ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

 

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا، با توییت‌های اخیر خود، باعث نوسان‌های شدیدی در بازار ارزهای دیجیتال شده است و مورد انتقاد افراد این حوزه قرار گرفته است. به تازگی ویدیویی منتشر شده که مدعی است از طرف گروه معروف Anonymous است و در آن ایلان ماسک را مقصر خسارت به سرمایه کاربران فضای کریپتو می‌دانند و او را هدف بعدی حملات خود قرار داده‌اند. اما آیا این تهدید واقعی است؟

در ۵ ژوئن ویدیویی از گروه هکر انانیموس (Anonymous) منتشر شد که میلیاردر مشهور را به نابود کردن زندگی مردم با توییت‌هایش متهم کردند. در این ویدیو بیان شد:

نظرات نوشته شده در پست‌های تو را می‌خوانیم، به نظر می‌رسد بازی‌هایی که در بازار ارزهای دیجیتال درآورده‌ای زندگی دیگران را نابود کرده است.

این گروه به موضوعات حساسی در این ویدیو پرداخته است؛ از وابستگی شرکت تسلا به یارانه‌های دولتی گرفته تا جان‌هایی که ایلان ماسک برای فرستادن انسان به مریخ فدا می‌کند.

گروه انانیموس، ایلان ماسک را یک میلیاردر خودشیفته نامیدند و مدعی شدند او هرگز نمی‌تواند گرفتاری‌های مردم سختکوش را درک کند. گروه Anonymous پیام خود را به شکل یک تهدید به پایان رساندند:

شاید فکر می‌کنی که زرنگ‌ترین فرد ممکن باشی، اما حالا با همتای خود روبرو شده‌ای. ما ناشناس (Anonymous) هستیم. ما یک لشکریم. منتظر ما باش.

گروه Anonymous تکذیب کرد

این ویدیو در اکانت توییتر متعلق به گروه انانیموس منتشر نشده است. اکانت توییتر انانیموس طی توییتی اعلام کرد که این ویدیو از جانب آنها منتشر نشده است و خبر انتشار این ویدیو از جانب آنها تکذیب شد.

آنها در پاسخ به کاربری که پرسیده بود آیا این ویدیو از جانب آنها ساخته شده است پاسخ منفی دادند.

حساب توییتر Anonymous دارای ۶.۷ میلیون فالور، اعلام کرد این ویدیو متعلق به فردی با نام کاربری ٰBscAnon است.

گروه انانیموس و تهدید ایلان ماسک

گروه انانیموس در هک HBGray، حمله DDoS علیه پی‌پال، ویزا و مسترکارت، هک سایت دولت کره شمالی و حمله علیه سونی نقش داشته است.

جنبش گروه Anonymous در نظرسنجی مجله تایم در سال ۲۰۱۲، در صدر تاثیرگذارترین افراد آن سال قرار گرفت. این گروه با ماسک‌های معروف گای فاکس شناخته شده‌اند.

 منبع
u.today
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه