات با استفاده از رمزارز BNB را تا تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۲ تمدید کرده است.

صرافی ایرانی

بر اساس اطلاعیه صرافی اوکی اکسچنج و با توجه به توکن سوزی رمزارز SUN، توکن‌های موجود در این صرافی با توکن جدید (SUN NEW) جایگزین شده است. همچنین امکان واریز توکن SUN قدیمی به اوکی اکسچنج بسته شده است. کاربران برای واریز از توکن جدید استفاده نمایند.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی‌های غیر متمرکز

کاربران صرافی برگرسواپ که از تاریخ ۴ تیر لغایت ۷ تیر حداقل ۲۰۰۰ توکن BURGER در کیف پول خود نگهداری کرده باشند واجد شرایط دریافت توکن NFT این صرافی خواهند بود. برای دریافت این توکن بعد از پایان زمان کمپین به آدرس https://galaxy.eco/ مراجعه کنید.

صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ پلتفرم BSCpad را به لیست استخرهای خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری (استیکینگ) توکن CAKE، توکن BSCPAD دریافت کنند.

به زودی امکان تبدیل توکن‌ها با استفاده از تورچین سواپ (Thorchain swap) در کیف پول تراست والت فراهم می‌گردد. در مرحله اول امکان ارسال، دریافت و نگهداری توکن RUNE در تراست والت فراهم می‌شود. سپس بعد از بررسی‌های تیم توسعه دهنده Trust Wallet، کاربران قادر خواهند بود از این کیف پول به مبادله بین زنجیره‌ای توکن‌ها بپردازند.

صرافی گیت

صرافی گیت استخر پاداش استخراج نقدینگی رمزارزهای GT/BTC/ETH را راه‌اندازی می‌کند.

  • جزییات: کاربران می‌توانند از این پس علاوه بر دریافت سود مشارکت در استخراج نقدینگی در صرافی گیت، از پاداش‌های دیگر این استخر بهره‌مند شوند. این پاداش‌ها به نسبت سهم هر کاربر به نقدینگی استخر محاسبه می‌شود. در حال حاضر استخراج نقدینگی جفت‌های معاملاتی BTC/USDT ، GT/USDT, ETH/BTC, ETH/USDT فعال است. کاربران می‌توانند در صفحه معاملات هر کدام از این بازارها گزینه Liquidity Mining را انتخاب کنند و دارایی‌ها خود را از کیف پول اسپات خود به این استخرها منتقل کنند. در این کمپین که تا ۱۰ تیر ادامه دارد ۱۰۰٪ کمیسیون استخرها بین مشارکت‌کنندگان توزیع می‌شود. علاوه بر آن هر استخر شامل ۱۴۰۰ GT جایزه است که بین کاربران به نسبت حجم نقدینگی اضافه شده توسط آنها توزیع می‌گردد.

مسابقه ترید توکن YIELD در صرافی گیت با ۳۸۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌شود.

  • جزییات: کاربران می‌توانند تا تاریخ ۱۱ تیر در این مسابقه شرکت کنند. در طرح اول این کمپین، ۶۰۰ کاربری که زودتر از رقبای خود، حداقل ۱۰،۲۰۰ توکن YIELD را به این صرافی واریز کنند مشمول دریافت جایزه از استخری به ارزش ۳۰۰۰ دلار از این توکن خواهند بود. در طرح دوم این مسابقه، کاربران بر اساس حجم معاملات آنها در بازارهای YIELD/USDT و YIELD/ETH رتبه‌بندی می‌شوند. نفرات اول تا سوم به ترتیب معادل ۳۰۰۰ دلار، ۲۲۵۰ دلار و ۱۵۰۰ دلار توکن YIELD دریافت می‌کنند. به نفرات چهارم الی صدم ، معادل ۲۳،۲۵۰ دلار از این توکن به نسبت حجم معاملات آنها اهدا خواهد شد. علاوه بر آن کاربرانی که در این مدت در این صرافی ثبت‌نام کنند و حداقل یک ترید موفق انجام دهند، مشمول دریافت ۱۲۷ توکن YIELD خواهند بود. کاربرانی که زودتر اقدام کنند در اولویت قرار دارند.

صرافی گیت برنامه سپرده‌گذاری ۷ روزه توکن FLY را در سرویس HODL&EARN برگزار می‌کند. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن FLY در این سرویس تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه به دست آورند.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین کمپین خرید توکن NORD را به همراه ایردراپ ۸۲۰۰ NORD برگزار می‌کند.

  • جزییات: این کمپین تا تاریخ ۱۱ تیر ماه ادامه دارد. در طرح اول این کمپین، ۲۰ کاربر برتر از لحاظ حجم خرید خالص آنها در بازار معاملاتی NORD/USDT مشمول دریافت ۴۵۰۰ توکن NORD خواهند بود. در طرح دیگری از این کمپین، هر روز راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران از موجودی توکن NORD در حساب کاربران اسنپ شات گرفته می‌شود. در پایان کمپین، ۲۰ کاربر برتر بر اساس میانگین موجودی آنها مشمول دریافت ایردراپ ۲۷۰۰ توکن NORD خواهند بود. علاوه بر آن کاربرانی که حداقل حجم خرید خالص آنها در بازار نام برده شده بیشتر از ۵۰ NORD باشد و بازار NORD/USDT را به لیست بازارهای مورد علاقه خود اضافه کرده باشند، مشمول دریافت سهمی برابر از استخر پاداش به ارزش ۱۰۰۰ NORD خواهند بود.

برداشت توکن MATIC و همچنین امکان واریز و برداشت توکن VSYS در صرافی کوکوین به دلیل به‌روزرسانی موقتا در دسترس نمی‌باشد.

توکن EXRD به لیست رمزارزهای صرافی کوکوین اضافه شده است. بازار EXRD/USDT در این صرافی راه‌اندازی شده است.

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس بازارهای معاملاتی لوریج‌شده زیر را راه‌اندازی کرده است.

  • بازارهای ضریب ۳ جفت USDT: ICP/USDT , SOL/USDT , FIL/USDT , KSM/USDT , AVAX/USDT , LUNA/USDT , HBAR/USDT , DCR/USDT , EGLD/USDT , XEM/USDT , WAVES/USDT , ZIL /USDT , NEAR/USDT , ERG /USDT , NANO/USDT , ZEN/USDT , DGB/USDT , ZRX/USDT , SC/USDT, TRTL/USDT
  • بازارهای ضریب ۳ جفت بیت کوین:   ICP/BTC , SOL/BTC , FIL/BTC , KSM/BTC , AVAX/BTC , LUNA/BTC , HBAR/BTC , DCR/BTC , EGLD/BTC , XEM/BTC , WAVES/BTC , ZIL /BTC , NEAR/BTC , ERG/BTC , NANO/BTC , ZEN/BTC , DGB/BTC , ZRX/BTC , SC/BTC, TRTL/BTC
  • بازارهای ضریب ۵ جفت USDT: بازارهای DOT/USDT , VET/USDT
  • بازارهای ضریب ۵ جفت بیت کوین: DOT/BTC , VET/BTC

صرافی هوبی

با استفاده از سرویس Huobi Earn صرافی هوبی با سپرده‌گذاری KSM تا سقف ۴٪ سود سالانه کسب کنید.

  • جزییات: کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن KSM در دو بخش Flexible و Fixed تا سقف ۴٪ سود سالانه کسب کنند. در بخش Flexible سود سالانه ۱٪ تخمین زده شده است که در آن کاربران می‌توانند توکن‌های سپرده‌گذاری شده را به همراه سود آنها در هر زمان بازخرید کنند. در بخش Fixed سود سالانه ۴٪ تخمین زده شده است که در آن کاربران به مدت ۲۱ روز توکن‌های خود را سپرده‌گذاری (استیک) می‌کنند. سود حاصل از این برنامه به حساب Earn کاربران واریز می‌شود.

صرافی هوبی مسابقه ترید و پیش‌بینی خود را با ۱۰۰،۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: این کمپین تا تاریخ ۱۰ تیر ادامه خواهد داشت. در این کمپین ۷ دوره مسابقه پیش‌بینی در نظر گرفته شده است. به این صورت که بازاری که در آن ترید می‌کنید همان توکنی‌ است که آن را پیش‌بینی کرده‌اید. بازارهای مد نظر در این کمپین عبارتند از NFT/USDT, HT/USDT, TRX/USDT, CHZ/USDT, FLOW/USDT, WAXP/USDT, MATIC/USDT, RNDR/USDT, MANA/USDT, ENJ/USDT.

مراحل شرکت در این مسابقه برای کاربران احراز هویت شده به این صورت است. کاربر باید بازاری را انتخاب کند که فکر می‌کند تا روز بعدی بیشترین رشد را در میان بازارهای موجود خواهد داشت و در آن حداقل ۵۰ دلار ترید داشته باشد. اگر حدس کاربر درست باشد یعنی بازار منتخب او در رتبه اول یا دوم آن روز قرار داشته باشد، بر اساس جدول توزیع جوایز در این صفحه مشمول دریافت جایزه خواهد بود. هر کاربر در هر روز تنها می‌تواند یک بار پیش‌بینی کند. برای شرکت در این مسابقه می‌بایست از لینک‌های موجود در پیج مسابقه استفاده نمایید. در طرح دوم این کمپین، کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود در ایردراپ ۴ میلیارد توکن NFTAPE سهیم باشند. در این طرح کاربران ارجاع داده شده می‌بایست مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما است. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

 منبع
میهن بلاکچین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه