ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دستگاه یونیزاسیون منفی شمیم چگونه کار می‌کند؟

تصفیه هوا از نیازهای مبرم جوامع بشری است. از منزل تا محل کار و از بیمارستان و استراحتگاه تا اتاق‌های انتظار و اماکن عمومی، همه جا افراد به نوعی در معرض آلودگی هوا قرار دارند. آن هم در شرایطی که آلاینده‌های شیمیایی با ترکیبات یون مثبت، کار پاکسازی هوا را با روش‌های معمولی دشوار کرده‌اند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت تصفیه هوا شمیم ، در سال‌های گذشته، ابداع تجهیزات و شیوه‌های نوین برای این کار تا حدودی راهگشا بوده و مشکل آلودگی هوا را کنترل کرده است. اما پاکسازی هوا و تصفیه آن به روش یونیزاسیون، شیوه متفاوت و نوینی است که با ابداع دستگاه شمیم به این مجموعه افزون شده است.

در نوشتار پیش رو، ضمن معرفی دستگاه تصفیه هوا شمیم، به موارد زیر می‌پردازیم:

· نیاز به دستگاه تصفیه هوا در عصر حاضر تا چه ‌حد جدی است؟

· تنفس بهینه با بهره‌گیری از تصفیه هوا به روش یون منفی!

· با مجموعه شمیم و تولیدات آن آشنا شویم!

با ما همراه باشید.

چرا و چگونه تصفیه هوا بخشی از نیاز روزانه انسان عصر مدرن است؟

هوایی که تنفس می‌کنیم از اجزای مختلفی تشکیل شده است. غیر از عناصر تشکیل دهنده هوا، عواملی همچون قارچ و باکتری و یون‌های معلق نیز به این مجموعه اضافه شده و سیستم تنفسی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در شهرهای بزرگ، مشکل تردد روزافزون خودروها و مواد زائد حاصل از مصرف انواع سوخت نیز به این موارد اضافه می‌شود.

مواد موجود در این آلودگی، با نمونه‌های قدیمی تفاوت اساسی داشته و با استفاده صرف از کولر، دستگاه‌های تهویه و سیستم‌های تصفیه معمولی، قابل پالایش نیست!

اگر تا چند دهه پیش از این، گرد و غبار مولد مشکل آلودگی هوا بود، این روزها دوده‌های سمی و ترکیبات حاوی یون، ویروس‌های خطرناک و دیگر آلاینده‌های محیطی نیز بر این مشکلات اضافه شده‌اند.

چاره کار در چنین شرایطی، استفاده از دستگاه تصفیه با ویژگی‌های تخصصی و قابلیت حذف کلیه این ذرات به‌طور همزمان است.

تصفیه هوا: از روش معمولی تا یونیزاسیون به شیوه مدرن!

تصور و شناختی که اغلب ما از موضوع تصفیه و پاکسازی هوا در ذهن داریم، عبور این ماده از فیلتر و حذف عوامل زائد و مواد مضر از آن است. موردی که گرچه مفید و عملی است اما کامل نبوده و نمی‌تواند مشکل را به کلی ریشه‌کن کند.

دلیل این نقصان، وجود ذرات و عواملی است که با روش معمولی حذف نمی‌شوند و به کاربرد شیوه‌های مدرن نیاز دارند. هم‌چنین باقی ماندن آثار و بقایا یا بو و تاثیرات ظاهری این آلاینده‌ها حتی پس از حذف کامل نیز از دیگر مشکلات آلودگی‌های کنونی است.

‌علاوه بر قیمت بالای دستگاه‌های معمولی تصفیه هوا، در آنها نیاز به تعویض فیلتر وجود دارد که با دردسر و هزینه‌های جانبی همراه است.

دستگاه شمیم فارغ از این مشکلات، با قیمت مناسب و بدون نیاز به تعویض فیلتر، تصفیه و پالایش هوا را با روش یونیزه کردن، به راحتی و در کمترین زمان انجام می‌دهد، بدون آن که اثری از آلودگی باقی بماند.

روش‌های حذف کامل آلاینده‌های هوا کدام‌اند و چگونه اجرا می‌شوند؟

از شناخته‌شده‌ترین این روش‌ها، استفاده از یونیزاسیون منفی است که ضمن حذف و امحا مواد مضر موجود در هوا، به سلامت و رشد سلول‌های مفید بدن نیز کمک می‌کند. مزیت بزرگ این روش، قابلیت آسان دسترسی و امکان آسان تهیه دستگاه‌ آن برای کاربران است.

دستگاه یونیزاسیون شمیم به چه شکل هوا را پاکسازی می‌کند؟

فرایند انجام شده در این دستگاه حالت انفجاری شبیه به صاعقه داشته و در مدت زمان کوتاه، حجم زیادی اکسیژن و یون منفی در هوا منتشر می‌کند. این عمل ضمن جذب ترکیبات مضر شیمیایی و از بین بردن آنها، بر انواع ویروس‌، باکتری، قارچ و نیز میکروب‌های مختلف موجود در هوا تاثیر داشته و باعث نابودی آنها می‌شود.

با استفاده از دستگاه تصفیه هوا شمیم، حتی در محیط‌های کاملا بسته و فاقد منافذ ورود و خروج نیز می‌توان نسبت به تصفیه هوا به شکل اصولی و کارآمد اقدام کرد. سیال بودن یون‌های منفی تولید شده نیز امکان دسترسی آنها به فضای داخلی و ریزترین خلل و فرج موجود در اشیا را فراهم می‌کند. به این ترتیب این فضاها از نظر هوای موجود و سطوح اشیا، پاک‌سازی شده و مشکلات میکروبی آنها به‌ کلی حل می‌شود!

از فواید یون منفی و عملکرد تصفیه‌گر شمیم بر بدن بیشتر بدانیم!

یون منفی با توانایی شبیه‌سازی فرایند عملکرد آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن، قادر است با کامل کردن مدار الکترونی ملکول‌های آلاینده، آنها را جذب و در کمترین زمان از چرخه تنفسی و محیط اطراف حذف کند. این پروسه در دستگاه ابداعی تصفیه هوای شمیم و توسط مخترعین ایرانی به ثبت رسیده و تولید شده است.

از اثرات مثبت این یون‌ها می‌توان به بهبود فرایند تنفس، کاهش هورمون استرس (سروتونین) و افسردگی، متعادل کردن فشار خون و... اشاره کرد.

سخن پایانی...

علائم حیاتی در انسان بر اساس عملکرد صحیح دستگاه‌های مختلف بدن برنامه‌ریزی شده‌اند. دستگاه تنفسی و ارتباط تنگاتنگ آن با سیستم قلب و سایر دستگاه‌های حیاتی بدن، بی‌شک از مهم‌ترین این موارد هستند.

ابداع‌کنندگان دستگاه تصفیه و یونیزاسیون هوای شمیم توانسته‌اند در این زمینه گام‌های مثبت و بلندی بردارند. مجموعه شمیم با تولید مدل‌های متنوع خانگی و صنعتی این دستگاه با قیمت مناسب، شرایط خوبی را برای خریداران ایجاد کرده است.

shamimaec.com

منبع : ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه