ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دونالد ترامپ: بیت کوین کلاهبرداری است

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳ ق.ظ

دونالد ترامپ و بیت کوین

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا هم‌چنان طرفدار بیت کوین نیست و آن را یک کلاهبرداری خوانده و بیان کرده است که دلار آمریکا باید “ارز اول جهان” باقی بماند.

رییس جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه در برنامه FOX Business خاطرنشان کرد:

به نظر می‌رسد که بیت کوین یک کلاهبرداری است. من بیت کوین را نمی‌پسندم زیرا ارزی است که با دلار رقابت می‌کند. من همیشه گفته‌ام که می‌خواهم دلار، ارز اول جهان باشد.

دونالد ترامپ و کلاهبرداری بیت کوین

اظهارنظر اخیر ترامپ نسبت به دیدگاه گذشته او در قبال بیت کوین تغییر نکرده است. در ماه جولای ۲۰۱۹ که ترامپ بر مسند ریاست جمهوری بود، بیان کرد که طرفدار بیت کوین و رمزارزها نیست.

در آن زمان، ترامپ نوسان قیمت را یکی از نکات مهم در خصوص موضع مخالف خود نسبت به رمز ارزها عنوان و بیان کرده بود که رمز ارزها، پول واقعی نیستند و ارزش آنها بر هیچ چیز استوار نیست.

طبق گزارشات قبلی، کابینه ترامپ در صدد تصویب سیاست‌های ضد رمز ارزی بود، به طوری که ترامپ به استیو منوچین وزیر خزانه‌داری سابق آمریکا گفته بود که به مسائل بیت کوین رسیدگی کند.

آخرین روزهای ریاست جمهوری ترامپ نیز وزارت خزانه‌داری با قوانین بحث برانگیز با هدف نظارت بر کیف پول‌های مستقل، همهمه به پا کرده بود. این سیاست دوران ترامپ، در کابینه جو بایدن گسترش یافت، به طوری که سرویس درآمد داخلی آمریکا (IRS) نیز به دنبال از بین بردن راه فرار مالیاتی این عرصه است.

هرچند، اعضای کنگره نظیر سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) و وارن دیویدسون (Warren Davidson) که طرفدار رمز ارزها هستند به دنبال دفاع از حقوق حریم خصوصی کیف پول‌های رمز ارزها هستند.

به نظر می‌رسد بحث‌های پیرامون قانونگذاری رمز ارزها در آمریکا به سمت باج‌افزارها کشیده شده است، زیرا افراد مخالف این عرصه در دولت بر این موضوع معطوف شده‌اند. وقوع حملات باج افزارها در آمریکا می‌تواند دلیل این موضوع باشد.

 منبع
cointelegraph

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه