ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

بیت کوین بهترین ذخیره پول برای آیندگان

مایکل سیلور مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی در مصاحبه اخیرش در مورد بیت کوین با شبکه CNN عنوان کرد ارز دیجیتال BTC، بهترین راه برای ذخیره پول و انتقال آن به فرزندان‌مان است. او در این مصاحبه عنوان کرد:

بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی در حال رشد است. اگر در ۱۵ ماه گذشته به آن نگاه کنیم، نقدینگی و قیمت آن ۷۰۰٪ افزایش داشته است. در ۱۸ ماه می، ۱۳.۵ میلیارد دلار در بازارهای آنی (Spot) صرافی بایننس معامله شده است و قیمت آن نسبت به پنجشنبه سیاه، هفت برابر بسته شده است. آن روز بیشترین حجم معاملات سال ۲۰۲۰ بوده است.

مدیر عامل مایکرواستراتژی در ادامه به خبرنگار گفت:

بنابراین این سوال همیشه مطرح بوده است که آیا سازمان‌ها بیت کوین را قبول می‌کنند؟ آنها Bitcoin را پذیرفته‌اند. شما می‌توانید با توجه به قیمت آن در روزهای شنبه و حرکت آن تا پنجشنبه هفته بعد از آن، تیترهای منفی درباره آن بنویسید. اما اگر واقعا به ۱۲ ماه گذشته نگاه کنید، این داستان ۷۰۰٪ افزایش نقدینگی و قیمت آن را نشان می‌دهد.

نوسان قیمت بیت کوین

مایکل سیلور در ادامه در مورد نوسان قیمت ارز دیجیتال BTC عنوان کرد:

ما می‌توانیم شاهد رکود ثابت باشیم و یا به جای آن نوسان با نشاطی را تجربه کنیم. بله، نوسان وجود دارد. اما این دارایی ۱۰ برابر از بازار بورس بهتر عمل کرده است و ۱۰۰ برابر نسبت به طلا در دهه گذشته بهتر بوده است. بنابراین من ترجیح می‌دهم نوسان و در کنار آن نشاط آن را دنبال کنم.

او در ادامه خاطرنشان کرد:

جف بزوس در جریان‌های پیش آمده در آمازون نقش داشت و آمازون در ۲۰ سال گذشته، نوسانان‌های زیادی داشته است. با این حال او هرگز به باورهایش شک نکرد؛ من معتقدم که بیت کوین هم مشابه همین است. این موضوع یک باور در شبکه دیجیتالی است که قرار است به میلیاردها در اقتصادشان کمک کند. حال اگر ما در این راه بهای نوسان را پرداخت کنیم، با توجه به اهداف ما، این یک بهای ناچیز خواهد بود.

برتری بیت کوین نسبت به سایر ارزهای دیجیتال

مایکل سیلور در ادامه با توجه به دامیننس بزرگ‌ترین ارز دیجیتال اظهار کرد:

Bitcoin بهترین شبکه دارایی‌های رمزنگاری شده است. اگر به دنبال یک دارایی هستید که صدها سال دوام داشته باشد، باید به غیرمتمرکزسازی کامل آن کمک کنید و دائما به نهادینه کردن آن در دنیا کمک کنید.

او ادامه داد:

ساختار آن نشان می‌دهد که با توجه به قوانین فیزیک، بیت کوین در نهایت در همه جای دنیا نهادینه می‌شود، چون از انرژی استفاده می‌کند. همچنین این اطمینان را می‌دهد که از لحاظ سیاسی نیز از آن حمایت می‌شود زیرا همین الان هم دستگاه‌ها و حوزه‌های قضایی از آن حمایت می‌کنند.

مایکل سیلور بیت کوین بهترین دارایی برای ذخیره ارزش است

مدیر عامل مایکرواستراتژی در ادامه به بحث غیرمتمرکز بودن آن پرداخت و به اعمال محدودیت‌های استخراج اشاره کرد و گفت:

در غیاب عملیات استخراج بیت کوین که امنیت این دارایی را تامین می‌کند، ما نه حمایت سیاسی از آن را خواهیم داشت و نه ارتباط آن با دنیای واقعی را.

سیلور معتقد است بیت کوین بهترین راه برای ذخیره پول است و در این خصوص عنوان کرد:

ساختار آن به همه چیز برتری دارد. اگر قصد دارید پول‌تان را ذخیره کنید و آن را برای فرزندان‌تان و نوه‌هایتان نگه دارید، بنابراین به این تفکر نیاز دارید و این تفکر، به پویایی نیاز دارد. بنابراین ساختار گواه اثبات کار، با اختلاف بهترین ساختار برای تضمین غیرمتمرکز بودن آن و امنیت و درستی آن در طول زمان خواهد بود. ما می‌توانیم چیزهایی با مصرف بهینه انرژی درست کنیم؛ اما بهای آن این است که حمایت حوزه‌های قضایی که استخراج را انجام می‌دهند از دست دهیم و این تفکر پویا را از دست دهیم و اجازه دهیم این شبکه به یک شبکه با تسلط دیگران درآید که در آن یک نفر بتواند تصمیم بگیرد چه کسانی می‌توانند در آن مشارکت کنند.

 منبع
cryptoglobe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه