ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

اطلاعیه صرافی‌

جام ملت‌های اروپا یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات ورزشی است که در حال حاضر در حال برگزاری است. صرافی‌های رمز ارز مختلفی همچون صرافی بایننس، هوبی و گیت به مناسبت بازی‌های جام ملت‌های اروپا مسابقه‌های متنوعی ترتیب داده‌اند. در ادامه جزییات شرکت در مسابقه مرتبط با بازی نیمه نهایی بین تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا توضیح داده شده است.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات کمپین‌ها و مسابقات هیجان انگیز هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی MDEX

صرافی MDEX سرویس Dual Mining خود را در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌کند. کاربران با شرکت در این برنامه می‌توانند از سپرده‌های خود سود بیشتری به دست بیاورند.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین مسابقات ترید توکن‌های لوریج‌شده را با ۳۰،۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: این برنامه از امروز آغاز شده و تا تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) ادامه خواهد داشت. در طرح اول این برنامه ۱۰۰۰ کاربری که برای اولین بار است که در بازار معاملات توکن‌های لوریج‌شده شرکت می‌کنند و حجم معاملات آنها از ۵۰۰ USDT بیشتر باشد بین ۱ تا ۲۰ دلار به صورت ایردراپ دریافت می‌کنند. در طرح دوم این مسابقه تمام کاربرانی که در بازارهای توکن‌های لوریج‌شده ترید می‌کنند و حجم معاملات آنها از ۱۰۰۰ USDT بیشتر باشد، مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۲۰،۰۰۰ دلار خواهند بود. جوایز این مسابقه بعد از ۱۰ روز به حساب کاربران اضافه خواهد شد.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

صرافی گیت

ایتالیا و اسپانیا؛ کدام‌یک به فینال مسابقات جام ملت‌های اروپا راه می‌یابند؟

  • جزییات: ۱۵ تیر ماه مسابقه فوتبال ایتالیا و اسپانیا برگزار می‌شود. به نظر شما کدامیک از این دو تیم موفق به راهیابی به فینال مسابقات جام ملت‌های اروپا خواهد شد؟ صرافی گیت به مناسبت برگزاری این بازی فوتبال کمپینی با ۲۰،۰۰۰ دلار جایزه راه‌اندازی کرده است. کاربران می‌توانند تا قبل از شروع بازی (۱۵ تیر ساعت ۲۳:۳۰) در این برنامه شرکت کنند و به تیمی که پیش‌بینی کرده‌اند به فینال راه می‌یابد رای دهند. در اولین طرح این مسابقه، کاربرانی که در ۳۰ روز گذشته حجم معاملات آنها در صرافی گیت بیشتر از ۱۰۰۰ دلار بوده است مشمول دریافت جایزه خواهند بود. این جایزه ۱۵۰۰۰ دلاری به نسبت حجم معاملات کاربر در تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ تیر ماه به نسبت حجم معاملات تمام شرکت‌کنندگان واجد شرایط توزیع خواهد شد. در طرح دوم این کمپین کاربران می‌بایست تعداد گل‌های بازی را حدس بزنند و این فرم را تکمیل نمایند. جایزه ۵۰۰۰ دلاری این طرح بین تمام کاربرانی که تعداد گل‌ها را درست حدس زده باشند تقسیم می‌شود. شایان ذکر است صرافی بایننس مسابقه‌ای مشابه برگزار کرده است. اطلاعات مسابقه را در پست زیر مطالعه نمایید.

سرویس استارت‌آپ این صرافی پروژه Pera Finance را در تاریخ ۶ جولای  (۱۵ تیر) راه‌اندازی خواهد کرد.

  • جزییات: توکن این پروژه  PERA نام دارد. میزان عرضه نهایی این توکن ۷۰،۵۰۰،۰۰۰ بوده که در این برنامه، ۸،۸۱۲،۵۰۰ توکن PERA با قیمت اولیه ۰.۱ دلار عرضه خواهد شد. کاربران می‌بایست کاربر سطح VIP1 و بالاتر این صرافی باشند. برای شرکت در این برنامه کاربران می‌بایست توکن‌های DAO خود را به مدت ۱۵ روز قفل نگه دارند. کاربران کشورهای ایران، افغانستان، بلاروس، کانادا، چین، لبنان و آمریکا، تایلند و چندین کشور دیگر نمی‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

صرافی بایننس

صرافی بایننس مسابقات ترید ارزهای دیجیتال را با ۵۰،۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: این برنامه با عنوان Football Championship از ۱۵ تیر ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۲۲ تیر ماه ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. تمام کاربران سطوح VIP0 و VIP1 این صرافی که حجم معاملات آنها با استفاده از ارزهای فیات (BRL, EUR, RUB) در طول مدت این برنامه حداقل ۲۰۰ دلار باشد می‌بایست UID خود را در این فرم وارد نمایند. به ۱۰،۰۰۰ کاربر اولی که واجد شرایط باشند هرکدام یک BUSD تعلق خواهد گرفت. جایزه ۴۰،۰۰۰ دلاری به صد کاربر برتر بر اساس حجم معاملات آنها اهدا خواهد شد. نفرات اول تا دهم مجموعا ۱۸۰۰۰ دلار، نفرات ۱۱ الی ۵۰ هر کدام ۴۰۰ دلار و نفرات ۵۱ الی ۱۰۰ هرکدام ۱۲۰ دلار دریافت خواهند کرد. بازارهای در نظر گرفته شده برای این مسابقه عبارتند از بازارهای اسپات و مارجین جفت ارزهای ADA/BRL, BNB/BRL, BTC/BRL, BTT/BRL, BUSD/BRL, CHZ/BRL, DOGE/BRL, DOT/BRL, ENJ/BRL, ETC/BRL, ETH/BRL, LINK/BRL, LTC/BRL, MATIC/BRL, SHIB/BRL, SOL/BRL, USDT/BRL, WIN/BRL, XRP/BRL, ADA/RUB, BNB/RUB, BTC/RUB, DOGE/RUB, ETH/RUB, LTC/RUB, SHIB/RUB, USDT/RUB, XRP/RUB, ADA/EUR, BCH/EUR, BNB/EUR, BTC/EUR, BTT/EUR, DOGE/EUR, DOT/EUR, EOS/EUR, ETH/EUR, GRT/EUR, HOT/EUR, LINK/EUR, LTC/EUR, SXP/EUR, TRX/EUR, WIN/EUR, XLM/EUR, XRP/EUR, YFI/EUR, EUR/BUSD and EUR/USDT.

رمز ارزها و بازارهای معاملاتی زیر به لیست سرویس‌های صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شده‌اند:

صرافی واریز رمز ارز جدید بازار آنی (SPOT) معاملات مارجین استخرهای نقدینگی سایر سرویس‌ها
بایننس BOND
MLN
BOND/BTC, BOND/BNB, BOND/BUSD, BOND/USDT, MLN/BTC, MLN/BNB, MLN/BUSD , MLN/USDT
Crypto.com MINA  XLM/BTC, BTC/USDC, ETH/USDC, EGLD/USDT, and SHIB/USDT واریز و برداشت BUSD از طریق شبکه BEP20 راه‌اندازی شد
بیتفینکس NEXO معاملات NEXO یک ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود.
اوکی‌اکس سپرده گذاری MATIC  با ۱۴.۵٪ سود سالانه
پولونیکس POL POOL/USDT
گیت MLN MLN/USDT
MLN/ETH
MLN/USDT MLN به سرویس وام‌دهی اضافه شد
کوکوین HAI/BTC
ارز پایا SHIB شیبا/تتر
شیبا/تومان
تبدیل DOGE دوج/ریال
اوکی اکسچنج BOND
MLN
بازارهای ریالی
برای مشاهده بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها در صرافی‌های ایرانی به این صفحه مراجعه کنید: مقایسه قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ها
 منبع
میهن بلاکچین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه