ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

پیش‌بینی قیمت دوج کوین، کاردانو هلیوم و لونا ADA DOGE HNT LUNA

یکی از تحلیل‌گران مشهور حوزه رمز ارزها علاوه‌ بر پیش‌بینی قیمت لحظه ای دوج کوین و عبور آن از سطح قیمت کلیدی مهم، نظرات خود را در مورد ۳ آلتکوین دیگر با پتانسیل رشد بالا در توییتر به اشتراک گذاشته است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از dailyhodl، این تریدر که به کالئو (Kaleo) مشهور است، در توییتر به ۳۶۵ هزار دنبال‌کننده خود اعلام کرد که در حال خرید و ذخیره میزان بیشتری دوج کوین است زیرا این رمز ارز در جفت ارز DOGE/BTC در رویارویی با یک مقاومت کلیدی قرار دارد. او در توییتر نوشت:

DOGE/BTC، در اینجا دوج کوین بیشتری خریده‌ام.

یک تحلیلگر رمز ارز دیگر ملقب به دون آلت (DonAlt) اخیرا وضعیت دوج کوین در برابر قیمت لحظه ای بیت کوین را صعودی خوانده است و هدف قیمت را ۳۰ درصد بالاتر از سطح کنونی آن یعنی ۰.۰۰۰۰۰۵۸۴ بیت کوین (معادل ۰.۲۸ دلار) در نظر گرفته است. دون آلت در این خصوص در توییتر نوشت:

این ساختار نمودار قیمت در واقع یک ساختار خوب است.

هفته پیش kaleo پیش بینی کرد که ADA رمز ارز پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو، احتمالا تا ۶۰۴ درصد در ماه‌های آینده رشد خواهد داشت. به گفته این تریدر مشهور، ADA/BTC پس از عبور از این مقاومت قریب‌الوقوع، به نظر می‌رسد در مسیر درست خود قرار گرفته باشد.

روند صعودی بازار رمز ارزها اخیرا امیدهای زیادی را نسبت به HNT، توکن بومی بلاکچین هلیوم به‌وجود آورده است. Kaleo روی نظر خود در خصوص صعودی بودن توکن HNT در جفت‌ارزهای HNT/BTC و همچنین HNT/USD تاکید کرد.

من هنوز معتقدم هلیوم همچنان صعودی است. افت اخیر چیزی بیش از یک آزمایش مجدد در تایم‌فریم بلند مدت در جفت با بیت کوین نبوده است.

نمودار قیمت هلیوم در برابر بیت کوین

کالئو (kaleo) همچنین مدت‌ها است که در خصوص پلتفرم ترا (با توکن LUNA) نظری صعودی دارد. ترا یک پلتفرم دیفای (امور مالی غیر متمرکز) با تمرکز روی استیبل کوین‌ها است. طبق نظر این استراتژیست رمز ارز، لونا در آستانه عبور از یک سطح قیمتی مهم قرار دارد.


شاید برایتان مفید باشد:

پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال


لونا (LUNA) به نظر می‌رسد آماده یک حرکت قوی برای کشف قیمت است. این رمز ارز در آستانه عبور از مقاومت خود (خط بسته شدن کندل قیمت روزانه) است. در دوره‌های کوتاه مدت قبلی آن، پس از شکست این سطح مقاومتی، افزایش‌های چشمگیری مشاهده میشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه