ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر بزرگ‌ترین سقوط بیت کوین

روز جمعه بعد از آنکه رییس بانک فدرال آمریکا اعلام کرد که ممکن است تا پایان سال نرخ بهره افزایش یابد، قیمت بیت کوین با سقوط شدیدی مواجه شد. در زمان نگارش این خبر بزرگ‌ترین رمزارز بازار با قیمت ۳۵،۷۹۶ دلار معامله می‌شود. به نقل از رابرت کیوساکی نویسنده مشهور کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، ممکن است اصلاح بزرگ‌تری پیش روی قیمت Bitcoin باشد.

پیش‌بینی نویسنده پدر پولدار پدر بی‌پول

رابرت کیوساکی که در املاک و فلزات گرانبهایی مانند طلا سرمایه‌گذاری کرده است، به انواع مختلف ذخیره ارزش مانند بیت کوین نیز علاقه‌مند شده است. او در ۱۹ ژوئن در توییتی در مورد بحران‌های سیستم مالی ابراز نگرانی کرده است و بار دیگر در مورد بزرگ‌ترین حبابی که دنیا به چشم دیده است هشدار داد.

ممکن است این هشدار به دلیل بسته حمایتی دولت آمریکا باشد. در همین حال نیز برخی از قانون‌گذاران آمریکایی برای اجرایی شدن بسته حمایتی چهارم در تلاش هستند.

متاسفانه کیوساکی ریزش‌های بیشتری را پیش‌بینی می‌کند و در همین حال به خرید طلا و نقره بیشتری مشغول شده است. به عقیده او قیمت بیت کوین از سطح کنونی خود تا ۲۴۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. او منتظر است که در آن سطح خرید بیشتری انجام دهد. وی در این مورد نوشته است:

بزرگ‌ترین حباب در تاریخ دنیا در حال بزرگ‌تر شدن است. شدیدترین ریزش بازار در راه است. من در حال خرید بیشتر طلا و نقره هستم. منتظرم که قیمت بیت کوین به ۲۴۰۰۰ دلار برسد. ریزش‌ها بهترین زمان برای پولدار شدن هستند. مراقب باشید.

رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر

با این حال کیوساکی عنوان نکرده است که چگونه به این نتیجه رسیده است.

کیوساکی در پیش‌بینی خود تنها نیست

علاوه بر این نویسنده مشهور، ویلی وو تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال نیز روند نزولی بیشتری را برای بیت کوین متصور شده است. به عقیده ویلی وو اگر بازار سهام با قدرت گرفتن دلار سقوط کند رمزارزها نیز در خطر سقوط شدیدتری قرار دارند. وی گفت:

تنها نگرانی من این است که اگر بازار سهام ریزش شدیدی داشته باشد، بیت کوین را علیرغم عوامل بنیادی خوب آن به همراه خود پایین می‌کشد. با توجه به قدرت گرفتن شاخص DXY دلار آمریکا، می‌توان گفت که برخی از سرمایه‌گذاران سرمایه خود را به دلار تبدیل کرده‌اند.

در سال گذشته و در پی قرنطینه‌های ناشی از ویروس کرونا، ترس ناشی از عدم قطعیت در فضای اقتصادی باعث سقوط ارزش بازار سهام شد و به دنبال آن ارزش بازار رمزارزها نیز پایین آمد. به گفته ویلی وو اگر تاریخ تکرار شود و بازار سهام دوباره سقوط کند، شرایط بازار بیت کوین نیز بحرانی خواهد شد.

رابرت کیوساکی در جریان سقوط قیمت در ماه می به مردم توصیه کرد که در کف قیمت خرید کنند. او این فرصت را غنیمت می‌دانست و به مخاطبین خود گفت:

برخی می‌گویند که توان خرید بیت کوین را ندارند. Bitcoin در حال ریزش است. الان این شانس را دارید. در مورد آن تحقیق کنید.

او زمانی که قیمت با ارزش‌ترین رمزارز دنیا به ۲۸۰۰۰ دلار رسید در توییتی عنوان کرد:

مشکل ما طلا، نقره یا بیت کوین نیست. مشکل در دولت‌مردان، فدرال و وال‌استریت است.

او معتقد است که دلار به مرگ خود نزدیک می‌شود و دولت به مردم پول مفت عرضه می‌کند. او علاوه بر اینکه پیش‌بینی کرده است قیمت بیت کوین به ۲۴۰۰۰ دلار می‌رسد، اما در بلند مدت روند آن را صعودی می‌بیند.

رابرت کیوساکی در آپریل با اشاره به اینکه چاپ پول توسط دولت، بسته‌های محرک اقتصادی و کاهش ارزش قیمت دلار آمریکا، طلا و بیت کوین را برجسته کرده است عنوان کرد که قیمت ارز دیجیتال BTC در ۵ سال آینده به ۱.۲ میلیون دلار می‌رسد.

 منبع
zycrypto

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه