ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

اطلاعیه صرافی‌

صرافی کوکوین با همکاری پلتفرم OpenOcean برنامه ایردراپ ۴۸۰۰۰ توکن OOE را اجرا می‌کند. KuCoin به تازگی توکن OOE را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کرده است و بازار OOE/USDT در این صرافی به تازگی راه‌اندازی شده است. جزییات این کمپین در ادامه توضیح داده شده است.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات کمپین‌ها و مسابقات هیجان انگیز هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی کوکوین

ایردراپ ۴۸۰۰۰ توکن OOE متعلق به پلتفرم OpenOcean در صرافی کوکوین

  • جزییات: کوکوین به مناسبت لیست شدن توکن OOE در این صرافی با همکاری پلتفرم Open Ocean کمپین ایردراپ توکن OOE را برگزار می‌کند. این برنامه تا تاریخ ۲۸ تیر ماه ادامه خواهد داشت. در این برنامه کاربران بر اساس حجم خرید خالص آنها در بازار OOE/USDT رتبه‌بندی می‌شوند و به کاربران رتبه اول تا سوم به ترتیب ۲۰۰۰، ۱۶۰۰ و ۸۰۰ توکن OOE پاداش اهدا می‌شود. همچنین به رتبه‌های ۴ الی ۲۵ هرکدام ۴۰۰ OOE، رتبه‌های ۲۶ الی ۶۰ هرکدام ۲۰۰ OOE و رتبه‌های ۴۱ الی ۱۰۰ هرکدام ۹۵ توکن OOE ایردراپ خواهد شد. در طرح دوم این برنامه کاربرانی که حجم خرید آنها از ۱۰۰۰ OOE بیشتر باشد در قرعه کشی ۲۴۰۰۰ واحد از این توکن شرکت داده می‌شوند. در این قرعه کشی به ۱۰۰۰ کاربری که در رتبه آنها عدد صفر وجود داشته باشد سهمی از ایردراپ توکن OOE تعلق می‌گیرد. این برنامه برای رتبه‌های ۱۰۱ به بالا است. مانند رتبه‌های ۱۰۱، ۱۰۲، ۱۰۳ و …

ایردراپ توکن DFYN در صرافی کوکوین به ارزش ۵۰،۰۰۰ دلار برگزار می‌شود.

  • جزییات: صرافی کوکوین به مناسبت لیست شدن توکن DFYN در این صرافی کمپین ایردراپی به ارزش ۵۰،۰۰۰ دلار برگزار می‌کند. این کمپین تا تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) ادامه خواهد داشت. در طرح اول این کمپین کاربران بر اساس حجم خرید خالص آنها در بازار DFYN/USDT مشمول دریافت پاداشی از استخر جایزه به ارزش ۲۰،۰۰۰ دلار از این توکن خواهند بود. طرح دوم این کمپین مخصوص کسانی است که در این صرافی توکن DFYN هولد می‌کنند. کوکوین هرروز در ساعت ۲۰:۳۰ از موجودی DFYN کاربران اسنپ شات گرفته و کاربران را بر اساس میانگین موجودی روزانه آنها رتبه‌بندی می‌کند. در پایان نفرات اول تا سوم به ترتیب معادل ۳۰۰۰، ۲۲۰۰ و ۱۸۰۰ دلار توکن DFYN پاداش دریافت می‌کنند. به رتبه‌های چهارم الی ۱۰ هرکدام معادل ۱۰۰۰ دلار و نفرات ۱۱ الی بیستم هر کدام معادل ۸۰۰ دلار توکن DFYN ایردراپ می‌شود. علاوه بر این کاربرانی که حجم خرید آنها از ۵۰ DFYN بیشتر باشد سهمی برابر از ایردراپ ۳۰۰۰ دلاری این توکن دریافت می‌کنند. کاربرانی که حجم خرید آنها از ۷۰ DFYN بیشتر باشد و مراحل احراز هویت تا سطح کاربری KYC1 را تکمیل کرده و بازار DFYN/USDT را به لیست بازارهای مورد علاقه خود اضافه کنند سهمی برابر از ایردراپ این توکن از استخر پاداش به ارزش ۵۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند. نحوه محاسبه حجم خالص خریدبه این صورت است: میزان فروخته شده و یا برداشت شده از حجم خرید کم می‌شود.

صرافی کوکوین برنامه استخراج توکن AXC را در سرویس BurningDrop اجرا می‌کند.

  • جزییات: کاربران می‌توانند برای استخراج توکن AXC دارایی‌های USDT, KCS, ETH خود را در این پلتفرم سپرده‌گذاری (استیک) کنند. ثبت نام در این برنامه تا ۲۲ تیر ساعت ۱۴:۳۰ ادامه خواهد داشت. سپرده کاربران تا تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد) در پلتفرم BurningDrop قفل خواهد بود. در مجموع ۱۰۰،۰۰۰ توکن AXC بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌گردد.

اطلاعیه صرافی‌های رمز ارز ایرانی

صرافی سلام کریپتو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با اعلام بانک مرکزی، از تاریخ ۲۰ تیر تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، سیکل‌های پایا به شرح زیر تغییر کرده است: از ساعت ۱۱ ظهر الی ساعت ۲۱ انجام تسویه ساعت ۴ صبح صورت می‌گیرد و از ساعت ۲۱ الی ساعت ۱۱ روز بعد انجام تسویه ساعت ۱۴:۳۰ صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف اعلام قبلی بانک مرکزی، روزهای پنج‌شنبه‌ نیز چرخه‌های پایا مانند روزهای عادی انجام می‌شوند.

اطلاعیه صرافی‌های غیر متمرکز

پلتفرم Miso صرافی سوشی سواپ برنامه مزایده پلتفرم The Genesis MoonCats را برگزار می‌کند. توکن‌های این پلتفرم UMGC نام دارند. این پلتفرم در مجموع ۹۶ توکن دارد که در این برنامه ۲۴ توکن NFT مون‌کت شامل ۱۲ گربه سیاه و ۱۲ گربه سفید به مزایده گذاشته می‌شود.

صرافی پنکیک سواپ پروتکل Tranchess را به لیست استخرهای خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری (استیکینگ) توکن CAKE توکن CHESS کسب کنند. همچنین فارم CHESS-USDC در این صرافی راه‌اندازی شده است.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

صرافی هوبی

مسابقه ترید صرافی هوبی با ۴۵۰۰۰ دلار جایزه

  • جزییات: این مسابقه تا تاریخ ۲۸ تیر ادامه خواهد داشت. در طرح اول این مسابقه ۳ تسک وجود دارد که برای هر تسک جوایزی در نظر گرفته شده است. تسک اول برای کاربران جدید صرافی هوبی است که باید مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنند و حداقل حجم معاملات آنها در بازارهای اسپات این صرافی ۱۰۰ دلار باشد. استخر جایزه تسک اول برای تمام کاربران واجد شرایط معادل ۸۰۰۰ USDT است. تسک دوم برای کاربرانی است که حساب USDT-margined swap خود را فعال کرده و یک تراکنش موفق در بازارهای آن در طول مدت این کمپین انجام دهند. استخر جایزه این تسک معادل ۱۲۰۰۰ USDT است. تسک سوم شرایط متفاوتی دارد. کاربرانی که در یک روز حداقل حجم معاملات آنها در بازارهای آتی این صرافی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار باشد یا حجم معاملات روزانه آنها در بازارهای اسپات بیشتر از ۵۰۰USDT باشد واجد شرایط دریافت بخشی از استخر پاداش به ارزش ۱۶۰۰۰ USDT خواهند بود. علاوه بر آن به کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با این کمپین فعالیت داشته باشند ۳ USDT اهدا خواهد شد.

صرافی Crypto.com

صرافی کریپتو دات‌کام از ارتقا پروتکل Cosmos Hub پشتیبانی می‌کند.

  • جزییات: Cosmos Hub در اطلاعیه‌ای از پیوستن صرافی غیر متمرکز Gravity به این شبکه خبر داد. پروتکل Gravity یک صرافی غیرمتمرکز سازگار با قابلیت ارتباط بین بلاکچینی (IBC) است که به این مجموعه اضافه می‌شود. Cosmos Hub در بلاک ۶۹۱۰۰۰۰ به‌روزرسانی می‌شود. از این رو واریز و برداشت توکن ATOM در صرافی کریپتو دات‌کام موقتا به حالت تعلیق در می‌آید. معاملات آن در این صرافی در طول به‌روزرسانی پلتفرم ادامه خواهد داشت.

سود سالانه سپرده‌گذاری توکن DOT در صرافی Crypto.com افزایش یافت. بر اساس اطلاعیه این صرافی سود سالانه سپرده‌گذاری توکن DOT در سرویس Crypto Earn در بازه یک ماهه به ۱۰٪، بازه ۳ ماه به ۱۲.۵٪ و بازه‌های Flexible آن تا سقف ۸٪ افزایش یافته است.

صرافی گیت

صرافی گیت برنامه حمایت از پروژه‌های حوزه رمز ارز را اجرا می‌کند.

  • جزییات: این برنامه با نام The Gate Grants Project Incubation Program طرحی برای حمایت از پروژه‌هایی است که به تازگی کار خود را آغاز کرده و یا در حال حاضر در حال فعالیت هستند. شرایط شرکت در این برنامه به این صورت است: تیم توسعه دهنده پروژه دانش نسبی مناسب و خوبی داشته باشد. تکنولوژی توسعه‌داده شده باید نوآورانه و آینده‌دار باشد. این پروژه‌ها می‌بایست تا مراحل قابل قبولی رسیده باشند و سناریوهای کاربردی زیست محیطی داشته باشند که قابل اجرا باشد. پروژه می‌بایست در توسعه اکوسیستم Gatechain مشارکت داشته باشد و به گسترش برنامه در تکنولوژی بلاکچین پایبند باشد. این پروژه‌ها باید کاملا متن باز باشند. لینک سایت رسمی این برنامه https://www.gate.tv/grants است.

کاربران صرافی گیت می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن WEX در سرویس HOLD & EARN این صرافی به مدت ۷ روز تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه دریافت نمایند.

رمز ارزها و بازارهای معاملاتی زیر به لیست سرویس‌های صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شده است:

صرافی رمز ارز جدید بازار آنی (SPOT) استخر نقدینگی تعلیق واریز و برداشت
گیت DAI/USDT, TUSD/USDT, USDC/USDT, ETH2/ETH BLANK 
کوکوین OOE
DFYN
OOE/USDT
DFYN/USDT
WEST
کوینکس ANKR ANKR/USDT
رمزینکس SOL بازار ریالی
برای مشاهده بهترین قیمت خرید و فروش رمز ارزها در صرافی‌های ایرانی به این صفحه مراجعه کنید: مقایسه قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ها
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه