ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

مارک لسری میلیاردر آمریکایی بیت کوین Bitcoin

مارک لسری میلیاردر آمریکایی در مصاحبه با CNBC عنوان کرد که از جمع نکردن بیشتر بیت کوین پشیمان است. او پیش‌بینی کرده بود که با بیشتر شدن استفاده مردم از بزرگ‌ترین رمزارز بازار، روند قیمت صعودی آن ادامه خواهد داشت. وی در اینباره گفت:

احتمال اینکه افراد بیشتری از بیت کوین استفاده کنند روزبه‌روز بیشتر می‌شود. این از آنچه که فکر می‌کردم سریع‌تر اتفاق افتاد. من باید خیلی بیشتر از آن می‌خریدم.

این میلیاردر آمریکایی در سال ۲۰۱۸ مدعی شد که ۱٪ از دارایی او به صورت Bitcoin ذخیره شده است و پیش‌بینی می‌کرد که با پذیرش گسترده‌تر آن، قیمت بیت کوین به ۴۰،۰۰۰ دلار برسد. در آن زمان قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال ۷۴۰۰ دلار بوده است.

بیت کوین برای اولین بار در ژانویه ۲۰۲۱ به قیمت ۴۰،۰۰۰ دلار رسید. در ۷ آپریل ارزش این رمزارز به بالاترین میزان خود در ۶۴،۸۹۵ دلار رسید.

بیت کوین بر سر دوراهی قرار دارد

لسری عنوان کرد که بعد از اصلاح شدید قیمت BTC، مطمئن نیست که ادامه مسیر آن به چه سمتی خواهد بود. این میلیاردر خاطر نشان کرد که قیمت آن می‌تواند تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار برسد و یا حتی تا ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط کند.

من واقعا نمی‌دانم که ادامه روند آن در چه جهتی خواهد بود؛ اما شما این بازار را می‌بینید. بیت کوین اینجاست و حضور آن پر رنگ است.

قیمت بیت کوین روز گذشته تا ۳۱۰۰۰ دلار پایین آمد. پیتر شف از منتقدان Bitcoin معتقد است که روند نزولی ادامه خواهد داشت. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته ۵.۲۷٪ رشد داشته است.

 منبع
u.today
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه