ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

رشد قیمت ارز دیجیتال دو ج کوین افزایش قیمت Dogcoin صعود رمز ارز DOGE

گلابر کانتسوتو (Glauber Contessoto) که خود را میلیونر دوج کوین می‌داند، در توییتر خود اعلام کرد که به دنبال خرید بیشتر این میم کوین است. البته با توجه به ریزش قیمت دوج کوین در ماه می او دیگر شایسته این لقب نیست.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از u.today در زمان نگارش این خبر قیمت دوج کوین، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ جهان پس از رشد ۲۷.۹۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۲۷ دلار رسیده است.

توییت میلیونر دوج کوین

او در ماه فوریه ۲۵۰،۰۰۰ دلار را به خرید رمز ارز DOGE اختصاص داد. زمانی که قیمت دوج کوین با توییت‌های ایلان ماسک افزایش چشمگیری را تجربه کرد، سرمایه گذاری گلابر به ارزش ۲ میلیون دلار رسید. از آن زمان تاکنون او دوج کوین‌های خود را نفروخته است. قیمت این رمز ارز مدتی پیش شروع به سقوط کرد و او تنها در یک روز ۱۶۷۰۰۰ دلار از دارایی‌های خود را از دست داد.

با این حال گلابر کانتسوتو به خرید این رمز ارز ادامه داد و شغل روزانه خود را رها کرد تا به‌طور کامل بر روی کانال یوتیوب دوج کوین تمرکز کند و بتواند با ساخت ویدیو درباره دیگر پروژه‌های رمز ارز، به‌عنوان دستمزد دوج کوین دریافت کند. محرک اصلی رشد قیمت دوج کوین همواره توییت‌های ایلان ماسک بوده است. ایلان ماسک شناخته‌شده‌ترین و تاثیرگذارترین طرفدار این کوین به حساب می‌آید. البته او اخیرا درباره دوج کوین توییتی نداشته است اما روز گذشته عکس پروفایل خود را که تصویری از سگ معروف شیبا اینو دوج بود تغییر داد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین؛ ۱۷ تیر ۱۴۰۰

پس از افزایش قیمت رمز ارزها در روز شنبه، قیمت دوج کوین به سطح ۰.۲۸ دلار بازگشت و به احتمال زیاد به ۰.۳ دلار خواهد رسید.

دوج کوین روز شنبه حدود ۲۸.۰۸ درصد رشد قیمت داشت. به دنبال افزایش قیمت ۱.۸۹ درصدی در روز جمعه، این رمز ارز در همان روز با قیمت ۰.۲۶۲۳ به کار خود پایان داد. اما روز شنبه دوج کوین به ۰.۲۰۳۷ سقوط کرد. در ادامه روز این رمز ارز سطح مقاومت کلیدی خود را شکست و در انتهای همان روز کار خود را به قیمت ۰.۲۶ دلار به پایان رساند.

در زمان نگارش این مطلب، دوج کوین با ۲۷.۹۳٪ افزایش نسبت به ۲۴ ساعت قبل به قیمت ۰.۲۷ خرید و فروش می‌شود. یک روز متلاطم که قیمت صبح دوج کوین ۰.۲۵۹۹ دلار اعلام شد و این عدد تا ۰.۲۸۴۰ نیز بالا رفت. این رمز ارز همچنین سطح مقاومت ۰.۲۸۲۴ دلار را آزمایش کرد.

نمودار قیمت دوج کوین در تایم‌فریم یک ساعته

پیش‌بینی قیمت دوج کوین برای روز پیش رو

دوج کوین باید از سطح قیمتی ۰.۲۴۳۱ اجتناب کند تا اولین سطح مقاومت کلیدی در ۰.۲۸۲۴ دلار را به بازی برگرداند. با این حال برای بازگشت به سطح ۰.۲۸ دلار نیاز به حمایت بازار احساس می‌گردد. سطح مقاومت ۰.۲۹ دلار احتمالا مانع مهمی در برابر افزایش قیمت دوج کوین خواهد بود.

در صورت شکست قیمت به سمت بالا دوج کوین می‌تواند سطح مقاومت ۲۳.۶٪ فیبوناچی اصلاحی را در قیمت ۰.۳۰۱۶ دلار آزمایش کند. در این صورت دومین سطح مقاومت نیز در ۰.۳۰۲۶ دلار قرار خواهد داشت. سقوط قیمت به سطح ۰.۲۴۳۱ دلار نیز باعث می‌شود ۰.۲۲۲۹ دلار به سطح حمایتی کلیدی تبدیل شود.. با این حال برای جلوگیری از فروش طولانی مدت، دوج کوین باید از سطوح پایین‌تر از ۰.۲۰ دلار جلوگیری کند. دومین سطح حمایتی اصلی نیز ۰.۱۸۳۶ دلار خواهد بود.

نگاهی به شاخص‌های تکنیکال دوج کوین

اولین حمایت کلیدی: ۰.۲۲۲۹ دلار

اولین مقاومت کلیدی: ۰.۲۸۲۴ دلار

سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی اصلاحی: ۰.۳۰۱۶ دلار

سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی اصلاحی: ۰.۳۸۵۹ دلار

سطح ۶۲٪ فیبوناچی اصلاحی: ۰.۵۲۲۱ دلار

منبع : میهن بلاکچین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه