ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

شیبا اینو دوج کوین دوج ایلان SHIB DOGE DOGELON

پس از اینکه در هفته گذشته شیبا اینو توانست افزایش قابل توجهی تجربه کند، میم کوین‌های دیگر نیز دست به‌کار شده و وارد فاز صعودی شده‌اند.

به‌گزارش میهن بلاکچین و به‌نقل از دی‌کریپت، توکن فلوکی اینو (Floki Inu) توانست با تغییر مالیات تراکنش‌ها، و اجرای یک کمپین بازاریابی سریع، افزایش قیمت چشمگیری تجربه کند. فلوکی اینو یک میم کوین بر بستر اتریوم و بایننس اسمارت چین است که قیمت آن در روزهای گذشته، بیش از ۲۰۰٪ افزایش یافته است.

شیبا اینو در ادامه روند صعودی خود، در روز گذشته توانست برنده رقابت میم کوین‌ها باشد و از دوج کوین با توجه به ارزش بازار آن،‌ پیشی بگیرد. در زمان نگارش این خبر قیمت شیبا اینو به ۰.۰۰۰۰۷۳ دلار رسیده است و توکن SHIB در رتبه ۹ جدول رمز ارزها بر اساس ارزش بازار قرار گرفته است. دوج کوین نیز با ۱.۹٪ کاهش به قیمت ۰.۲۷ دلار رسیده است و در رتبه دهم قرار دارد.

اما امروز، رقیب تازه‌نفس شیبا یعنی فلوکی با رشد ۲۰۰٪ در چند روز گذشته، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. قیمت فلوکی اینو در محدوده ۰.۰۰۰۳۰۶۱ دلار در حال نوسان است. این توکن میان‌زنجیره‌ای که در جولای ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) عرضه شد، از دیروز روند صعودی خود را آغاز کرد و با پامپ ۲۲۳ درصدی، توانست اوایل امروز، بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۳۰۶۸ دلار را ثبت کند.

هرچند که تشخیص دلیل افزایش ناگهانی میم کوین‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که وابستگی زیادی به تغییر احساسات شبکه‌های اجتماعی دارند، کار دشواری است؛ اما اخیرا چند اتفاق کلیدی برای فلوکی رخ داده است.

دلیل رشد چشمگیر فلوکی اینو چیست؟

اولین اتفاق، راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی سریع در لندن بوده است. تبلیغاتی در سیستم حمل‌ونقل عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در معرض نمایش قرار داده شده بود و به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌داد که اگر افزایش قیمت دوج کوین را از دست داده‌اند، باید فلوکی را حتما خریداری کنند.

در حالی که این کمپین در اوایل اکتبر (مهر) شروع شد، موجی از مقالات مطبوعاتی که این کمپین را پوشش می‌دادند، در هفته گذشته راه افتاد.

توییت افراد مختلف درباره فلوکی اینو

دومین اتفاق مربوط به مالیات‌های تراکنش‌ها می‌شود. توسعه‌دهندگان فلوکی ساختار کارمزدها را به‌نحوی تغییر دادند که مالیاتی کمتری برای هر تراکنش پرداخت شود. این تغییر با حذف نحوه پرداخت حق امتیاز یا مبلغ بازگشتی به هولدرها بر اساس حجم تراکنش‌ها انجام شد. سیستم بازگشتی شبیه دیگر میم کوین محبوب اوایل سال یعنی سیف مون (SafeMoon) است.

در یک رشته توییت که در روز چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد، توسعه‌دهندگان این پروژه نگرانی‌هایی نظارتی را دلیل حذف پرداخت حق امتیاز در فلوکی اینو اعلام کردند. پرداخت‌های این‌چنینی به دارندگان توکن‌ها ممکن است باعث شود آن توکن به یک اوراق بهادار ثبت نشده شباهت پیدا کند. این اتفاق اخیرا برای برخی از پروژه‌های خاص NFT نیز رخ داده است.

در این رشته توییت مطرح شد:

ما برای لیست کردن FLOKI در حال صحبت با صرافی‌های متمرکز بزرگ هستیم. برای این صرافی‌ها، موافقت نهادها در اولویت است. به‌عبارت دیگر، اگر این احتمال وجود داشته باشد که فلوکی یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود، لیست شدن آن در صرافی‌ها سخت خواهد شد. حذف پرداخت بازگشتی این مشکل را حل خواهد کرد.

فلوکی اینو مالیات تراکنش‌های خودش را از ۸٪ به ۳٪ کاهش داد و در کنار تامین مالی برنامه‌های بازاریابی (مانند تبلیغات لندن) مبالغ مالیات برای ساخت اکوسیستم آن استفاده می‌شود. از جمله برنامه‌هایی که این پروژه دارد، ایجاد یک بازی ویدیویی متاورس به نام “Valhalla” است.

بنابر گزارش سایت Floki Inu، این میم کوین بیش از ۱۷۰ هزار هولدر دارد. هرچند باتوجه به فعالیت اخیر، ممکن است این عدد بیشتر شده باشد. کوین گکو حجم مبادلات فلوکی در ۲۴ ساعت گذشته را بیش از ۲۰۳ میلیون دلار نشان می‌دهد. فلوکی اینو از زمان راه‌اندازی در جولای (تیر) حدود ۲۵۰،۰۰۰٪ رشد داشته است. بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ این رمز ارز در رتبه ۲۷۰۲ جدول رمز ارزها بر اساس ارزش بازار قرار دارد.

توکن DOGELON در صرافی Crypto.com لیست شد

رمز ارز Dogelon با نماد ELON روز گذشته در صرافی Crypto.com لیست شد و کاربران این صرافی قادر خواهند بود این رمز ارز را با دلار آمریکا، یورو، پوند و ۲۰ ارز فیات دیگر خریداری کنند.

رمز ارز elon dogelon در صرافی crypto.com لیست شد

دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) یک رمز ارز بر بستر اتریوم است. بر اساس آنچه در وب سایت Crypto.com آمده است این توکن قرار است کاربردی واقعی داشته باشد. به گفته این وبلاگ، ELON به عنوان اولین ارز بین سیاره‌ای قرار است برای انتقال مسافران به مریخ مورد استفاده قرار بگیرد.

پس از انتشار این خبر قیمت توکن ELON با ۱۲۷٪ رشد در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار رسیده است و هم‌اکنون در رتبه ۹۶ بازار رمز ارزها قرار گرفته است.

اطلاعات مطرح شده در این مطلب تنها ترجمه اخبار منبع است و به هیچ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه