ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

کانال نزولی قیمت بازار خرسی ریزش بازار رمز ارزها سقوط قیمت ارزهای دیجیتال کاهش ارزش بازار کریپتو

قیمت بیت کوین در کمتر از پنج دقیقه با کاهش شدیدی همراه شد و بیش از ۲۰۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌تلگراف در حال حاضر قیمت بیت کو‌ین نزدیک به ۵۹،۲۰۰ دلار معامله می‌شود که تقریبا ۵.۵٪ نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین
نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کو‌ین- tradingview

تحلیلگران الگوی سر و شانه را سیگنال نزولی در نظر می‌گیرند. این الگو اغلب با فروش عمده و روند نزولی همراه است. الگوی سر و شانه در نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کو‌ین را در معرض سطح حمایتی ۵۴,۰۰۰ دلار قرار می‌دهد. سطح مقاومتی نیز بر روی ۶۳,۷۰۰ دلار قرار دارد. عبور از این سطح مقاومتی می‌تواند قیمت بیت کوین را با رکوردشکنی دیگری همراه کند.

کاهش قیمت بیت کوین با چندیدن بار آزمایش سطح ۶۰،۰۰۰ دلار همراه شده است. چارلز ادوارد (Charles Edwards) مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری Capriole معامله‌گرانی که از اهرم‌ها استفاده می‌کنند را دلیل اصلی این ریزش می‌داند.

داده‌ها نشان می‌دهد که در کمتر از یک ساعت گذشته حدود ۵۴۸.۳۹ میلیون دلار قراردادهای آتی لیکویید شده است که از این مقدار ۹۵.۲٪ قراردادهای خرید استقراضی (Long) بوده است.

علاوه بر بیت کوین، آلتکوین‌ها نیز با ریزش قیمت همراه بوده‌اند. اتریوم تا سطح ۳،۹۳۶ دلار کاهش یافت و در زمان نگارش این خبر به قیمت ۴،۰۴۶ دلار خرید و فروش می‌شود.

لارک دیویس در توییتر با منتشر کردن نمودار قراردادهای تسویه نشده اعلام کرد حجم قراردادهای تسویه نشده بیت کوین در بالاترین میزان خود از زمان ریزش شدید قیمت در ماه آپریل قرار دارد.

قراردادهای تسویه نشده بیت کوین

یک تحلیلگر بازار رمز ارزها که با نام وو بلاکچین در توییتر فعالیت می‌کند اعلام کرد این ریزش قیمت بیت کوین می‌تواند به دلیل ریزش بازارهای بورس در آسیا و آمریکا رخ داده باشد.

ریزش شدید قیمت بیت کوین در پی ریزش بازار بورس
 منبعcoindesk

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه