ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

به‌روز رسانی لندن London hardfork شبکه اتریوم هارد فورک

با اینکه در حال حاضر روند قیمت اتریوم عملکرد چندان خوشایندی از خود نشان نداده است، با این حال شبکه آن از لحاظ زیرساختی در حال توسعه است. ساعاتی قبل آپدیت لندن اتریوم در شبکه آزمایشی گورلی (Goerli) فعال شد. این به‌روزرسانی در بلوک ۵۰۶۲۶۰۵ به اجرا درآمد. قبل از این در تاریخ ۲۴ ژوئن این آپدیت در شبکه آزمایشی Ropsten در بلوک ۱۰۴۹۹۴۰۱ راه‌اندازی شد.

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano) موسس EthHub در توییتی از پیاده‌سازی این به‌روزرسانی خبر داد.

راه‌اندازی به‌روزرسانی لندن در شبکه آزمایشی گورلی Goerli

شایان ذکر است اجرای این آپدیت‌ها در شبکه‌های آزمایشی راپستن و گورلی از قبل توسط بنیاد اتریوم برنامه‌ریزی شده است.

این بنیاد در پستی در تاریخ ۱۸ ژوئن عنوان کرده بود:

این به‌روزرسانی پس از آپدیت برلین که تنها چند ماه قبل در شبکه اصلی اتریوم فعال شده، ارائه شده است. با شروع به کار روی پروژه لندن در زمانی که آپدیت برلین در حال عرضه بود، تیم توسعه توانست با ثبت رکورد جدیدی این به‌روزرسانی را عرضه کند.

قدم بعدی پیاده‌سازی به‌روزرسانی لندن در شبکه آزمایشی Rinkeby در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) است. پس از آن که این آپدیت در تمام شبکه‌های آزمایشی با موفقیت پیاده سازی شد، برای اجرا کردن آن در شبکه اصلی اتریوم یک بلاک مشخص خواهد شد.

به‌روزرسانی لندن شامل چند طرح بهبود اتریوم (EIP) است که جنجالی‌ترین آنها EIP-1559 است. این طرح یک کارمزد پایه (Base Fee) را معرفی می‌کند. کارمزد پایه بر اساس میزان تقاضا و کارمزد گس مورد پذیرش شبکه تعیین می‌شود.

این آپدیت شامل چند EIP دیگر مانند ۳۱۹۸، ۳۵۲۹،۳۵۵۴ و ۳۵۴۱ است. از آنجا انتقال اجماع شبکه به سیستم گواه اثبات سهام فعلا به اتمام نرسیده است، طرح EIP-3554 بمب سختی را تا اواخر دسامبر به تاخیر می‌اندازد.

انتظارات زیادی از آپدیت London وجود دارد. به‌روزرسانی لندن اتریوم قرار است با سوزاندن کارمزدهای پایه برای همیشه، به رشد نمایی قیمت اتریوم کمک کند. با این حال تیم بیکو از توسعه‌دهندگان این شبکه مخالف این نظریه است و اعلام کرد این گونه پیش‌بینی‌ها بسیار سخت هستند و این نظریه در مورد افزایش قیمت سایر عوامل را که ممکن است اثر معکوسی داشته باشند در نظر نگرفته است.

 منبع
ambcrypto

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه