ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

خرید بیت کوین microstrategy

مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی در نظر دارد ۴۰۰ میلیون دلار دیگر اوراق قرضه امن (Senior Secured Notes) بفروشد تا بیت کوین بیشتری خریداری کند. اگرچه شرکت مایکرواستراتژی هم‌اکنون نیز بیش از ۲ میلیارد دلار به بیت کوین اختصاص داده است، اما این غول تحلیل تجاری دست از خرید این رمز ارز برنمی‌دارد.

این شرکت اعلام کرد که در نظر دارد تا ۴۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه امن که تاریخ سررسید آن سال ۲۰۲۸ است را بفروشد و سرمایه به دست آمده از آن را به بیت کوین اختصاص دهد.

از اولین خرید بیت کوین توسط این شرکت به ارزش چند صد میلیون دلار در ماه آگوست ۲۰۲۰ تاکنون، مایکرواستراتژی حضور خود در عرصه بیت کوین را چندین برابر افزایش داده است.

شرکت مایکرواستراتژی - خرید بیت کوین

آخرین اقدام این شرکت روز دوشنبه انجام شد که مایکل سیلور آن را در توییتر اعلام کرد.

در این اعلان آمده است که مایکرواستراتژی در صدد فروش ۴۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه با تاریخ سررسید ۲۰۲۸ به خریداران سازمانی واجد شرایط است.

این اوراق قرضه کاملا و بدون شرط توسط شرکت مایکرواستراتژی تضمین شده‌اند. به علاوه، این شرکت در نظر دارد تا از درآمد این فروش برای خرید بیت کوین استفاده کند.

این نکته قابل ذکر است که این فروش، اولین طرح شرکت مایکرواستراتژی برای اختصاص سرمایه به منظور خرید بیت کوین نیست. اوایل سال جاری، مایکرواستراتژی یک میلیارد دلار سرمایه جذب کرد و آن را به خرید بیت کوین اختصاص داد.

پس از خرید اخیر بیت کوین توسط مایکرواستراتژی، این شرکت اکنون با سرمایه‌گذاری ۲.۲۵۰ میلیارد دلاری، ۹۲,۰۷۹ بیت کوین با میانگین قیمت ۲۴,۴۵۰ دلار در اختیار دارد.

قیمت بیت کوین

 منبع
cryptopotato

نظرات  (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه