ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم ۹ مرداد ۱۴۰۰

شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

 

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در حال حاضر مقاومت ۴۱۰۰۰ دلار را شکسته است، تریدرها امیدوارند آلتکوین‌ها نیز رشد خیره‌کننده‌ای از خود نشان دهند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌تلگراف داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد در هفته گذشته انتقالات عظیمی در سرویس‌های معاملات خارج از صرافی‌ها (OTC) صورت گرفته است. همچنین داده‌ها نشان می‌دهد با افزایش تقاضا برای بیت کوین تنها در روز ۲۸ جولای (۶ مرداد) حدود ۵۷۰۰۰ BTC از صرافی‌های رمز ارز خارج شده است.

ای‌کوینومتریکس (Ecoinometrics) با اشاره به داده‌های دروه زنجیره‌ای اظهار کرد نهنگ‌ها و ماهی‌های بازار با افزایش قیمت بیت کوین از ۲۹،۰۰۰ دلار به ۴۰،۰۰۰ دلار مشغول انباشت BTC بوده‌اند.

نمای کلی بازار رمز ارزها

سرمایه‌گذاران سازمانی نیز در روند نزولی بازار به انباشت بیشتر بیت کوین مشغول بودند. در گزارش درآمد ۳ ماهه دوم گری‌اسکیل آمده است که این شرکت ۱۰۵،۰۸۵ BTC در اختیار دارد و قصد دارد سرمایه بیشتری را در دارایی‌های دیجیتال ذخیره کند.

شرکت سرمایه‌گذاری Wealthfront اعلام کرده است که برای مشتریان خود این امکان را فراهم می‌کند تا ۱۰٪ از سبد سرمایه‌گذاری خود را در صندوق‌های بیت کوین و اتریوم گری‌اسکیل سرمایه‌گذاری کنند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در ۲۹ جولای (۷ مرداد) یک کندل دوجی در حدود قیمت ۴۰،۰۰۰ دلار تشکیل داده است که نشان می‌دهد خرس‌ها و گاوهای بازار در بلاتکلیفی قرار داشته‌اند. این بلاتکلیفی قیمت را به سمت پایین شکست و قیمت تا سطوح پایینی ۳۹۰۰۰ دلار ریزش داشت.

نمودارهای میانگین متحرک با موفقیت یکدیگر را قطع کردند و اندیکاتور قدرت نسبی (اندیکاتور RSI) در محدوده مثبت قرار دارد. این دو نشان‌دهنده آن است که گاوها کنترل بازار را در دست گرفته‌اند. قیمت بیت کوین پس از آن توانست بر مقاومت ۴۱،۳۳۰ دلار نیز غلبه کند.

در زمان نگارش این خبر بیت کوین با ۴.۸۶٪ افزایش در شبانه‌روز گذشته به قیمت ۴۱،۷۶۴ دلار خرید و فروش می‌شود. در حال حاضر بزرگ‌ترین رمز ارز بازار در محدوده ۴۱،۳۳۰ الی ۴۲،۴۵۲ دلار در حال نوسان است.

اگر قیمت بیت کوین از این محدوده به سمت پایین بشکند ممکن است برای چند روز در محدوده ۳۶،۶۷۰ تا ۴۲،۴۵۱ دلار شاهد نوسان قیمت باشیم. از سوی دیگر با شکست به سمت بالا روند صعودی جدیدی آغاز می‌شود.

اگر خرس‌ها بتوانند قیمت را به پایین‌تر از نموداری میانگین متحرک بکشانند کنترل بازار را در دست خواهند گرفت.

تحلیل قیمت اتریوم

با اینکه اتریوم از کف قیمت خود در ۱۷۵۰ دلار تا کنون بیش از ۳۸٪ رشد داشته است، اما داده‌های بازارهای مشتقه نشان می‌دهد تریدرها به صورت جدی روی روند گاوی قرار ندارند.

اتریوم با رشد ۳۸٪ در چند روز گذشته توانست حمایت ۲۳۰۰ دلاری را به دست آورد و در حال آزمایش مقاومت ۲۴۵۰ دلاری است. در زمان نگارش این خبر قیمت اتریوم برابر ۲۴۴۰ دلار است.

تریدرها طرح EIP1559 که قرار است در چند روز آینده در شبکه اتریوم راه‌اندازی شود را یک عامل صعودی در روند قیمت اتریوم می‌دانند. این به‌روزرسانی باعث می‌شود قیمت گس و کارمزد تراکنش‌ها پایین بیاید. از این رو بسیاری انتظار دارند قیمت ETH در چند روز آینده به ۳۰۰۰ دلار برسد.

با مقایسه قیمت اتریوم در بازارهای آتی و بازارهای اسپات می‌توان احساسات رایج در میان تریدرهای حرفه‌ای را بهتر درک کرد.

پریمیوم قراردادهای آتی اتریوم

نمودار بالا نشان می‌دهد حق پریمیوم قراردادهای آتی اتریوم در ۲۰ جولای منفی شده است. با این حال روند صعودی قیمت ETH به ۲۴۵۰ دلار نتوانسته است پریمیوم قرارداد ماه سپتامبر را به بالای ۱.۳٪ برساند. این مقدار معادل ۸٪ پریمیوم سالانه است.

اگر در بازار بین تریدرهای حرفه‌ای احساسات گاوی وجود داشت این مقدار باید از ۱۲٪ بیشتر باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تریدرهای حرفه‌ای در حال حاضر خنثی هستند.

برای مطالعه بهتر بازار، تحلیل اختصاصی میهن بلاکچین با استفاده از داده‌های درون زنجیره‌ای را مطالعه نمایید.

نگاهی به قیمت‌ها در بازار آلتکوین‌ها

با افزایش قیمت بیت کوین بسیاری از تریدرها چشم انتظار افزایش قیمت در آلتکوین‌ها هستند. کوین صرافی بایننس (BNB) تقریبا به همان قیمت روز گذشته خود به ارزش ۳۲۱ دلار خرید و فروش می‌شود.

کاردانو، ریپل و دوجکوین نیز شرایطی مشابهی دارند. XRP به قیمت ۰.۷۴ دلار، ADA به قیمت ۱.۳۱ دلار و DOGE به قیمت ۰.۸۳ دلار معامله می‌شوند.

این درحالیست که رمز ارز FLOW پس از لیست شدن در صرافی بایننس با ۵۰٪ افزایش در شبانه‌روز گذشته به ۲۶.۷۶ دلار رسیده است. رمز ارزهای NEO و RUNE نیز به ترتیب ۲۳٪ و ۱۹٪ در ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته‌اند و به قیمت‌های ۴۳ دلار و ۶.۶۴ دلار خرید و فروش می‌شوند.

به نظر شما امکان بازگشت قیمت بیت کوین به کانال ۳۰،۰۰۰ دلار وجود دارد؟ تحلیل تکنیکال شما از نمودار قیمت بیت کوین چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه